نمایشگر Infinity سامسونگ در گوشی های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس

گوشی های گلکسی A6 و گلکسی ای 6 پلاس در گیک بنچ رویت شدند

گوشی های معرفی نشده گلکسی A6 و گلکسی ای 6 پلاس سامسونگ در سایت امتیازگیری گیک بنچ رویت شدند. در ادامه با مشخصات فنی ، امکانات و قابلیت های دو گوشی میان رده جدید سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

گوشی های سری A سامسونگ طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها، از اندازه‌های بزرگ تا کوچک را تشکیل می‌دهند. اما در اینجا بین مدل‌های A5 و A7 یک شکافی وجود دارد. در واقعی سامسونگ هیچگاه از گوشی A6 پرده برداری نکرده است. حال دو گوشی جدید با شماره مدل‌های SM-A600FN و SM-A605G در سایت گیک بنچ رویت شده است که به نظر می‌رسد مربوط به این محصولات معرفی نشده است.

اگر سیاست نام گذاری محصولات سامسونگ همچنان ادامه پیدا کند، این دو گوشی گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس نام خواهند داشت. گرچه شماره مدل نسخه 2018 گوشی گلکسی A8 سامسونگ نیز عبارت بی‌ربط A530 بود!

به هر ترتیب گلکسی ای 6 از یک تراشه اگزینوس 7870 قدرت خواهد گرفت. پیشتر نیز شاهد حضور این تراشه در گوشی های سری 2017 گلکسی A7 و چندین مدل گوشی سری J سامسونگ بودیم. این تراشه از هشت هسته Cortex-A63 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 برخوردار است. درست همانند اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از گوشی گلکسی J8، مدل گلکسی ای 6 پلاس نیز از یک تراشه اسنپدراگون 625 (با پردازنده یکسان و پردازشگر گرافیکی Adreno 506) به جای تراشه‌ی اگزینوس سامسونگ قدرت خواهد گرفت. علاوه بر این، به جای رم 3 گیگابایتی شاهد حضور یک رم 4 گیگابایتی برای اجرای نرم‌تر اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل اندروید 8 اوریو خواهیم بود.

بنچمارک گلکسی A6 و ای 6 پلاس

بر اساس این بنچمارک‌ها، مدل گلکسی A6 در حالت تک هسته‌ای امتیاز 723 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 3605 را به نام خود ثبت کرده است. مدل گلکسی ای 6 پلاس نیز موفق به ثبت امتیازهای 739 و 3469 در دو حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده‌اند. ما انتظار داریم عملکرد تراشه‌ها در زیر قاب این دو گوشی مشابه آن چیزی باشد که در گوشی های گلکسی J8 و گلکسی J8 پلاس خواهیم دید. گرچه بر خلاف این دو، گوشی های جدید سری گلکسی A6 سامسونگ از نمایشگر تمام صفحه Infinity برخوردار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوشگل ترین گوشی روی زمین همین سری آ هست

  2. همه ی گوشی هاس سامسونگ گرونن این دیگه نوبرشو آورده