تبلیغات موبایل

کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در تبلیغات موبایل

هر چقدر بازار برای تبلیغات بر روی موبایل رونق بیشتری داشته باشد ، احتمال تقلب و یا سوءاستفاده افراد نیز بیشتر می‌شود و تبلیغات تقلبی نیز رشد می‌کند.

آمارهای جهانی نشان می‌دهد که هزینه صرف شده برای تبلیغات موبایل از 15 درصد در سال 2016 به 26 درصد در سال 2019 افزایش خواهد داشت. در حالی که روند تبلیغات در فضای آنلاین مثل تلویزیون، روزنامه و مجلات و حتی در وبسایت‌ها نیز رو به کاهش است.

براساس تحقیقات صورت گرفته، ترافیک تقلبی و کلیک‌هایی که به وسیله ربات‌ها انجام می‌شوند، 7.2 میلیارد دلار هزینه اضافی در صنعت تبلیغات آنلاین ایجاد می‌کند. بر این اساس فدراسیون جهانی تبلیغات پیش‌بینی می‌کند بعد از دارو، تبلیغات بیشترین آمار کلاه‌برداری را خواهد داشت و تا سال 2025 رقم آن به 50 میلیارد می‌رسد.

نکته قابل تأمل این است که عملکرد ضعیف تبلیغات جعلی به برند و تصور عمومی درباره کل صنعت تبلیغات آسیب وارد می‌کند و وقتی این اعتماد تخریب شود به سختی بازسازی خواهد شد و هر روز شاهد رشد سریع تولید و استفاده از ابزارهای بلاک تبلیغات در موبایل و دسکتاپ خواهیم بود.

از آنجا که کالج تپسل همواره در تلاش است تا جدیدترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا را به ‌صورت رایگان آموزش دهد، به تازگی کتاب الکترونیک “مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل” را منتشر کرده است. هدف این کتاب الکترونیکی بیان کلیات مربوط به تقلب در تبلیغات موبایلی می‌باشد. در این راستا در ابتدای کتاب، وضعیت فعلی تبلیغات موبایلی در دنیا بیان می‌شود و در ادامه، به معرفی انواع مختلف تقلب‌هایی که در تبلیغات موبایلی اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها پرداخته شده است.

تبلیغات موبایل

تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی، به تقلب در تبلیغات موبایلی توجه ویژه‌ای دارد و با انجام تحقیقات وسیعی در این زمینه، راهکارهای عملی برای مقابله با جدیدترین تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد، ارائه کرده است. سیستم پیشرفته تشخیص تقلب تپسل این امکان را در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها به ازای impressionهای واقعی هزینه کنند.

اگر شما هم برای معرفی برند خود از تبلیغات موبایلی استفاده می‌کنید و یا قرار است در آینده‌ای نزدیک این دسته از تبلیغات را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید، باید با تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد نیز آشنا شوید.

برای آشنایی بیشتر با انواع تقلب‌هایی که امروزه در صنعت تبلیغات موبایل اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها، کتاب “مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل” را از کالج تپسل دریافت کنید و آن را مطالعه کنید.

دانلود رایگان : کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من کلا با تبلیغات مخالفم