بهترین گوشی های هوشمند

بهترین گوشی های هوشمند در بنچمارک AnTuTu (بهمن 96)

آنتوتو (AnTuTu) به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین بنچمارک‌ها، فهرست بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد پردازشی در ماه فوریه 2018 را منتشر کرد. در این ماه نخستین جایگاه‌های لیست بهترین گوشی های هوشمند به هواوی تعلق پیدا کرده است.

بهترین گوشی های هوشمند در دومین ماه سال جاری میلادی از دیدگاه بنچمارک AnTuTu مشخص شدند. این مدل‌ها توانسته‌اند در بنچمارک یاد شده بیشترین امتیاز را به دست بیاورند. بعد از آپدیت آنتوتو و به‌روزرسانی آن به نسخه V6.3.6 to v7.0.1، این دومین مرتبه‌ای است که شرکت اقدام به انتشار لیستی متشکل از بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد پردازشی می‌کند.

نخستین مورد، ماه گذشته منتشر و طی آن برترین دستگاه ها از نظر عملکرد و توان پردازشی در ماه ژانویه 2018 مشخص شد. در مقایسه با این لیست، مدل‌های معرفی شده در ماه فوریه تغییر چندانی نداشته‌اند. نباید فراموش کرد در لیست بهترین گوشی های هوشمند که توسط AnTuTu منتشر شده، تنها دستگاه‌های اندرویدی مد نظر قرار گرفته می‌شوند و عدم مشاهده یک آیفون در لیست به معنی ضعف آن‌ها نیست!

بهترین گوشی های هوشمند

هواوی سه رتبه اول لیست بهترین گوشی های هوشمند را در اختیار دارد

به دلایلی نامشخص، هواوی میت 10 پرو جایگاه خود در رده نخست را به هواوی میت 10 واگذار کرده و در فهرست بهترین گوشی های هوشمند ماه فوریه در رتبه دوم قرار گرفته است. میت 10 و میت 10 پرو هر دو از تراشه کایرین 970 مجهز به واحد شبکه عصبی قدرت گرفته و به ترتیب امتیاز 214750 و 214707 را به دست آورده‌اند. امتیاز آن‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک است، به طوری که در 214 هزار واحد امتیازی آنتوتو، تنها 43 واحد با یکدیگر اختلاف دارند!

بهترین گوشی های هوشمند

در رتبه سوم باز هم یک گوشی هواوی دیده می‌شود. هواوی آنر ویو 10 محصولی از برند زیر شاخه پرفروش‌ترین گوشی‌ساز چینی بوده و توانسته امتیاز 213758 را کسب کند. در بین بهترین گوشی های هوشمند این ماه، وان پلاس 5 نخستین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 محسوب می‌شود. این گوشی با کسب امتیاز 211210 در رتبه چهارم قرار دارد.

بهترین گوشی های هوشمند

برادر بزرگتر این گوشی یعنی وان پلاس 5 تی توانسته با کسب امتیاز 211029 رتبه پنجم لیست را از آن خود کند. رتبه ششم در اختیار زد تی ای نوبیا زد 17 قرار دارد. اگرچه این گوشی دارای امتیاز 208654 جدید نیست، اما در لیست ماه گذشته اثری از آن نبود و در بین بهترین گوشی های هوشمند ماه فوریه جدید محسوب می‌شود. زد تی ای با کنار زدن شیائومی، این مرتبه به وسیله مدل نوبیا زد 17 اس رتبه هفتم را نیز به یکی از مدل‌های خود اختصاص داد. امتیاز این گوشی 207502 است.

رتبه هشتم و نهم در اختیار دو گوشی شیائومی قرار دارد. می 6 و می میکس 2 سبب شدند شیائومی به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌ساز چینی همچنان در فهرست بهترین گوشی های هوشمند (از دیدگاه آنتوتو) باقی بماند.

بهترین گوشی های هوشمند

اگرچه در ماه پیش گلکسی اس 8 پلاس در رتبه دهم لیست قرار داشت، اما این جایگاه اکنون توسط پرچمدار سری نوت سامسونگ در سال 2017 اشغال شده است. سامسونگ گلکسی نوت 8 توانسته امتیاز 203260 را کسب کند. ورود گوشی های زد تی ای به لیست سبب شده سامسونگ جایگاه پیشین خود را از دست بدهد.

نباید فراموش کرد گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 اغلب هنوز معرفی نشد‌ه‌اند. حتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز هنوز در بنچمارک آنتوتو مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند. به همین دلیل انتظار داریم با ورود آن‌ها، تغییرات مهمی در فهرست بهترین گوشی های هوشمند از دیدگاه AnTuTu طی ماه‌های آتی دیده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. میت ده لایت دوربینش حتی از میت ده پرو هم قوی تره خیلی خفنه

  2. من منتظر رونمایی از نوکیا-9 با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با لیتوگرافی ۷ نانومتری و امتیاز خیلی بالاتر از عدد ۲۱۵/۰۰۰ به احتمال زیاد درتیر یا مردادماه سال ۹۷ هستم،امیدواریم سال ۹۷ سال موفقیت و بازگشت به دوران اوج برای “NOKIA”باشه چون نوکیا همیشه برای ما دوست داشتنی هست همراه با قویترین دوربین فیلمبرداری و عکاسی کارل زایس پنج لنزه چرخان و یک باتری غول پیکر قدرتمند برای این فبلت پرچمدار نوکیا که درآینده نزدیک روانه بازارهای جهانی خواهدشد

  3. میت 10 عالیه .. کاش بتونم بخرم :))