شیائومی Mi Mix 2S

شیائومی Mi Mix 2S با دوربینی قدرتمند، رقیبی برای گلکسی اس 8

بر اساس اسناد تازه به دست آمده، شیائومی Mi Mix 2S از یک دوربین قدرتمند بهره‌مند خواهد بود که قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با وضوح Full HD‌ است. علاوه بر این می‌توان امکانات دیگری را نیز در این دوربین یافت که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

کمپانی شیائومی 7 فروردین ماه طی یک رویداد خبری ویژه از نسل جدید نخستین گوشی بدون حاشیه جهان، شیائومی می میکس پرده برداری خواهد کرد. انتظار می‌رود حالا جدیدترین نسل این گوشی با نام می میکس 2 اس از امکاناتی به مراتب بهتر و البته با یک طراحی به بلوغ رسیده روانه بازار شود. در همین راستا گزارش جدیدی منتشر شده که حاکی از خبرهای جذابی برای طرفداران شرکت چینی شیائومی است.

شیائومی Mi Mix 2S از یک حالت پرتره جذاب بهره‌مند خواهد بود. همانطور که مشخص است، این گوشی به دوربین دوگانه پشتی تجهیز خواهد شد که به لطف آن می‌توانید تصاویر پرتره جذابی را تهیه کنید. این درحالیست که مدل اصلی می میکس 2 فاقد چنین قابلیتی بود. اپلیکیشن دوربین MIUI‌ که به تازگی انتشار پیدا کرده، خود بازگوی وجود چنین مشخصه‌ای در گوشی پرچمدار آینده شرکت شیائومی است.

دوربین شیائومی Mi Mix 2S

قادر به فیلمبرداری اسلوموشن Full HD

اما این پایان ماجرا نیست؛ می میکس 2 اس می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن با وضوح 1080p و نرخ 120fps را به ثبت برساند. هرچند چنین قابلیتی در مدل می میکس 2 نیز وجود داشت، اما حداکثر وضوح قابل ارائه در آن 720p‌ بود.

شیائومی Mi Mix 2S

یک قابلیت جدید به نام Mluti-Frame Noice Reduction می‌تواند نقش یک حالت Burst را برای دوربین گوشی بازی می‌کند. آن می‌تواند چندین عکس را در یک فاصله زمانی تهیه کرده و در نتیجه تصویری با حداقل نویز را در اختیار شما بگذارد. این می‌تواند بخشی از تراشه اسنپدراگون 845 باشد که توسط پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) جدید Spectra 280 کوالکام حاصل می‌شود. قابلیت تشخیص خودکار صحنه را نیز می‌توان در دوربین گوشی شیائومی Mi Mix 2S‌ یافت.

با نگاهی به این قابلیت‌های جدید، می‌توان دوربین شیائومی Mi Mix 2S را در سطح بسیار مناسبی نسبت به سایر رقبای سال 2018 خود قرار داد. با این حال عملکرد واقعی دوربین را تنها زمانی می‌توان فهمید که بتوانیم از محصول واقعی استفاده کنیم.