تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2020

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2020 با رنگ مشکی منتشر شد

تصاویر جاسوسی خودرو تویوتا کرولا 2020 (Toyota Corolla 2020) که در خیابان‌های میشیگان آمریکا در حال تردد بود، منتشر شده است. در ادامه بیشتر با سدان جمع و جور جدید تویوتا آشنا شوید.

تصاویر جاسوسی تازه‌ای منتشر شده است که ظاهرا مربوط به مدل 2020 خودرو تویوتا کرولا است. آخرین نسل این خودرو سدان که در این تصاویر نمایان است، در اطراف ایالت میشیگان آمریکا مشغول حرکت بوده است که پارچه‌های مشکی رنگی تمام بدنه‌ی آن را پوشانده بودند. نکته جالب اینجاست که حتی چراغ‌های جلوی خودرو نیز توسط یک پارچه سفید رنگ پوشیده شده بود.

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2020

این تصاویر می‌توانند اطلاعات جزئی از تویوتا کرولا 2020 به ما بدهند. به طور مثال حالا ما دیگر جلو پنجره مورب این خودرو را می‌توانیم به راحتی حدس بزنیم. مهم‌ترین المان‌های طراحی آن نیز شبیه به آنچیزی است که در آخرین نسل تویوتا کمری دیده‌ایم. بر خلاف شرکت هوندا که به نظر با مدل جدید سیویک خود به سمت طراحی ظریف و خیره کننده می‌رود، تویوتا خودش را آماده‌ی طراحی تقریبا کلاسیک‌تر برای آخرین نسل کرولا خود می‌کند.

تویوتا کرولا 2020 مبتنی بر پلتفرم TGNA

تویوتا کرولا 2020 از پلتفرم ماژولار TGNA برخوردار خواهد بود که در محصولات دیگری همچون پریوس، کمری و سی اچ آر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این طراحی جدید می‌تواند باعث شود تا سدان جمع و جور تویوتا بدون افزایش وزن، کمی بزرگ‌تر شود. در داخل این خودروی چهار در ما می‌توانیم یک سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی بهبود یافته و یک سیستم پیشرفته امنیت رانندگی را نیز ببینیم.

در زیر کاپوت نسل فعلی کرولا یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری تعبیه شده که شاید در نسل جدید هم حضور داشته باشد، اما تنها گزینه نخواهد بود. ما انتظار داریم پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی از مدل جدید آئوریس و یک پیشرانه 2 لیتری هیبریدی با توان تولید 180 اسب بخار را نیز بتوانیم به عنوان گزینه‌های فروش این محصول ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. معلومه ماشین شیکیه

  2. رنگش که معلوم نیست

  3. چه روکشئ خوبی داره یکی از اینا باید بدم درست کنن