فیت بیت ورسا

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Fitbit Versa) رونمایی شد

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Fitbit Versa) به عنوان دومین ساعت هوشمند فیت بیت معرفی شد. در ادامه اطلاعات بیشتری پیرامون ساعت هوشمند فیت بیت ورسا به دست خواهیم آورد.

فیت بیت ورسا به عنوان دومین ساعت هوشمند این شرکت معروف در زمینه ساخت گجت‌های پوشیدنی و ردیاب‌های سلامت معرفی شد. در این ساعت از سیستم عامل مشابهی همچون فیت بیت Ionic یعنی نسخه دوم سیستم عامل شرکت (Fitbit OS 2.0) استفاده شده است، اما در مقایسه با آن 100 دلار قیمت کمتری دارد.

طراحی تقریبا گرد حاشیه‌های آن ممکن است ظاهر ساعت هوشمند پبل تایم را برای کاربران تداعی کند. شاید فیت بیت بعد از خرید شرکت پبل، این کار را از روی عمد انجام داده است!

ویژگی‌های فیت بیت ورسا

یکی از ویژگی‌های ساعت هوشمند فیت بیت ورسا دوام باتری 4 روزه آن است، در حالی که تنها طی دو ساعت از صفر تا 100 درصد شارژ خواهد شد. به لطف حداکثر میزان روشنایی نمایشگر هزار نیتس آن، در بدترین شرایط و زیر نور مستقیم آفتاب نیز خواهید توانست محتواهای صفحه نمایش را به طور کاملا واضح مشاهده کنید.

فیت بیت ورسا

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم فیت بیت ورسا برای افراد ماجراجو، قابلیت جلوگیری از نفوذ آب است، به طوری که شناگران می‌‌توانند حین در دست داشتن ساعت آن را تا 50 متر زیر آب ببرند! همانند نخستین ساعت هوشمند فیت بیت، در این مدل نیز یک ردیاب ضربان قلب داخلی به کار رفته و بیش از 15 حالت تمرین متفاوت وجود دارد. می‌توان در یک نگاه، وضعیت سلامتی و تمرین خود طی هفته گذشته را اریابی کرد.

فیت بیت ورسا از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و نوتفیکیشن‌های‌ آن را به کاربر اعلام می‌کند. به لطف ظرفیت داخلی تعبیه شده برای خود ساعت، کاربران آمریکایی و اروپایی می‌توانند از سرویس Deezer تا 300 فایل صوتی دریافت کنند. برای کاربران ایالات متحده آمریکا امکان استفاده از Pandora نیز فراهم شده است.

پشتیبانی از فیت بیت پی

فیت بیت پی ویژگی دیگری است که به لطف چیپ ان اف سی درونی ساعت، امکان پرداخت در پایانه‌های پشتیبانی‌کننده را فراهم می‌کند. استفاده از آن برای کاربران اروپایی بی‌دردسر خواهد بود، در حالی که کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا باید نسخه ویژه این ساعت را به منظور استفاده از فیت بیت پی خریداری کنند.

فیت بیت ورسا

یکی از اصلی‌ترین کاستی‌ها در فیت بیت ورسا در مقایسه با فیت بیت Ionic، نبود جی پی اس است. این ساعت را هم‌اکنون می‌توان با مراجعه به وب سایت Fitbit.com با پرداخت 200 دلار پیش خرید کرد. این کار از طریق وب سایت‌های آمازون، بست بای و تارگت نیز امکان‌پذیر است. محصولات از ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) به دست مشتریان خواهد رسید.

فیت بیت ورسا به همراه یک بند سیلیکونی، چرمی، فلزی و توری ارائه شده که به ترتیب 30 دلار، 50 دلار، 80 دلار و 100 دلار قیمت دارند. برای نسخه Special Edition (که استفاده از فیت بیت پی برای کاربران آمریکا تنها با آن امکان‌پذیر است) بندهای بافتنی نیز موجود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*