بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اگر شما هم یکی از خریداران پرچمداران سال 2018 سامسونگ هستید، ما در این مقاله بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از تمام ظرفیت‌های گوشی خود استفاده کنید.

چند روزی است گوشی های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به فروش می‌رسند و بسیاری از مشتریان حالا کنکجاو هستند تا ببیند چه کارت های حافظه‌ای مناسب استفاده بر روی این دو محصول هستند. در حالی که شاید حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای بسیاری از کاربران کافی باشد، اما از آنجایی که گوشی های گلکسی اس 9 از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی برخوردارند پس چرا از این قابلیت خوب استفاده نکرد؟

ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را انتخاب کنید.

یک کلاس بالاتر از بقیه

یک دلیل بسیار مهم وجود دارد که چرا بسیاری از کاربران به دنبال خرید بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 خود هستند؛ این گوشی های پرچمدار به شما اجازه می‌دهند توسط یک کارت میکرو اس دی، ظرفیت گوشی خود را تا 400 گیگابایت ارتقا ببخشید. با یک بهبود بزرگ، سامسونگ از گوشی اس 9 بیشترین حافظه‌ی ذخیره سازی ممکن در یک گوشی هوشمند را به ارمغان آورده است.

در نظر داشته باشید که ممکن است استخراج اپلیکیشن‌ها از حافظه داخلی به کارت میکرو اس دی نیز ممکن است، بنابراین حافظه هر چه بیشتر می‌تواند مناسب‌تر باشد.

بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9

SanDisk Ultra

بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در حال حاضر کارت های حافظه 400 گیگابایتی زیادی در بازار موجود نیست، اما اگر وجود داشت نیست هیچ کدام نمی‌توانستند به خوبی کارت سن دیسک اولترا microSDXC UHS-I عمل کند. این کارت حافظه که تا ظرفیت 400 گیگابایتی موجود است،‌ می‌تواند سرعت انتقالی تا 100 مگابایت بر ثانیه را به ارمغان بیاورد. به عبارت دیگر انتقال هر 1200 تصویر در یک دقیقه انجام می‌شود.

حافظه 400 گیگابایتی باعث شده تا سن دیسک اولترا در صدر بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 قرار گیرد. البته اگر نمی‌خواهید 239 دلار برای خریداری این کارت حافظه هزینه کنید، می‌توانید ظرفیت‌های پایین‌تر 256، 200، 128 و یا 64 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

SanDisk Extreme

بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

دومین گزینه‌ی این لیست نیز ساخت شرکت سن دیسک است. کارت سندیسک اکسترم با قابلیت پشتیبانی از فیلمبرداری 4K Ultra HD تولید شده‌اند و آن‌ها از سرعت ویدیویی Class 30 و سرعت UHS Class 3 بهره می‌برند. نسخه‌ی 128 گیگابایتی این کارت حافظه 65 دلار است، در حالی که نسخه‌های 64 و 32 گیگابایتی آن با قیمت 33 و 19 دلار عرضه می‌شوند.

Samsung EVO Select

بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ نیز خود سازنده‌ی کارت‌های حافظه میکرو اس دی خوبی است و به همین خاطر باید کارت EVO Select آن‌ها را نیز در لیست بهترین کارت های میکرو اس دی برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار دهیم. کارت‌های این خانواده قادر به ارائه سرعت خواندن و نوشتن 100 و 90 مگابایت بر ثانیه بوده و در جزو کارت‌های Class 10 UHS 3 قرار می‌گیرند. این محصولات همچنین در برابر آب و دما مقاوم هستند.

در حال حاضر نسخه‌ی 400 گیگابایتی اوو سلکت به تولید نرسیده است و می‌توانید حافظه 256 گیگابایتی آن را با قیمت 120 دلار خریداری کنید. نسخه‌های 128، 64 و 32 گیگابایتی آن نیز با قیمت 40، 20 و 12 دلار به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کلا بدرد نمیخوره من ۶۴گیگابایتی دارم بعد یه مدت ساعتش افتضاح میشه اوایل خریده بودم عالی بود ولی الان مفت نمی ارزه خیلی خیلی ساعتش پایین هستش

  2. بسیار عالى بود درود فراوووووووووون

  3. هنوز عید نشده دارین تنبل بازی در میارینا پسد بزارین دیگه