گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

هدف سامسونگ، فروش 43 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 9 در سال 2018

ظاهرا سامسونگ انتظار دارد در سال 2018 جمعا 43 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 & S9 Plus) به فروش برسد. آن‌ها حتی برای رسیدن به هدف خود، کمک‌های مالی نیز به مشتریانشان می‌کنند!

سامسونگ مجددا تاکید کرده است که به اعتقاد آن‌ها گوشی گلکسی اس 9 و برادر بزرگ‌ترش می‌توانند فروش بیشتری را از نسل پیشین خود رقم زده و به طور کلی 43 میلیون دستگاه از این خانواده در سال 2018 به فروش برسد. رسانه کره‌ای The Bell گزارش می‌دهد که سامسونگ این هدف را برای تامین کنندگان سخت افزاری خود شرح داده است. غول کره‌ای انتظار دارد سه ماهه نخست عرضه، 12 میلیون دستگاه از کارخانه روانه بازارها شده و در سه ماهه‌های بعدی نیز به ترتیب 13 میلیون، 10 میلیون و 8 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس وارد بازار شود. برخی از این اعداد و ارقام اعلام شده حتی ممکن است بیشتر از این هم باشد.

این می‌تواند چند میلیون دستگاه بیشتر از فروش گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سال 2017 (به نقل از سامسونگ) باشد، گرچه در مقایسه با فروش 48 میلیونی گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس در سال 2016 میلادی حدود 5 میلیون کاهش را به دنبال خواهد داشت.

مرکز تحقیقاتی Counterpoint معتقد است میزان فروش اعضای این خانواده چیزی بین 40 الی 43 میلیون دستگاه خواهد بود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که پیش فروش گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن نتوانسته‌اند بهتر از پیش فروش خانواده اس 8 در سال گذشته عمل کنند. این درحالیست که به گزارش Gartner، در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی، برای نخستین بار شاهد افول در فروش بازار کل گوشی های هوشمند بوده‌ایم.

کمک هزینه به مشتریان وفادار برای خرید گوشی گلکسی اس 9

سامسونگ به منظور حفظ مشتریان وفادارش به صاحبان گلکسی اس 8 کمک هزینه‌ای را برای خرید گوشی های جدید این خانواده و تحویل محصول فعلیشان ارائه می‌کند. این استراتژی برای سرعت بخشیدن به جابجایی بین دو نسل گوشی های سری گلکسی S در نظر گرفته شده است. برخی از تحلیل‌گران آمریکایی معتقدند این شرکت در آینده‌ای نزدیک همراه با خرید یک گوشی گلکس اس 9 (همانند چیزی که با خانواده S7 مشاهده کردیم)، یک گوشی دیگر را نیز به مشتریان رایگان ارائه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بیشتر از اینا میفروشی سالار

  2. به هدفش ننخواهد رسید

  3. با توجه به اینکه اس 9 تمامی ایرادهای وارده به اس 8 رفع کرده، به نظر من یکی، بله می فروشه

  4. شتر در خواب بیند پنبه دانه!! با این گوشی بدی که من دارم می بینم، تفاوت های اندکش با اس 8 زوووور بزنه 30 میلیون نسخه بفروشه