اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9

انتشار اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9 و پی 9 پلاس تایید شد

بر اساس گفته‌های شرکت هواوی، اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9 و پی 9 پلاس به زودی منتشر خواهد شد. به این ترتیب هواوی P9 و P9 پلاس به عنوان پرچمداران سال 2016 این شرکت نیز طعم اندروید 8 را خواهند چشید.

هواوی پی 9 و پی 9 پلاس دو سال قبل معرفی شدند، به همین دلیل انتشار یا عدم انتشار آپدیت سیستم عامل جدید اندروید برای آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. هواوی همچنان مشغول توسعه این به‌روزرسانی سیستم عامل برای دستگاه‌های سال 2017 است و این موضوع اولویت پی 9 و پی 9 پلاس به منظور دریافت اندروید 8 را کاهش می‌دهد.

اما بر اساس گفته‌های یک مقام رسمی هواوی، اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9 و پی 9 پلاس در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. کاربران با دریافت این به‌روزرسانی، در واقع نسخه 8.0 سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی EMUI که بر اساس اندروید 8 اوریو توسعه پیدا کرده است را دریافت خواهند کرد.

اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9 آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل محسوب می‌شود

اگر این خبر تبدیل به واقعیت شده و اندروید 8 اویو برای هواوی پی 9 و برادر بزرگتر آن منتشر شود، بدون شک این آخرین به‌روزرسانی سیستم عاملی خواهد بود که برای آن‌ها منتشر شده است. پس اگر جزو علاقه‌مندان به استفاده از اندروید 9 هستید، باید قید خرید هواوی پی 9 و یا هواوی پی 9 پلاس را بزنید. متاسفانه هیچ بازه مشخصی پیرامون زمان انتشار این به‌روزرسانی مشخص نشده است، به همین دلیل باید منتظر اخبار تازه بمانیم. مدت‌ها قبل نیز نام این دو پرچمدار سری P را در بین گوشی های هواوی که آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند دیده بودیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واسه گوشی میت 8 معلوم نشده کی میاد این اپدیت ؟

  2. وقتی یک برند نتونه کیفیت سخت افزاری خوبی برای محصولاتش داشته باشه همین میشه که با این اخبار بتونه کاربرانشون راضی نگه داره. برندهایی مثل اپل و ال جی و … با کیفیت مشتری جذب می کنن اینا با تبلیغات

  3. انتظاری هم جز این نمی رفت!! مگه ممکنه اندروید 8 برای پرچمدار قبلی منتشر نشه؟