دسترسی به اپ استور برای کاربران ایرانی

دسترسی به اپ استور برای کاربران ایرانی مجددا برقرار شد

دسترسی به اپ استور مجددا برای کاربران کشورمان امکان‌پذیر شد. این در حالی است که برای حدود یک روز کامل، دسترسی به فروشگاه عرضه اپلیکیشن های آی او اس به طور کامل از کاربران ایرانی سلب شده بود.

روز گذشته طی انتشار خبری بهت‌آور اعلام کردیم اپ استور بر روی کاربران ایرانی بسته شد! اپل از مدت‌ها قبل اقدامات زیادی در راستای تحریم کاربران ایرانی انجام داده بود که اغلب این اقدامات کار با فروشگاه عرضه اپلیکیشن‌های موبایل آن را برای آن‌ها سخت می‌کرد، اما در نهایت تیر خلاصی را زد و دسترسی به اپ استور را برای برای کاربران ایرانی به طور کامل قدغن کرد!

از روز گذشته، امکان دسترسی به اپ استور از کاربران آیفون، آی پد و مک امکان سلب شده بود، به طوری که پیامی درباره در دسترس نبودن فروشگاه برای کاربران این کشور دریافت می‌شد.

دسترسی به اپ استور

برقراری مجدد دسترسی به اپ استور

در حالی که همچنان هیچ اظهار نظری به صورت رسمی درباره این موضوع نشده بود، صبح امروز کاربران اعلام کردند دسترسی به اپ استور مجددا برایشان امکان‌پذیر شده و قادر هستند بدون دردسر از خدمات این فروشگاه استفاده کنند.

اپل در کشور ما بازار بسیار خوبی داشته و کاربران ایرانی زیادی سال‌ها است جزو طرفداران پروپاقرص آیفون محسوب می‌شوند. با این حال این شرکت طی سال‌های اخیر، از هیچ کاری برای آزار رساندن به آن‌ها و بی‌احترامی به کاربران دریغ نکرده است، تا جایی که بعد از محدود کردن دسترسی‌ها برای کاربران کشورمان، در نهایت دسترسی به اپ استور را بر روی آن‌ها بست. شدیدا در انتظار شنیدن اخباری رسمی از سوی مسئولان کشورمان و همچنین مسئولان شرکت اپل هستیم تا موضع خود را درباره سیاست‌های اخیر این شرکت مشخص کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. گفتم نتتون خرابه همچین چیزی نیست

  2. سرکار بودیم بابا فقط یه اشکال ساده بوده احتمالا

  3. درک نکردم فاز اپ استور رو

  4. مگه بسته شده بود؟!

  5. ینی نمیدونم چرا همیشه این مشکلات واسه ماس

  6. منم تعجب کردم خیلی از طرفداراش ایرانی هستن

  7. مسخرمون کردن
    اینم خودش توهینه

  8. همون اولم یه سوء تفاهم بود

  9. من عرض کردم که سر سعید در حال مذاکره هست و حلش میکنه ، شما به سر سعید ایمان ندارید من که ایمان اوردم و دوستش دارم 😜❤😊😅

  10. والا من که دیروز همچین پیامی تو اپ استور ندیدم، توشم میشد سرچ کرد و اپ ها رو دید ولی فقط نمیشد بدون vpn دانلود کرد…