پیام ارسال شده در واتس اپ

زمان حذف پیام ارسال شده در واتس اپ افزایش پیدا کرد

در گذشته کاربران برای حذف پیام ارسال شده در واتس اپ تنها 7 دقیقه وقت داشتند. ولی به نظر می‌رسد در نسخه جدید WhatsApp، این زمان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

برای حذف پیام ارسال شده در واتس اپ بیش از یک ساعت وقت دارید

اکتبر سال گذشته بود که واتس اپ امکان حذف پیام‌های ارسال‌شده برای سایر کاربران را فراهم کرد. این ویژگی محبوب که در بسیاری از موارد کارآمد است، محدودیت‌های بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به فرصت کوتاه کاربران برای پاک کردن پیام‌ها اشاره کرد. ولی حالا “WABetaInfo” با انتشار اطلاعاتی جدید از طریق توییتر می‌گوید کاربران برای حذف پیام ارسال شده در واتس اپ ، یک ساعت و هشت دقیقه و شانزده ثانیه فرصت خواهند داشت.

فعلا علت این تصمیم و انتخاب چنین عدد خاصی -4096 ثانیه که برابر 2 به توان 12 است- مشخص نشده و صفحه پشتیبانی WhatsApp نیز هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده است. یک ساعت یعنی شما زمان بسیار بیشتری برای پاک کردن پیام‌هایی دارید که به اشتباه ارسال شده‌اند و یا می‌توانید تمام گفتگوی خود با مخاطب‌تان را پاک کنید. واتس اپ بر خلاف رقبای خود فاقد ویژگی گفتگوهای ایمن است که پیام‌های آن بعد از مدت زمان مشخصی پاک می‌شوند. این زمان اضافی می‌تواند به تسهیل گفتگوهای موقت بیشتر در واتس اپ کمک کند. به نظر می‌رسد فعلا این ویژگی مختص نسخه 2.18.31 از پیام رسان واتس اپ برای سیستم عامل iOS است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. همشو از روی تلگرام اسکی میره ها خودش هیچی نداره

  2. واقا امکاناتشو خیلی برده بالا ولی اگه بیشتر تلاش کنه شاید به ۲ ساعت هم برسه

  3. واتس اپ عالیه بهتر از بقیهس

  4. مگه کسیم هنوز از واتس آپ استفاده میکنه؟