یخچال های سری FSR سامسونگ

فناوری خنک‌کنندگی دوگانه در یخچال های سری FSR سامسونگ

یخچال های سری FSR سامسونگ با فناوری خنک‌کنندگی دوگانه، می‌توانند مواد غذایی شما را تا دو برابر نسبت به یخچال‌های معمولی، تازه‌تر نگه دارند. در ادامه با ویژگی‌های یخچال فریزر فود شوکیس سامسونگ آشنا می‌شوید.

ایامی مثل عید نوروز، تعطیلات تابستان و حتی آخر هفته‌ها معمولا روزهایی خوش و شاد هستند، زیرا خانواده‌ها فرصت می‌کنند دور از استرس‌های همیشگی شبی را کنار هم باشند، بگویند و بخندند. اما آماده کردن غذایی خانگی و خوشمزه برای این مهمانی‌ها که نیاز به مواد غذایی تر و تازه دارد و بعد هم بسته‌بندی کردن و قرار دادن غذاهای باقی‌مانده در یخچال و فریزر می‌تواند استرس زیادی به صاحب ‌خانه وارد کند.

قرار دادن مواد غذایی در یخچال هرچند به ظاهر کار بسیار ساده‌ای است اما ظرافت‌های خاص خودش را دارد. ظرافت‌هایی که سرآشپزهای حرفه‌ای و متخصصان مواد غذایی همیشه آنها را رعایت می‌کنند. با دانستن این نکات شما هم می‌توانید مواد غذایی‌تان را برای مدت بیشتری مثل روز اول در یخچال نگه دارید. در نتیجه پذیرایی شما از مهمان‌ها هم متمایز، جذاب و البته خوشمزه‌تر از همه خواهد شد.

مواد غذایی تازه‌تر با یخچال های سری FSR سامسونگ

نکته اول: میوه و سبزیجات

سبزیجات و میوه‌ها معمولا بهترین مزه و بیشترین خاصیت را زمانی دارند که تر و تازه مصرف شوند. اما نمی‌توان هر روز و تنها به اندازه مصرف همان روز میوه و سبزیجات تهیه کرد. در نتیجه معمولا همیشه مقداری میوه و سبزیجات داخل یخچال‌مان نگهداری می‌کنیم تا به مرور زمان آنها را مصرف کنیم.

اما میوه و سبزیجات داخل یخچال‌های معمولی خیلی زود پلاسیده می‌شوند، زیرا بخش اعظم میوه و سبزیجات را آب تشکیل می‌دهد و از آنجا که در یخچال‌های معمولی هوا به صورت مشترک بین بخش یخچال و فریزر حرکت می‌کند، رطوبت مواد داخل یخچال خیلی زود گرفته می‌شود. روشی که به صورت سنتی پدران و مادران ما ابداع کرده بودند این بود که آنها را داخل روزنامه یا دستمال مرطوب می‌پیچیدند و گفته می‌شد این کار، آنها را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. نتیجه پیچیده شدن میوه داخل روزنامه یا دستمال مرطوب آن بود که رطوبت میوه‌ها و سبزیجات خیلی دیرتر از دست می‌رفت.

اما امروز راه‌حل‌های بسیار بهتر و کارآمدتری هم وجود دارد، مثل یخچال های سری FSR سامسونگ که مجهز به سیستم خنک‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling) هستند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست، در نتیجه رطوبت مواد داخل یخچال تا 70 درصد حفظ می‌شود؛ در حالی که در یخچال‌های متداول رطوبت تنها تا 30 درصد حفظ می‌شود. یعنی در یخچال های سری FSR سامسونگ میوه‌ها تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند.

یخچال های سری FSR سامسونگ

نکته دوم: گوشت و مرغ

فریز کردن گوشت و مرغ هم ظرافت‌های خاص خود را دارد. اولین نکته‌ای که گاهی می‌تواند مشکل‌زا باشد اینکه حتما بسته‌های سبزیجات منجمد را بالای بسته‌های گوشت داخل فریزر قرار دهید تا اگر احتمالا خونابه‌ای از بسته‌های گوشت خارج شد وارد بسته‌های سبزیجات شما نشود.

