مشخصات فنی هواوی پی 20

مشخصات فنی هواوی پی 20 از وجود حافظه 256 گیگابایتی خبر می‌دهد

مشخصات فنی هواوی پی 20 (Huawe P20) از طریق دو وب‌سایت TENAA و FCC لو رفت. به نظر می‌رسد کاربران باید در انتظار پرچمداری قدرتمند از سوی هواوی باشند.

روز گذشته شاهد معرفی هواوی P20 لایت در سکوت خبری بودیم. اما این به معنی عدم برگزاری رویدادی رسمی برای سایر اعضای خانواده P20 نبوده و هواوی قرار است در تاریخ 7 فروردین (27 مارس) طی مراسمی رسمی، این محصولات جدید را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

در آستانه معرفی این گوشی های هوشمند، حالا شاهد انتشار برخی از موارد کلیدی در مشخصات فنی هواوی پی 20 به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت چینی هستیم.

مشخصات فنی هواوی پی 20

مطابق با اسناد منتشرشده از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال، هواوی P20 با ابعاد 149.09 در 70.9 میلی‌متر، به یک باتری 3 هزار و 320 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز می‌شود. این در حالی‌ست که نسل قبلی با یک باتری 3 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی تولید شده بود. اگرچه حالا ظرفیت باتری افزایش پیدا کرده، اما نمایشگر آن نیز بزرگ‌تر از قبل می‌شود. در نتیجه، احتمالا نباید در انتظار تغییری قابل توجه در طول عمر باتری باشیم.

در سوی دیگر، آژانس چینی تنا نیز اطلاعاتی از میزان رم و حافظه داخلی دستگاهی با اسم رمز EML-AL00 را در اختیار کاربران قرار داده که در نوع خود جالب است. بر این اساس، هواوی پی 20 در پنج پیکربندی مختلف با 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اگر درگاه کارت حافظه از این موبایل جدید حذف شود، عرضه نسخه 256 گیگابایتی تصمیمی هوشمندانه خواهد بود.

انتظار می‌رود این تلفن هوشمند، فروردین سال آینده در کنار نسخه Pro در پاریس معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مثلا میخاد جای اپلو بگیره با حافظه بالا

  2. ایول اینم از این حافظه خرکی دیگه چی میخواد

  3. میخاد بگه سامسونگم هه