V30 پلاس ال جی

تجربه حافظه 2 ترابایتی و تصاویر هالیوودی با V30 پلاس ال جی

ال جی وی 30 پلاس (LG V30 Plus)، فبلت جدید و پرچمدار برند ال جی است که با امکانات سطح بالا و ظاهر زیبا به بازار عرضه شده است. در ادامه با ویژگی‌های گوشی V30 پلاس ال جی آشنا می‌شوید.

ال جی وی 30 پلاس گل سرسبد محصولات شرکت ال جی به حساب می‌آید. این تلفن همراه هوشمند می‌تواند امکانات به روز و سطح بالایی را برای کاربران خود به ارمغان آورده و در کنار طراحی بی‌نظیری که دارد، حس استفاده از یک کالای کاملا لوکس را به خریدار خودش هدیه کند.

اگر یک گوشی V30 پلاس ال جی را در دست بگیرید، به طور قطع زیبایی آن را خواهید ستود. یک پرچم‌دار با ضخامت 7.3 میلی‌متر و وزن 158 گرمی، برای محصولی با نمایشگر 6 اینچی تحسین برانگیز است.

V30 پلاس ال جی

این محصول همچون سایر پرچم‌داران بازار، از شیشه در سطح پشتی بهره می‌گیرد که از نسخه پنجم گوریلا گلس در آن استفاده شده و با استفاده از فریم فلزی، شما را با یک بدنه لوکس روبه‌رو می‌کند. به این موارد بایستی نمایشگر بسیار با کیفیت 6 اینچی P-OLED را هم افزود که با کم‌ترین حاشیه در بخش جلویی دستگاه خودنمایی کرده تا با نسبت 81.2 درصد به بدنه، شما را با یک محصول رویایی و زیبا روبه‌رو سازد.

نمایشگر یاد شده از نسبت تصویر 18 به 9 پیروی کرده و دارای وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل است. این کیفیت بالا بر روی ال جی V30 پلاس موجب شده تا نرخ تراکم 537 پیکسل در هر اینچ به ثبت برسد و بدین سبب چشم شما هیچ پیکسلی را در سطح پهناور آن مشاهده نمی‌کند. این نمایشگر می‌تواند از هر دو محور عمودی و افقی، زاویه دید 178 درجه را ارایه کند و به راحتی قادر هستید زیر نور طبیعی و در محیط‌های باز نیز محتوای آن را مشاهده نمایید. همچنین وجود یک لایه حفاظتی گوریلا گلس نسخه 5 موجب شده تا خیال کاربر از خش افتادن دستگاه در جیب و آسیب‌های جزیی راحت باشد.

توان سخت افزاری V30 پلاس ال جی

V30 پلاس ال جی یکی از بهترین محصولات بازار در بخش توان پردازشی است. پردازنده اسنپدراگون 835 از قدرتمندترین چیپست‌های ساخته شده بوده و هشت هسته پردازشی آن به همراه 4 گیگابایت رم و معماری پیشرفته موجب شده است که توان پردازشی ال جی وی 30 پلاس یکی از برترین نمونه‌های موجود در بازار باشد.

V30 پلاس ال جی

این چیپست از 4 هسته 2.45 گیگاهرتزی و 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی بهره می‌برد و به همراه واحد گرافیکی آدرنو 540، بدون شک شما را در انجام فعالیت‌های سنگین و بازی‌های سطح بالا تنها نخواهد گذاشت. ال جی V30 پلاس دستگاهی است که حتی تا چند سال آینده هم می‌تواند از نظر توان پردازشی نیاز کاربران خود را رفع کند. حال به این مجموعه قدرتمند، 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 2 ترابایت را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که با چه تلفن همراه توانمندی روبه‌رو هستید.

امکانات فیلم‌بردای و عکس‌برداری پیشرفته

یکی از ویژگی‌هایی که ال جی برای V30 پلاس بر روی آن تاکید دارد، امکانات فیلم‌برداری و عکس‌برداری پیشرفته است. پرچمدار ال جی یک دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 13 مگاپیکسلی دارد. سنسور 16 مگاپیکسلی از مزایایی مانند f/1.6، پایدارسازی دیجیتالی تصویر سه محوره و تمرکز خودکار با شناسایی فازی بهره می‌برد. دوربین دوم با دریچه دیافراگم f/1.9 بوده و فاقد قابلیت تمرکز خودکار تصویر است اما ترکیب این دو دوربین به شما یک قاب بسیار پهناور را هدیه می‌دهد که شاید در کم‌ترین محصول بازار بتوانید آن را مشاهده کنید.

V30 پلاس ال جی

دوربین سلفی هم مجهز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که با توجه به اندازه 1.12 میکرومتری پیکسل‌های آن و توجه به دریچه دیافراگم f/2.2، کیفیت تصاویر خوبی را به ارمغان آورده و برای طرفداران شبکه‌های اجتماعی، یک گزینه عالی به‌حساب می‌آید.

