خانواده هواوی پی 20

درگاه حافظه میکرو اس دی از خانواده هواوی پی 20 حذف می‌شود

امروز گزارشی مبنی بر حذف شدن درگاه کارت حافظه میکرو اس دی (MicroSD Card) از محصولات خانواده هواوی پی 20 (Huawei P20) در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه این خبر را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طبق جدیدترین خبر منتشر شده از رسانه‌های اینترنتی، شرکت هواوی قصد دارد درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را از محصولات سری P20 خود حذف کند. برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که شرکت هواوی به زودی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) از محصولات سری پی 20 خود در شهر پاریس رونمایی می‌کند. این پرچمداران که در نیمه اول سال 2018 میلادی از راه می‌رسند مورد توجه خیل عظیمی از کاربران قرار دارند و انتظار زیادی از درخشش آنها داریم. تاکنون گزارشات متعددی پیرامون مشخصات محصولات سری هواوی پی 20 در فضای مجازی منتشر شده است و اطلاعات زیادی در مورد آنها در اختیار داریم. اما جدیدترین گزارش منتشر شده در مورد این محصولات، از حذف درگاه حافظه میکرو اس دی در آنها خبر داده است.

ملاقات با خانواده هواوی پی 20 در 7 فروردین

شرکت هواوی از سه گوشی پی 20، پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) و پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) در تاریخ 27 مارس (7 فروردین سال 1397) رونمایی می‌کند. دو نسخه اصلی و پرو از این پرچمدار چینی درگاه کارت حافظه میکرو اس دی را حذف کرده و یک جایگاه سیم‌کارت نانو را جایگزین آن خواهند کرد. دلیل حذف این بخش از دو گوشی مذکور نیز احتمالا حافظه داخلی بالای آنهاست، به طوری که کاربران دیگر به ارتقاء حافظه گوشی خود نیاز نخواهند داشت. اگر نسخه پایه هواوی پی 20 با حافظه 128 گیگابایت همراه شود، حذف درگاه میکرو اس دی کاملا عقلانی به نظر می‌رسد. اگر مقاله اخیر ما پیرامون عدم نیاز به کارت‌های MicroSD را خوانده باشید، به نظر می‌رسد چینی‌ها نیز سیاست‌های خود را در همین راستا قرار داده‌اند.

خانواده هواوی پی 20

طبق این گزارش منتشر شده، گوشی هواوی پی 20 با باتری 3400 میلی‌آمپری همراه خواهد بود و نسخه پرو آن نیز از باتری 4 هزار میلی‌آمپری بهره می‌برد. در زمینه قیمت هم طبق تخمین خبرگزاری WinFuture، نسخه لایت از این محصول 369 یورو (حدودا 455 دلار)، هواوی پی 20 با قیمت 679 یورو (840 دلار) و نسخه پرو با قیمت 899 یورو (حدود 1110 دلار) به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنده درگاه توییم اپل / گوش به فرمان توییم اپل
    فقط بگو برنامه بعدیت چیه ما هم به سریع تغییرات رو اعمال کنیم.
    حذف جک 3.5 میل – بریدگی بالای صفحه – حذف میکرو اس دی – باطری غیر قابل تعویض

  2. اومده ابروشو درست کنه زده چشمشم کور کرده

  3. بخاطر همین حافظه ها رو افزایش داده دیگه

  4. ههه نتونستن از اینم پشتیبانی کنن