تست سقوط گلکسی اس 9

ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) منتشر شد. آیا پرچمداران سامسونگ مقاوم‌تر از نسل قبلی بوده و دیرتر می‌شکنند؟

هنگام معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، مدیران به استفاده از آلیاژ آلومینیوم سری 7000 و پوشش محافظ گوریلا گلس 5 روی صفحه گلکسی S9 و گلکسی +S9 با 20 درصد ضخامت بیشتر در مقایسه با نسل قبلی اشاره کردند. اگرچه کاربران چندان متوجه استفاده از این مواد جدید هنگام کار کردن با موبایل های جدید کره‌ای‌ها نخواهند شد، ولی مطابق با ویدیوی منتشرشده توسط “SquareTrade”، به نظر می‌رسد مقاومت این تلفن های هوشمند تا حدودی افزایش پیدا کرده است.

تست سقوط گلکسی اس 9

دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس برای خطر شکستگی، موفق به دریافت امتیاز 71 و 76 شدند، در حالی که پیش‌تر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، امتیازهای 76 و 77 را دریافت کرده بودند.

برای این کار، کارشناسان از ماشین سقوط استفاده می‌کنند تا هیچ مانعی برای انجام درست آزمایش پیش روی آنها نباشد. در این تست که در آن شاهد سقوط موبایل ها از هر چهار جهت هستیم، نمایشگر و قاب پشتی شیشه‌ای دستگاه می‌شکند. با این حال زمانی که در حال مکالمه هستید و موبایل شما بدون قاب محافظ ناگهان روی زمین می‌افتد، می‌توانید امیدوار باشید که قطعات تیزی که در مدل‌های قبلی دیده می‌شد، اینجا وجود نخواهند داشت.

اگرچه به واسطه استفاده از گوریلا گلس 5 حالا مقاومت موبایل ها سامسونگ بیشتر از قبل شده است، اما پیشنهاد می‌کنیم که از کاور و محفظ صفحه نمایش برای گوشی های گران‌قیمت خود استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را تماشا کنید.

ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سونی میشه جز ۶ برند با شخصیت و لوکس بعد این میاد با این مسخره بازیاش ک اخرشم محصولاتش پودر میشن لوس بازی در میاره.چرا سامسونگ میخرید رو من درک نمیکنم

  2. سامسونگ چرا اینقدر تبلیغ میکنه بیخودی

  3. خوردو خمیر شد زیادم مقاوم نبود

  4. تست سقوط از ارتفاع دیگه چه صیغه ایه زدین خورد کردین موبایلارو
    نمیخواین بدینش به ما خو 😐