گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی از 26 اسفند وارد طرح رجیستری می‌شوند

گوشی های شیائومی از روز شنبه، 26 اسفند 1396 و همزمان با گوشی های سونی و تکنو وارد طرح رجیستری می‌شوند. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن اعلام این خبر، توصیه‌هایی را به خریداران کرده است.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد در راستای حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی های قاچاق، همزمان با اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت یا همان طرح رجیستری برای گوشی های برند سونی و تکنو از روز شنبه 26 اسفندماه، گوشی های شیائومی (Xiaomi) نیز مشمول این طرح می‌شوند.

توصیه‌هایی به خریداران گوشی های شیائومی

فلاح جوشقانی در همین رابطه توصیه‌هایی را به خریداران گوشی های این سه برند تلفن همراه کرده است. به گفته وی، کاربران باید در هنگام خرید گوشی های تلفن همراه مشمول طرح رجیستری، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7777 مربع (#7777*)، شناسه بین‌المللی (IMEI) گوشی را استعلام کنند و اگر پاسخ مثبت بود، آن‌گاه با اطمینان از قانونی و غیر قاچاق بودن گوشی، آن را خریداری نمایند. همچنین خریداران باید توجه داشته باشند که کد فعال‌سازی گوشی بر روی جعبه گوشی یا کارت گارانتی محصول درج شده باشد و در غیر این صورت از خرید گوشی خودداری کنند.

گوشی های شیائومی

فرایند دیگری که خریداران گوشی های شیائومی و سایر برندهای مشمول طرح رجیستری باید انجام بدهند، فعال‌سازی گوشی است. هر مشترک باید پس از روشن کردن گوشی خود با استفاده از کد فعال‌سازی درج شده بر روی جعبه گوشی یا کارت گارانتی از طریق کد #7777* و انتخاب گزینه دوم با عنوان فعال‌سازی با وارد کردن شناسه IMEI گوشی، شماره سیم کارتی که از آن بر روی گوشی مورد نظر استفاده خواهد کرد و کد فعال‌سازی، گوشی خود را فعال کند. در صورت تایید این مشخصات، گوشی کاربر در شبکه ثبت شده و قابل استفاده خواهد بود.

برای گوشی های دست دوم و کارکرده نیز فرایند انتقال مالکیت باید انجام شود. در این فرایند، فروشنده گوشی باید از طریق کد #7777* و انتخاب گزینه انتقال مالکیت با وارد کردن شماره تلفن و کد IMEI دستگاه، مالکیت گوشی را به خریدار واگذار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شما ها چه نظری میدین آخه
    تابحال گوشی شیائومی رو تو دستتون گرفتین مگه همچین حرفی میزنین
    من تا الان هشت تا از مدل های مختلف شیائومی رو خرید کردم برای دوستا و آشناها همشون راظین حتی ترقیب شدن به پیشنهاد دادن به بقیه
    فقط از دور واستادین اسم شنیدین فکر میکنین چه خبره
    بد نیست این پست رو بخونین از همه مهمتر قسمت نظرهاشه یدونه نظر نادرست پیدا کردین همینجا اعلام کنین

  2. چه عحب بالاخره رفتن سراغ این گوشی های هئوش شانس هم

  3. ارزش نداشتن الانم دیگه اصلا ندارن

  4. همینا فقط ارزون بودن بیخودی گرونشون نکنید

  5. آخه این برند چیه که بخواد قاچاقش کنن به نظرم زنده موندنش تا الان هم قاچاقی بوده چون کیفیت محصولاتی که ارائه میده به گفته خیلی از سایتها و کاربران خوب نیست. حیف پول حتی هزار تومن که پای این برند داده بشه. گوشی لوکس یعنی آیفون گوشی اندرویدی خوب یعنی ال جی