هواوی Enjoy 8

تصویر و مشخصات هواوی Enjoy 8 به بیرون درز کرد

تصویر و مشخصات گوشی هواوی Enjoy 8 به بیرون درز کرد. گفته می‌شود هواوی انجوی 8 کمتر از دو هفته دیگر معرفی و روانه بازار می‌شود. در ادامه با گوشی ارزان قیمت جدید هواوی بیشتر آشنا شوید.

ماه گذشته گوشی هواوی Enjoy 8 در سایت تنا رویت شد و این به معنای دریافت تاییدیه رگولاتوری چینی تنا توسط این گوشی بود. بر اساس آن اطلاعات، گوشی جدید هواوی در دو نسخه با شماره مدل‌های LDN-TL10 و LDN-TL20 به عرضه خواهد رسید که از نظر طراحی و مشخصات داخلی به نظر چیزی شبیه به آنر 7 سی خواهند بود. حال روز گذشته گزارش تازه‌ای به انتشار رسیده که اطلاعات کلیدی به علاوه تصویر جدیدی از گوشی هواوی انجوی 8 را در اختیار ما قرار می‌دهد.

هواوی Enjoy 8 در واقع نسخه‌ی جدیدی مدل Enjoy 7S خواهد بود. نوع ساخت این گوشی اگر دقیقا یکسان نباشد، اما شباهت زیادی با نسل پیشین خودش دارد. بر روی قاب جلویی یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×720 پیکسل جای گرفته که از حاشیه‌های کناری نسبتا کمی برخوردار است. حاشیه بالایی گوشی میزبان یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با یک فلاش جداگانه است. به نظر بدنه‌ی این گوشی جدید هواوی از فلز بوده و از ابعاد 152.4 در 73 در 7.8 میلی‌متر و وزن 150 گرم برخوردار است. بر روی قاب پشتی نیز ما می‌توانیم یک دوربین دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی و در زیر آن یک سنسور اثر انگشت را مشاهده کنیم.

هواوی Enjoy 8

در سمت راست گوشی کلید پاور و دکمه‌ها ولوم صدا جای گرفته و در سمت چپ نیز اسلات سیم کارت به چشم می‌خورد. در قسمت زیری گوشی نیز ما می‌توانیم یک درگاه میکرو یو اس بی را ببینیم که توسط دو سری سوراخ احاطه شده‌ است. یکی از آن‌ها مربوط به اسپیکر بوده و دیگری میکروفون گوشی است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در قسمت بالایی هواوی Enjoy 8 جای گرفته است.

مشخصات فنی هواوی Enjoy 8

در زیر قاب، یک تراشه اسنپدراگون 430 با 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قرار دارند. یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین شارژ گوشی را در اختیار داشته و رابط کاربری نصب شده در بخش نرم افزاری نیز مبتنی بر اندروید 8 اوریو خواهد بود. ظاهرا کمتر از دو هفته دیگر این گوشی در چین به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر مسخره س اینکه حتی یادت بره مدل های یه برند انقدر زیاده

  2. هواوی چقدر گوشی دارههه امسال