آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

101 اثر برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018 (Sony World Photography Awards 2018) با موضوع‌هایی مختلف به انتشار رسیده است. این علاوه بر نمایش وضعیت عکاسی معاصر، یک منظره زیبا از سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم را نیز به تصویر می‌کشند.

مسابقه عکاسی سونی 2018 نیز برگزار شد و 320 هزار اثر ارسالی از بیش از 200 کشور جهان در این مسابقه بین المللی شرکت کردند. حال ساعاتی پیش، 101 اثر برگزیده این مسابقه به انتشار رسید که طیف گسترده‌ای از موضوع‌ها را در بر می‌گیرد.

این مسابقه عکاسی شامل دو بخش اصلی حرفه‌ای و آزاد هستند. هر رقابت شامل ده دسته مختلف از جمله معماری، چشم انداز و جهان طبیعت است. در مسابقات حرفه‌ای، عکاسان را بر اساس موضوع یک اثر مورد قضاوت قرار می‌دهند، در حالی که در رقابت آزاد تمرکز بر روی یک عکس واحد است. در اینجا همچنین یک بخش برای جوانان نیز وجود دارد که عکاسانی با سن 12 الی 19 سال در آن شرکت کرده که تمرکز این بخش امسال بر روی «محیط اطراف من» است. آخرین بخش مربوط به دانشجویانی از سراسر جهان است که هم اکنون مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها هستند.

آثار برندگان مسابقه عکاسی سونی 2018 که اسامی آن‌ها در اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، توسط هیئت مدیره‌ای که در راس آن مایک ترو قرار دارد مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. مایک ترو ویراستار عکس سابق British Vogue و Naomi Class و همچنین مدیر مرکز عکاسی معاصر در ملبورن استرالیا است.

عکس های شرکت داده شده در این مسابقه بین المللی نه تنها نشانگر وضعیت عکاسی معاصر هستند، بلکه یک منظره زیبا از سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم را نیز به تصویر می‌کشند. در این مجموعه آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018 که در ادامه مشاهده خواهید کرد، معماری بی‌رحمانه و بی‌نظیر، عکاسی رنگارنگ هواپیماهای بدون سرنشین و تصورات انتزاعی از شهرها، حیوانات و طبیعت بکر خداوند را مشاهده خواهید کرد.

101 اثر برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

نیما یعقوبی – ایران

یک بار در ماه من از کنار این درخت عبور می‌کنم. من چند عکس از آن گرفتم، اما پس از یک هفته کاملا برفی، بار دیگر به آنجا رفتم و پس از دیدن منظره‌ای خیره کننده، تصمیم گرفتم این عکس را بگیرد.

آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

مارتین استرانکا – جمهوری چک

طبیعت به انسان نیاز ندارد. این انسان است که به طبیعت نیاز دارد.

آثار برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018

نیکولای قربانف – روسیه

توریست‌ها بر روی یخچال‌های طبیعی پریتو مورنو، آرژانتین

سایر تصاویر برگزیده مسابقه عکاسی سونی 2018 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نیکولای قربانف – روسیه انگار تابلوی نقاشیه!!

  2. عکس مارتین استرانکا از جمهوری چک فوق العاده بود!

    خیلی قشنگ بود

    یه عکس دیگه هم هست به نظر مال قایق بادبانی‌ه و یه مرده تو قایقه س جالب و زیبا بود

  3. چقدر زیاده من که وقط نمیکنم ایرانو ببینم