بار دیگر ترتیب نمایش مطالب در اینستاگرام بر اساس زمان می‌شود

اینستاگرام مشغول تست یک نسخه بتا با ویژگی نمایش مطالب بر اساس ترتیب زمانی است. اما آیا واقعا قرار است ترتیب نمایش مطالب در اینستاگرام بعد از مدت‌ها مجددا به حالت قبلی بازگردد؟ آیا کاربران از این تغییر استقبال خواهند کرد؟

بر اساس گفته‌های برخی کاربران، اینستاگرام در جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن خود مشغول توسعه ک ویژگی به منظور نمایش پست‌ها طبق ترتیب زمانی است. به عنوان نمونه کاربری با نام گونار فریر (Gunnar Freyr) با حساب کاربری icelandic_explorer@، همراه با انتشار ویدیویی در استوری حساب کاربری خود نشان داد اکنون پست‌های صفحه‌هایی که وی در این شبکه اجتماعی دنبال کرده، (همانند گذشته) بر اساس ترتیب زمانی نمایش داده می‌شوند.

علاوه بر وی چندین کاربر نیز گزارش مشابهی داده‌اند. این در حالی است که برای بسیاری از کاربران، ترتیب نمایش مطالب در اینستاگرام طبق روال گذشته است.

نمایش مطالب در اینستاگرام

اینستاگرام در ابتدا همانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، در تایم لاین کاربر، پست‌های انتشار یافته توسط صفحه‌ها و حساب‌های دنبال شده را بر اساس ترتیب زمان انتشار آن‌ها نمایش می‌داد. اما از مدت‌ها قبل، به لطف استفاده از الگوریتمی که در شبکه اجتماعی اصلی شرکت مادر اینستاگرام (فیس بوک) نیز به کار رفته است، ترتیب زمانی از بین رفت.

در عوض بر اساس الگوریتم‌های پیچیده، در نمایش مطالب در اینستاگرام به جای زمان، اهمیت حساب‌های کاربری برای کاربر مد نظر قرار گرفته می‌شود، به این معنی که پست‌های صفحه‌هایی که کاربر بیشتر با آن‌ها در ارتباط است پیش از بقیه نمایش داده می‌شوند. مطالب صفحه‌هایی که به تازگی دنبال شده‌اند نیز به همین ترتیب به منظور نمایش در اولویت قرار دارند.

نمایش مطالب در اینستاگرام

اگرچه هر کاربر تعداد زیادی صفحه را در اینستاگرام فالو می‌کند، اما بدون شک اهمیت آن‌ها برای وی به اندازه یکدیگر نیست. این منطقی است که پشت نحوه نمایش مطالب در اینستاگرام قرار دارد.

روال سابق نمایش مطالب در اینستاگرام

الگوریتم کنونی ترتیب زمانی را به طور کامل زیر پا گذاشته است. به عنوان نمونه حتی مطالب صفحه‌هایی که برای کاربر اهمیت زیادی دارند نیز دیگر به ترتیب نمایش داده نمی‌شوند، در حالی که ممکن است این ترتیب برای فرد ارسال‌کننده دارای اهمیت باشد. به نظر شما آیا ترتیب نمایش مطالب در اینستاگرام باید به حالت پیشین بازگردد؟ یا این که دوست دارید پست‌های حساب‌های کاربری که بیشتر برایتان اهمیت دارند همیشه ابتدا نمایش داده شوند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام چجوری میتونم به حالت قبل برگردونمش میخوام بر اساس زمان باشه ؟

  2. اینستا هم خودشو گرفته ها هی مسخره بازی

  3. همنی الگوی الانش خوبه

  4. حوصلم سر رفت یه پسته جنجالی بزارین

  5. مگه بر اساسه مکان بوده
    با این کارش میخواهد ما زمانه بیشتری در ان سپری کنیم