از طرف دیگر بسته‌های گوشت و مرغ برای تازه ماندن باید در رطوبت پایین نگهداری شوند. نقطه مقابل یخچال که همواره نیاز به رطوبت دارد فریزر است. برای مواد غذایی فریز شده فضایی خشک و خنک شرایطی ایده‌آل محسوب می‌شود.

یخچال های سری FSR سامسونگ

در اینجا هم فناوری خنک‌کنندگی دوگانه یخچال های سری FSR سامسونگ است که به کمک شما می‌آید. با تفکیک هوای در حال گردش بخش‌ فریزر از بخش یخچال،  فضای فریزر مناسب برای نگهداری گوشت و مرغ می‌شود. به این ترتیب صدمه‌ای به بافت آنها وارد نشده و طعم و مزه اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

نکته آخر: گزینه مناسب

گفتیم که تازه نگه داشتن همه مواد غذایی در یخچال و فریزر ظرافت‌هایی دارد که با رعایت آنها می‌توانید به سلامت و در عین حال خوشمزگی و رنگ و لعاب غذایتان کمک کنید. اما همان‌طور که دیدیم رعایت بخشی از این نکات بر عهده یخچال فریزر شما و سیستم خنک‌کنندگی دوگانه آن است.

یخچال های سری FSR سامسونگ

یخچال فریزرهای FSR سامسونگ و سیستم خنک‌کنندگی دوگانه آنها بهترین گزینه برای کمک کردن به شما در این مسیر هستند. این سیستم علاوه بر مدل FSR در بقیه یخچال‌های ساید بای ساید و بالافریزر سامسونگ هم موجود است. با داشتن یکی از مدل‌های FSR و رعایت نکات بالا دیگر خیال‌تان از تازه و سالم ماندن مواد غذایی راحت می‌شود. در عین آن که زیبایی ظاهر این یخچال‌ها هم آشپزخانه شما را در چشم همه متمایز می‌کند.

درب شوکیس این مدل‌ها هم فضایی اضافه را در اختیارتان قرار می‌دهد تا مواد غذایی که بیشتر با آنها سروکار دارید سریع‌تر در دسترس‌تان باشد. به این ترتیب دست شما برای چیدن مواد غذایی به شکل دلخواه خودتان آزاد است و می‌توانید همه نکات گفته شده را رعایت کنید.

یخچال های سری FSR سامسونگ

در یخچال های سری FSR سامسونگ ، همه قسمت‌های یخچال به صورت یکسان خنک می‌شود. یعنی دیگر مجبور نیستید مثل یخچال‌های معمولی، مواد غذایی‌ حساس‌تر را در ردیف‌های بالاتر بچینید، بلکه می‌توانید هر چیزی را در هر جایی که برایتان راحت‌تر است بگذارید.

و اما فوت کوزه‌گری

اگر‌ می‌خواهید با آب میوه از مهمان‌ها پذیرایی کنید مقداری از همان آب میوه را داخل قالب‌ها ریخته و در یخچال فریزر FSR خود منجمد کنید. سیستم خنک‌کنندگی دوگانه این مدل‌ها مانع از پیچیدن بوی مواد غذایی در قسمت‌های مختلف می‌شود، یعنی تضمین می‌کند تکه‌های یخ شما بوی هیچ چیزی غیر از همان میوه را نخواهد داد. حالا در مهمانی شب می‌توانید از آنها به جای قالب‌های یخ معمولی برای خنک کردن آب میوه استفاده کنید. زیرا یخ معمولی وقتی ذوب می‌شود یک لایه آب روی آب میوه شما ایجاد می‌کند که طعم آن را هم عوض می‌کند.

یخچال های سری FSR سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طرح یخچال ها هم عین طرح گوشی هاش مسخره س