قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

معرفی برندگان سری پنجم قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

سری پنجم قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی برگزار شد و شرکت Huawei برندگان گوشی میت 10 پورشه دیزاین، بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و کارت خدمات وی آی پی را در این هفته اعلام کرد.

شرکت هواوی به مناسبت نوروز 1397، کمپینی با عنوان عید دیدنی با هواوی برگزار می‌کند. در این جشنواره، شما می‌توانید با خرید یکی از گوشی‌های منتخب این برند از جمله میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت، پی اسمارت و وای 7 پرایم از فروشگاه‌های منتخب سراسر کشور، یک هدیه با توجه به مدل گوشی خریداری شده دریافت کنید.

علاوه بر این هدایا، قرعه‌کشی‌های هفتگی برای 77 دستگاه گوشی میت 10 پورشه دیزاین و هزاران جایزه دیگر از جمله هدست JBL، بلندگوی JBL Clip2 و کارت خدمات VIP برگزار می‌شود. خریداران گوشی‌های منتخب هواوی می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود در وب سایت http://huaweidi.com یکی از برندگان خوش‌شانس این قرعه‌کشی باشند.

قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی در روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود و شما می‌توانید این قرعه‌کشی را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi دنبال کنید. در ادامه، برندگان سری پنجم قرعه کشی هفتگی هواوی را مشاهده می‌کنید.

برندگان قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مبارکشون باشه به دل خوش استفاده کنن

  2. مبارکشون باشه منم نوشتم امروز دوره بعدی به اسم من دربیاد خیلی خوبه

  3. مزخرف ترین برند چینى در جهان