آیفون SE 2

طرح اولیه آیفون SE 2 با ظاهری مثل آیفون ایکس منتشر شد

به تازگی تصاویری منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به طرح اولیه آیفون SE 2 هستند. ظاهرا اپل می‌خواهد طراحی آیفون 10 خودش را بر روی آیفون 4 اینچی خودش نیز پیاده کند.

شب گذشته گزارشی منتشر شد که نشان دهنده‌ی طراحی آیفون اس ای 2 اپل بود. طی هفته‌های اخیر شایعات پیرامون این گوشی جمع و جور و به مراتب مقرون به صرفه‌تر اپل زیاد شنیده شده است. حال با توجه به این نقاشی‌های منتشر شده، شما می‌توانید دو نسل آیفون اس ای را در کنار یکدیگر ببینید؛ آیفون اس ای اصلی در سمت چپ و مدل جدید آن در سمت ر است نمایان است.  این نقاشی‌ها خبر از طراحی سبک ناچ نمایشگر می‌دهند. علاوه بر این اسکنر اثر انگشت نیز از روی قاب جلو حذف شده تا ظاهرا فیس آی دی جای آن را بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد دیگر خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز نباشد.

آیفون SE 2 شبیه به آیفون ایکس

آیفون SE 2

آیفون اس ای 2 در سمت راست

این نقاشی‌ها تکمیل کننده ویدیویی هستند که چندی پیش در سایت چینی ویبو به انتشار رسید و ادعا می‌شد می‌تواند طراحی آیفون SE 2 را به نمایش بگذارد. انتظار می‌رود این مدل، ارزان‌ترین آیفون سال 2018 اپل باشد که حالا با مشخصات فنی پایین‌رده‌تر، اما ظاهری مشابه به عرضه خواهد رسید. انتظار می‌رود این گوشی از یک نمایشگر 4.2 اینچی برخوردار باشد و از یک تراشه A10 Fusion مربوط به آیفون های 2 سال پیش قدرت بگیرد.

ظاهرا آیفون های سال 2018 اپل در سپتامبر آینده (تابستان 97) معرفی می‌شوند که همگی از طراحی شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردارند. به نقل از مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل، ما می‌توانیم یک نمایشگر لبه به لبه، دوربین TrueDepth و فیس آی دی را بر روی هر سه مدل آیفون ایکس اس 5.8 اینچی، آیفون ایکس اس پلاس 6.5 اینچی و آیفون 9 با اندازه 6.1 اینچ مشاهده کنیم. گفته می‌شود مدل آیفون 9 از یک نمایشگر ال سی دی به جای اولد برخوردار است، تنها یک دوربین بر روی قاب پشتی آن بوده و فاقد ارائه قابلیت لمس س بعدی است.

ظاهرا اپل 7 فروردین ماه میزبان یک رویداد خبری است که انتظار می‌رود در آن از آیپدهای جدید خود همراه با ظاهری شبیه به آیفون ایکس پرده برداری کند. آیا آیفون SE 2 نیز در این رویداد معرفی می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. زندگی بدون ایفون خر است

  2. از ایفون از نظر قیافه نمیشه ایراد گرفت

  3. با اینکه علاقه ای به اپل ندارم اما خیلی دوست دارم این مدل رو ببینم.
    یه جورایی عصاره تکنولوژی میشه. جمع و جور با کلی امکانات و ابداعات.

    4 اینچ صفحه نمایش فول باعث میشه گوشی خیلی کوچیک و جمع جور باشه، شاید طول گوشی نزدیک 10 سانتی متر بیشتر نشه و این فضا اجازه گذاشتن باطری و خیلی از ابزار های دیگه رو نمیده.. بعید می دونم اندازه صفحه همون 4 اینچ باشه. اگه قزار باشه با همون اندازه SE تولید بشه و صفحه نمایش طرح ایفون X باشه حتما از 4 اینچ بیشتر میشه…