قابلیت Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو

قابلیت Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو معرفی شد

قابلیت Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو مخصوص دوربین گوشی های آینده ویوو توسط این شرکت پرده برداری شد. در ادامه با عملکرد این قابلیت آشنا شده و نمونه تصاویر گرفته شده با سوپر اچ دی آر ویوو را مشاهده کنید.

شرکت ویوو ساعاتی پیش از Super HDR، قابلیت پیشرفته تصاویر اچ دی آر مبتنی بر هوش مصنوعی پرده برداشت که قرار است در دوربین گوشی های آینده این کمپانی مورد استفاده قرار گیرد. هدف اصلی این قابلیت در واقع بهبود عملکرد HDR دوربین است، اما علاوه بر آن می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، پردازش بر روی تصاویر را کم کرده و چهره‌ای طبیعی‌تر به آن‌ها می‌بخشد.

قابلیت Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو که در دوربین محصولات آینده این شرکت جای خواهد گرفت، 12 عکس را ثبت می‌کند و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده تا 1 تصویر نهایی حاصل شود. استفاده از تعداد بالاتری از تصاویر به دوربین اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری در طول پردازش تصویر داشته باشد. دوربین سپس صحنه را شناسایی می‌کند تا قسمت‌های مختلف تصویر را تشخیص دهد و تصمیم بگیرد که چگونه نور را بر روی آن اعمال کند. به طور مثال آن می‌تواند اشخاص در یک عکس و یا دیگر اشیا نظیر آسمان، ابرها، سنگ‌ها و درختان را در فریم تشخیص داده و به شکل درستی نور را بر روی آن‌ها اعمال کند.

نمونه تصاویر Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو

نتیجه، به ادعای ویوو نه تنها یک تصویر بالانس و با روشانیی مناسب است، بلکه از دیگر تصاویر HDR بیش از حد پردازش شده و غیرطبیعی به مراتب زیبا‌تر به نظر می‌رسد.

نمونه‌های فوق قابلیت Super HDR مبتنی بر هوش مصنوعی ویوو را در عمل به ما نشان می‌دهند. نتایج حاصل شده چشم‌گیر به نظر می‌رسد. با تمام این تفاسیر از آنجایی که خود ما از این قابلیت استفاده نکرده‌ایم و این خود ویوو است که تصاویر را به انتشار رسانده، نمی‌توان به طور قطع از واقعی بودن آن‌ها و عدم اعمال افکت‌هایی با نرم افزار فتوشاپ در تصاویر مذکور سخن گفت. در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام گوشی های پیش روی ویوو از Super HDR هوش مصنوعی برخوردارند و قرار است در چه زمانی عرضه شوند، نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امسال سال جنگ دوربین هاست و در عمل واقعا داریم به جایی نزدیک میشیم که کم کم دوربین های گوشی دارن جا پای دوربین های عکاسی حرفه ای میذارن

  2. الان حتمی چارتا کاربر پیدا میشه بگه این برند چینی هست و به درد نمی خوره 😂😂😂😂

  3. هرچند صفحه مانیتورم HDR پشتیبانی نمی کنه! در نتیجه نمی تونم نظر خاصی در مورد کیفیت تصاویر بدم!! اما HDR برای وضوح تصاویر معجزه می کنه و رنگ ها شفااااف

  4. ببین برای فروشه بیشتر چه اصطلاحاتو اسم هایی تولید میکنن