آموزش نصب افزونه های کروم از طریق گوشی بر روی کامپیوتر

آموزش نصب افزونه های کروم از طریق گوشی بر روی کامپیوتر

آیا می‌دانستید که می‌توانید اقدام به نصب افزونه های کروم از طریق یک گوشی، بر روی کامپیوتر خود کنید؟ شما از این روش حتی می‌توانید افزونه ها را برای دوستان خود نیز ارسال کنند.

این یک سوال رایج است که همیشه می‌شنویم آیا می‌توان افزونه های مرورگر گوگل کروم را بر روی موبایل خود نیز نصب کنیم؟ متاسفانه همچنان پاسخ خیر است و بعید هم به نظر می‌رسد بتوان به همین زودی قادر به تجربه چنین ویژگی باشیم.

اما آیا می‌دانید که شما در حالی که بر روی گوشی خود از مرورگر گوگل کروم استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق آن اقدم به نصب افزونه های کروم بر روی کامپیوتر خود کنید؟ این کار بسیار ساده است و می‌توانید بر روی دو پلتفرم اندروید و آی او اس آن را عملی کنید.

آموزش نصب افزونه های کروم از طریق گوشی بر روی کامپیوتر

نصب افزونه های کروم از طریق گوشی روی کامپیوتر

  1. ابتدا بر روی مرورگر کروم روی گوشی خود، با همان حساب کاربری که بر روی کروم کامپیوتر استفاده می‌کنید وارد شوید.
  2. کروم را را حالا اجرا کرده. سپس از طریق جستجوگر گوگل به دنبال افزونه های که می‌خواهید بگردید.
  3. بر روی گزینه‌ی آبی رنگ Add to Desktop کلیک کنید.
  4. بار دیگر در پنجره‌ای که ظاهر شد، بر روی دکمه‌ی سبز رنگ Add to Desktop کلیک کنید.
  5. حال وقتی مرورگر کروم را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید، شما یک هشدار مبنی بر اینکه یک افزونه از راه دور بر روی کروم شما نصب شده است را مشاهده خواهید کرد.

در برخی از موارد، شما مشاهده می‌کنید که برای نصب افزونه های کروم به ارائه مجوز نیاز است. برای ارائه مجوز باید بر روی Enable extension کلیک کنید.

قابلیت نصب افزونه های کروم از طریق یک گوشی موبایل بر روی کامپیوتر فعال شما، گزینه‌ای کاملا سودمند و مناسب است. شم همچنین می‌توانید با این کار یک افزونه خاص جستجو کرده برا برای دوستان خود نیز بفرستید. در اینجا یک آیکون Share وجود دارد که می‌توانید بر روی آن کلیک کرده و از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام برای آن‌ها ارسال کنید. همچنین از این طریق می‌توانید افزونه مورد نظر را ذخیره کرده تا در زمان دیگری اقدام به نصب آن کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب چیزایی هستو ما خبر نداریم