کوله پشتی جهش

پروازهای کوتاه با کوله پشتی جهش امکان‌پذیر می‌شود!

کوله پشتی جهش لونویتی (Lunavity) به دست یک تیم دانشجویی ساخته شده و به افراد کمک می‌کند جهش‌ ها و پرش هایی بسیار بلندتر و طولانی‌تر داشته باشند. در ادامه ویدیویی از این محصول مشاهده می‌کنیم.

بشر با سرعتی بسیار بالا، در حال از میان برداشتن محدودیت‌هایی است که زمانی غیر ممکن تلقی می‌شد. انسان تا مدت‌ها قبل می‌دانست برای پرواز باید دست به دامن غول‌های آهنی شود، اما اکنون حتی با استفاده از یک کوله پشتی پرواز نیز می‌توان بر جاذبه غلبه کرد.

لونویتی، کوله پشتی جدیدی است که توسط تیمی از دانشجویان دانشگاه توکیو ساخته شده و هدف آن، کمک به انسان‌ها برای داشتن جهش‌های بیشتر و طولانی‌تر است. همانطور که از نام این وسیله پیداست، نمی‌توان با استفاده از آن از سطح زمین جدا شد و برای چند دقیقه بر روی آسمان پرواز کرد، اما در عوض می‌توان جهش‌هایی بسیار بزرگ برداشت و یا برای چند ثانیه محدود، بر روی هوا شناور ماند.

کوله پشتی جهش تیم ژاپنی، این هفته در فستیوال SXSW شهر آستین آمریکا به نمایش در آمد. در این وسیله شاهد استفاده از یک سری دایره‌ای از آرمیچرهای بزرگ هستیم. این روتورها قادر به تولید نیرو کافی به منظور بلند کردن یک انسان از سطح زمین هستند، به طوری که فرد دارای کوله پشتی جهش Lunavity خواهد توانست پرش‌هایی بسیار طولانی‌تر و بلندتر از حالت عادی داشته باشد. به ادعای تیم سازنده، با استفاده از کوله پشتی آن‌ها میزان جهش انسان حدود دو الی سه برابر بیشتر می‌شود.

یکی از اهداف تیم دانشجویی از ساخت کوله پشتی جهش Lunavity، شبیه‌سازی محیط‌های دارای جاذبه کمتر در مقایسه با زمین است، به طوری که در ویدیوی آن‌ها ادعا می‌شود با استفاده از کوله پشتی، افراد خواهند توانست حس راه رفتن بر روی سطح ماه را درک کنند.

ایده کوله پشتی جهش استارتاپ ژاپنی!

به نظر، خود سازنده نیز به نه چندان جالب و شاید حتی خنده‌دار بودن محصول خود پی برده است، به همین دلیل از نحوه عملکرد کوله پشتی Lunavity به عنوان روشی برای تبدیل کردن دنیا به محلی جذاب‌تر یاد می‌کنند!

در ویدیوی آن‌ها چندین نمونه از کاربردهای این وسیله نمایش داده می‌شود. به عنوان نمونه می‌توان به آب دادن به درخت‌ها و درختچه‌های بلند، پرتاب توپ به درون سبد بسکتبال به راحتی هر چه تمامتر، عبور از خط عابر پیاده بدون دردسر، جهش از روی موانع سر راه بدون قدم برداشتن بر روی آن‌ها و دیگر موارد اشاره کرد.

هنوز درباره زمانی عرضه و قیمت کوله پشتی جهش تیم دانشجویی ژاپنی اطلاعاتی در دسترس نیست. حتی هنوز مشخص نیست آیا برنامه‌ای به منظور تبدیل کردن آن به یک محصول تجاری و قابل خرید توسط عموم مردم وجود دارد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دیگه از این به بعد داریم طرف بره دختر مردمو دید بزنه از توی حیاط

  2. همه چیزمون داره شبیه آدم فضایی ها میشه

  3. چه باحال خیلی خوبه

  4. آدم یاد جت پک تو GTA میوفته =)))

  5. اینو بندازی شونت خب کمرت داغون میشه ک

  6. امنیتو میاره پایین دیگه خلافکارا خیلی ازش استفاده میکنن و پلیسا دست به عصا میشن