گوشی هواوی پی 20 لایت

گوشی هواوی پی 20 لایت در یک فروشگاه لهستانی رویت شد

یکی از فروشگاه‌های لهستانی با قرار دادن گوشی هواوی پی 20 لایت در لیست محصولات خود، اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه Huawei P20 Lite را فاش کرد.

بعد از انتشار مجموعه‌ای از تصاویر و اطلاعات مربوط به خانواده P20 هواوی، حالا نسخه ارزان‌تر این گوشی ها در وب‌سایت یکی از فروشگاه‌های لهستانی قرار گرفته است تا کاربران بیش از پیش با موبایل آینده چینی‌ها آشنا شوند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز مشخص شده بود، طراحی گوشی هواوی پی 20 لایت مشابه آیفون ایکس خواهد بود و سازندگان از “notch” که میزبان دوربین، اسپیکر earpiece و یک سنسور است، در بخش بالایی صفحه استفاده خواهند کرد. هواوی این نمایشگر 19:9 را FillVuew 2.0 می‌نامد. قاب پشتی شیشه‌ای این گوشی نیز به صورت منحنی طراحی شده تا کار کردن با آن راحت‌تر باشد.

گوشی هواوی پی 20 لایت

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20 لایت

هواوی پی 20 لایت به نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح 1080×2280 تجهیز شده و تراشه کایرین 659 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند به کمک یک کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند.

در بخش پشتی، دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی با لنزهای لایکا در خدمت کاربران خواهد بود تا ثبت جزئیات عمق میدان برای تصاویر بوکه امکان‌پذیر باشد. هواوی از یک فناوری جدید موسوم به “Fusion Pixel” نیز بهره برده است که گفته می‌شود با جذب بهتر نور، به ثبت تصاویر دقیق‌تر و واضح‌تر کمک می‌کند. در سوی دیگر، یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار است در “notch” یا همان بریدگی بالای صفحه قرار گیرد تا کاربران بتوانند سلفی‌های پرتره را با کیفیتی بالا ثبت کنند. این دوربین از قابلیت تشخیص چهره با توانایی شناسایی 96 ویژگی مربوط به صورت نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی هواوی پی 20 لایت

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید هواوی با ابعاد 148.6 در 71.2 در7.4 میلی‌متر و 145 گرم وزن می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 18 واتی، بلوتوث 4.2، پورت میکرو USB، ان اف سی و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. اندروید 8.0 اوریو و EMUI 8.0 هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

موبایل پیش رو با سه رنگ آبی، مشکی و صورتی، هزار و 599 زلوتی لهستان (تقریبا 469 دلار) قیمت دارد.

گوشی هواوی پی 20 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا قبل از رونمایی توی این کشور و اون کشور پیدا میشن>؟

  2. این گوشی محشر میشه، تمیز با این گوشی قدرت هوآوی به همه ثابت خواهد شد، حالا ببینید کی گفتم و به حرف من می رسید

  3. کچل شدیم با شایعات، لیک ها و… میت 20!

    این لامصب معرفی رسمی کنید بره…. 7 فروردین منتظریم و باید در حد انتظارات ظاهر بشه وگرنه وجهه هوآوی تخریب میشه چون همه انتظار یه گوشی خیلی خفن دارن