آیفون SE 2

ویدیویی از آیفون SE 2 با صفحه نمایش نظیر آیفون 10 منتشر شد

امروز ویدیویی منتسب به آیفون SE 2 اپل (Apple iPhone SE 2) با بریدگی صفحه نمایش نظیر آیفون 10 این شرکت در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدیو شاهد بررسی کوتاهی از این محصول هستیم.

ساعاتی قبل ویدیویی از گوشی آیفون SE 2 اپل در شبکه اجتماعی چینی Weibo و سپس رسانه‌های ژاپنی منتشر شد. طراحی محصولی که در این ویدیو لو رفته مشاهده می‌شود به دو گوشی آیفون 10 اپل و آیفون SE شباهت زیادی دارد. همچنین گجتی که در ویدیو می‌بینیم به نظر حقیقی است و امکان تقلبی بودن آن کم است.

این محصول در نگاه اول طراحی جعبه‌مانند گوشی SE اپل را دارد و حاشیه صفحه نمایش آن در دو طرف و بالا و پایین بسیار کم است. علاوه بر این بریدگی صفحه نمایش مشابه آیفون 10 و همچنین دوربین دوگانه در پشت از جمله دیگر ویژگی‌های این گجت به شمار می‌روند. در نهایت به نظر می‌رسد نسخه جدید و مبتنی بر جسچر سیستم‌ عامل iOS که ابتدا در آیفون ایکس معرفی شده بود به گوشی آیفون اس ای 2 رسیده است.

آیفون SE 2 برادر کوچک آیفون X

همه چیز از انیمیشن‌ها گرفته تا منوی تنظیمات که شامل تب مربوط به اکانت آی‌کلود است به نظر واقعی می‌رسند. این موارد چیزی هستند که معمولا در گجت‌های تقلبی چینی نمی‌بینیم. با این حال، نسخه نهایی گوشی مذکور این مدل نخواهد بود. برخی جزئیات ریز نظیر باقی ماندن آیکون قفل پس از اولین آنلاک گوشی در ویدیو ما را کمی مشکوک کرد. ممکن است این گجت نیز در واقع یک گوشی اندرویدی باشد که طوری طراحی شده تا شباهت زیادی به آیفون SE 2 اپل با طراحی ویژه و خاص پیدا کند؛ چرا که اکثر این جزئیات و خصوصیات طراحی را طی هفته‌های گذشته در گزارشات متعدد خوانده‌ایم. در ادامه توجه شما را به این ویدیو منتشر شده از چین جلب می‌کنیم:

در حال حاضر هنوز در دست ساخت بودن گوشی iPhone SE 2 توسط شرکت اپل مشخص نیست. با این حال شایعات و گزارشات متعددی پیرامون این محصول احتمالی در فضای مجازی منتشر شده‌اند و برخی افراد معتقدند اهالی کوپرتینو در سال جاری از آن رونمایی می‌کند. حتی اگر مطمئن باشیم که اپل امسال از نسخه جدید سری SE خود رونمایی می‌کند، با این حال گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که خبری از زبان طراحی آیفون ایکس این شرکت در محصول نخواهد بود.

انتظار می‌رود شرکت اپل امسال از سه گوشی رونمایی کند؛ یک نسخه به‌روز از آیفون ایکس با صفحه نمایش 5.8 اینچی، آیفون ایکس پلاس (Apple iPhone X Plus) با صفحه نمایش 6.5 اینچی و یک مدل ارزان‌تر با پنل LCD و صفحه نمایش 6.1 اینچی.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. اونایی که میگن اپل فقط پوله برندش رو میگیره میتونم براشون یه مثال بزنم من خودم ۵ تا از مدل های سامسونگ رو داشتم و دو مدل اپل اپل های جدید رو من شخصا دوس ندارم مثل (x,11) ولی مدلی مثل ۶ اس واقعا نسبت به قیمتش که ۳ تومن بیشتر نیس واقعا نسبت به سامسونگ های ۳ تومنی مثل a30 , a50 خیلی بهتره چرا که این گوشیا واقعا بدرد نخورند ولی ادم اگه پول داشته باشه مثلا ۶ یا ۷ تومن در اون صورت سامسونگ سری لس یا نوت ۸ به بالا واقعا حرف نداره و عالی تر از اپله نظر من اینه

  2. واقعا گوشیه خوش دستیه
    چرا منتقدان سایت انقدر از اپل بد میگن!! همین که هر موبایلو تا پنج شیش سال اپدیت میکنن کلی ارزش داره نه مثل سامسونگ که گوشی جدیدشو میخری شیش ماه بعد یکی دیگه میاد و قبلی شاید دو بار با کلی تاخیر اپدیت بشه و اصلکار هم نرم افزاره گوشیه که کاربر باهاش سروکار داره. ایفون ۶اس دارم اپیدیتش کردم سرعتشم کم نشد و با یه قاب شیک هیچ فرقی با ایفون هشت پلاس نداره. ایفون بهترین برند گوشیه این دیگه نیاز به توضیح نداره

  3. از هرچی آیفون بدم میاد الکی بزرگش کردن این برندو نمیفهمم چرا

  4. یعنی هیچ تغییری تو ظاهر موبایلا نمیدن بابا یکنواخت شده بخدا

  5. شدیدا منتظر رونمایی رسمی از این گوشی هستم

  6. طرفدارهای سایر برندها باید خوب این متوجه بشن، SEها دقیقا برای افرادی تهیه شدن که پول تهیه پرچمدار اپل ندارن، یا قصد دارند گوشی قدرتمند اما گوچیکی تهیه کنن! با این دیدگاه به موضوع نگاه کنید متوجه میشید گوشی خیلی خوبیه

  7. فقط قیافشون جالبه و قیمت ها نجومی

  8. هرچی پول میدن بابت اون سیب گاز زده شده مسخره س

  9. چه خوشگله این دلمو برررد