فیلم‌برداری با این دوربین هم با سه رده کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فول اچ‌دی با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه و اچ دی با سرعت 120 فریم بر ثانیه عمل می‌کند. همچنین قابلیت‌های فیلم‌برداری HDR و ضبط صدای استریو نیز بر روی آن تعبیه شده است.

شاید بتوان گل سرسبد قابلیت‌های V30 پلاس ال جی در بخش فیلم‌برداری را وضعیت سینمایی یا Cine Mode دانست. این وضعیت موجب می‌شود بتوانید تصاویری مانند فیلم‌ها برداشت کنید. امکان زوم کردن آرام تصویر، افکت‌های زیبا برای تجربه‌ای سینمایی و تمامی این موارد موجب می‌شوند که وقتی دوربین‌تان را روی این وضعیت تنظیم کردید، خروجی متفاوت و منحصربه‌فردی را از فیلم‌برداری خود دریافت کنید.

سیستم صوتی حرفه‌ای

کسانی که سیستم‌های صوتی را به خوبی می‌شناسند، می‌دانند که وجود نام B&O یا Bang & Olufsen بر روی یک سیستم صوتی به چه معنی است. این شرکت معمولا سیستم‌های صوتی حرفه‌ای برای محصولات بزرگ را طراحی می‌کند ولی ال جی V30 پلاس توانسته است تا در این ابعاد به کیفیت استاندارد مورد تائید این شرکت دست یابد.

V30 پلاس ال جی

کیفیت صوتی این تلفن همراه با کمتر محصولی قابل‌ مقایسه است، این مدل از محصولات ال جی بدون شک برای دوستداران موسیقی به یک گزینه ایده‌آل بدل خواهد شد و اگر شما نیز طرفدار موسیقی هستید، چه چیزی بهتر از این که یک سیستم صوتی تقریبا حرفه‌ای را در جیب خود حمل کنید.

V30 پلاس ال جی به یک حسگر اثرانگشت با قابلیت کلیک پذیری مجهز است. این ویژگی موجب می‌شود تا بتوان روشن و خاموش شدن نمایشگر را با این حسگر کنترل نمود. علاوه بر این قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌تواند شما را در استفاده از ال جی وی 30 پلاس آسوده‌خاطر سازد. شایان ذکر است که این تلفن همراه به خاطر استفاده از استاندارد IP68 برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق یک و نیم متری آب دوام می‌آورد.

به طور حتم باتری یکی از بخش‌های مهم برای کاربران امروزی است و ال جی با استفاده از یک نمونه 3300 میلی‌آمپری، توانسته نیاز آن‌ها را به خوبی برطرف سازد. به لطف استفاده از نمایشگر کم‌مصرف، پردازنده با فناوری بالا و رابط کاربری بهینه شده، بایستی V30 پلاس ال جی را یکی از برترین گوشی‌های هوشمند دنیا در بخش باتری دانست که به این راحتی‌‌ها نیاز به شارژ کردن پیدا نمی‌کند! ضمن اینکه استفاده از قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0 کوالکام، باعث می‌شود تا باتری در طی مدت زمان تنها 30 دقیقه، تا 50 درصد از توان خودش را به‌دست بیاورد.

V30 پلاس ال جی

در کل بایستی پرچمدار ال جی را یک محصول کامل با توانایی‌های فراوان دانست که با استفاده از طراحی عالی، نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار توانمند، دوربین پر امکانات و باتری قوی، نظر هر کاربری را به سمت خودش جلب خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. اوف چه خبره مگه تو گوشی میخوایم چیکار کنیم .عجب‌گوشی قشنگی زده ال جی .سخت افزاری که حرف اول رو میزنه .دوربیتش شاهکاره .دیگه لازم نیست دوربین حرفه ای بگیریم همین برا همه جور عکس ها کافیه .

  2. یه گوشیه کامل از همه نظره .باتریش که فوق العاده خوبه و برای کسایی که با گوشی زیاد کار میکنن عالیه .یکی از ویژگی های این گوشی که چشم منو گرفت کیفیت صوتی این گوشیه .واقعا باید این گوشی رو برین از نزدیک ببینین که بفهمین من چی میگم .

  3. قسمت پردازنده گرافیکی نوشتین ادرنو450
    لطفا اصلاحش کنبن540

  4. میگم مموری دوترابایتی وجود خارجی داره 512فکرکنم باشه

  5. عالیه من که دوسش دارم

  6. چه عجب یه بخاری از الجی هم بلند شد

  7. اووفف چخبره همون 265 گیگ هواوی زیادم هست

  8. این گوشی محشره! من باهاش چند ساعتی کار کردم و بعضی امکاناتش تست کردم، حرف نداره

    قیمتش کمتر بشه تابستان می خرمش D:

  9. مگه همچین چیزی ممکنه دو ترابایتتت

  10. تبلیغاته هالیوودی برای یک گوشیه کم فروش