شارژ سریع کوالکام

کدام گوشی به آخرین نسخه شارژ سریع کوالکام مجهز است؟

کدام گوشی هوشمند موجود در بازار به آخرین نسخه شارژ سریع کوالکام (Quick Charge) مجهز است؟ کوالکام پاسخ این پرسش را داده است. این گوشی، نخستین گوشی هوشمند تولید شده توسط یک شرکت است و برخلاف انتظار از برندهای معروفی نظیر سامسونگ و ال جی نیست!

هر گوشی هوشمند بالارده ای که از تراشه کوالکام قدرت می‌گیرد، به تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز مجهز است. این تکنولوژی البته سالهاست که معرفی شده، بنابراین گوشی های هوشمند جدیدی که همراه با تراشه‌های جدیدتر کوالکام عرضه می‌شوند، از نسل جدیدتر آن، تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4 به بالا برخوردارند.

آخرین نسخه شارژ سریع کوالکام در کدام گوشی؟

این کمپانی برای آنکه اطلاع کاربران از گوشی هایی که به آخرین نسخه شارژ سریع کوالکام مجهز هستند را آسان‌تر کند، لیستی از تمامی گوشی های پشتیبانی کننده از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4 یا بالاتر را به انتشار رسانده است. اگر شما هم کنجکاو هستید چه گوشی هوشمندی از جدیدترین و کامل‌ترین نسخه شارژ‌ سریع کوالکام برخوردار است، باید بگویم که جالب است که این محصول یک گوشی هوشمند پرطرفدار و پرفروش نیست! نمی‌دانم آیا تا به اینجا حدس زده‌اید یا نه، اما نام این گوشی ریزر فون، نخستین گوشی هوشمند مخصوص گیمرها است.

شارژ سریع کوالکام در ریزر فون

ریزر فون

بدیهی است که گوشی های هوشمند بیشتری نیز تا اواخر سال به ریزر فون اضافه شوند. به طور مثال می‌توان به گوشی پرچمدار سال 2018 ال جی اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد گوشی زد تی ای نوبا زد 17 نیز که برای برخی از موارد در این لیست وجود ندارد، احتمالا از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4 به بالا پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الجی فک میکنم بزرگ ترین سورایزشو معرفی کنه امسال