قاب های محافظ هواوی پی 20

انتشار رندرهای قاب های محافظ هواوی پی 20 ، پی 20 لایت و پرو

رندرهای قاب های محافظ هواوی پی 20 (Huawei P20) ، هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) منتشر شدند. بر اساس آن‌ها می‌توان دریافت شایعات پیشین پیرامون نحوه طراحی این گوشی های موبایل تا چه اندازه صحت داشته‌اند.

چند روز پیش رندرهای هواوی پی 20 ، پی 20 پرو و پی 20 لایت در رنگ‌های مختلف منتشر شدند. آن‌ها بسیار ظریف و دقیق طراحی شده و دید خوبی درباره سه گوشی هوشمند آتی خانواده P20 به ما دادند. رولند کوآنت (Roland Quandt) به تازگی چندین رندر از قاب های محافظ هواوی پی 20 و دو مدل دیگر این خانواده منتشر کرده که بر اساس آن‌ها می‌توان صحت و یا کذب شایعات پیشین را تایید کرد.

در بین قاب های محافظ هواوی پی 20 انواع مختلفی دیده می‌شود. کار را با بررسی قاب های مدل لایت آغاز می‌کنیم. در بین لوازم جانبی مخصوص آن، یک قاب شفاف سیلیکونی و چند کیف تاشوی رنگی وجود دارد.

قاب های محافظ هواوی پی 20

انتظار می‌رود در بین این قاب های محافظ هواوی پی 20 لایت، مدل سیلیکونی و شفاف آن درون جعبه همراه با گوشی به کاربران عرضه شود. بعد از آن نوبت به قاب های محافظ هواوی پی 20 می‌رسد. بر اساس گفته‌های رولند کوآنت، برای مدل پایه یک قاب مخصوص ماشین (Car) و یک قاب رنگی (Color) علاوه بر قاب سیلیکونی عادی وجود دارد.

قاب های محافظ هواوی پی 20 لایت

قاب Car به همراه یک پایه دارای آهن‌ربا عرضه می‌شود به همین دلیل می‌توان آن را به راحتی به شیشه جلویی اتومبیل متصل کرد. این نوع قاب تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر قاب رنگی، یک کیف تاشو نیز برای این مدل عرضه می‌شود.

از مدت‌ها قبل درباره مدل‌های مجهز شده به دوربین سه گانه شایعاتی مختلفی شنیده می‌شد، اما اکنون می‌توانیم با توجه به رندرهای اخیر منتشر شده از خود گوشی ها و قاب های محافظ آن‌ها اعلام کنیم در خانواده جدید P20، تنها مدل پرو به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. رندرهای قاب های محافظ هواوی پی 20 پرو را نیز در ادامه مشاهده می‌کنید.

قاب های محافظ هواوی پی 20 پرو

بر اساس اعلام رسمی هواوی به وسیله انتشار چند پوستر تبلیغاتی، هواوی پی 20 در روز بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) طی برگزاری رویدادی در شهر پاریس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این در حالی است به تازگی تصاویری از گوشی نوا 3e دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد این، نام دیگر گوشی پی 20 لایت است. هواوی تصمیم دارد نوا 3e را در بیستم مارس (بیست و نهم اسفند) معرفی کند، به همین دلیل بعید نیست مدل پلاس یک هفته زودتر از هواوی پی 20 و پی 20 پرو رونمایی شود.