گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای

گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای (پی 20 لایت) را در این ویدیو تماشا کنید

اخیرا ویدیویی از گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) منتشر شده است که آن را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. این موبایل با نام هواوی پی 20 لایت در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

حدود دو هفته تا زمان معرفی پرچمداران جدید هواوی زمان باقی مانده است که حالا منابع مختلف می‌گویند نسخه ارزان‌تر این گوشی ها با نام “P20 Lite”، هفته آینده با نام “Nova 3e” در چین رونمایی می‌شود. پوسترهایی که پیش‌تر منتشر شده بودند، به نوعی این اطلاعات را تایید می‌کردند. حالا نیز یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو، ویدیویی کوتاه از گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای را به اشتراک گذاشته است که تفاوتی میان آن و پی 20 لایت دیده نمی‌شود.

این نخستین باری نیست که هواوی قصد ارائه محصولات خود با نام‌های دیگر در بازار سایر کشورها را دارد. در واقع امسال نیز سناریویی مشابه آنر 7 ایکس که اخیرا با نام میت SE برای بازار آمریکا معرفی شده است، تکرار خواهد شد.

گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای

در این ویدیو، ما موبایلی با رنگ سفید را می‌بینیم که ممکن است مخصوص نسخه بازار چین باشد چرا که این رنگ در رندرهای اخیر دیده نمی‌شود. قاب پشتی شیشه‌ای گوشی مشابه آنر 8 بوده و ظاهری براق دارد. به علاوه، این ویدیو با سایر اطلاعات قبلی همچون حسگر اثر انگشت پشتی، دوربین دوگانه عمودی و بریدگی بالای صفحه نیز هم‌خوانی کامل دارد.

تا به امروز بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی جدید از جمله مشخصات فنی آن نیز از طریق منابع مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی 1080×2280، تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی گوشی موبایل هواوی نوا 3 ای در دنیای واقعی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هوآوی هم خوب از آیفون اسکی میره ها D: خصوصا اون قضیه آنر 7 ایکس که گفتن « میت 10 SE »

    • کار این برندهای تازه کار و بی اصالت همینه. کارشون اینه از برندهای بزرگ کپی کنن تا بتونن اموراتشون رو بگذرونن. برندهای با اصالت طراحی به نظرم فقط اپل و الجی

  2. عاشقشم! کمتر از 2 هفته تا معرفی رسمی این شاهکاررررر