ویوو ایکس 21

گوشی ویوو ایکس 21 با ظاهری شبیه به آیفون 10 اپل معرفی شد

تنها ساعاتی پس از رونمایی اوپو از سری R15 ، شرکت ویوو نیز از پرچمدار جدید خود با نام گوشی ویوو ایکس 21 (Vivo X21) رونمایی کرد. در ادامه به مرور امکانات و مشخصات این محصول جدید خواهیم پرداخت.

پرچمدار Vivo ساعاتی پیش با نام ویوو ایکس 21 توسط این شرکت رونمایی شد. از جمله ویژگی‌ها و مشخصات این محصول جدید می‌توان به صفحه نمایش آمولد 6.28 اینچی با بریدگی بالای صفحه به سبک آیفون 10 اپل، تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. این مشخصات تا حدی آشنا به نظر می‌رسند.

ویوو ایکس 21 مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه

صفحه نمایش 6.28 اینچی و پنل آمولد گوشی X21 ویوو از رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل بهره می‌برند. در بخش بریدگی بالای این صفحه یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.0 قرار گرفته است. همچنین سنسور مخصوص اشعه فروسرخ در این بخش با پردازش سه‌بعدی صورت کاربر، سرعت قابلیت تشخیص چهره را بالا برده است. شایان ذکر است که در این گوشی برای قابلیت تشخیص چهره از Face Wake 2.0 بهره گرفته شده است.

ویوو ایکس 21

دوربین دوگانه در پشت محصول به شکل عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا ظاهری همچون آیفون 10 اپل پیدا کنند. لنز اصلی دوربین 12 مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/1.8 بوده و یک لنز 5 مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.4 جهت به‌کارگیری از افکت‌های پس‌زمینه در کنار آن قرار گرفته است.

پردازنده هشت هسته‌ای کریو در گوشی ویوو ایکس 21 از تراشه اسنپدراگون 660 بهره می‌برد و یک هسته اختصاصی هوش مصنوعی در آن قرار گرفته است. حافظه رم این محصول 6 گیگابایت بوده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 512 در آن استفاده شده است. در نهایت این محصول در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

علاوه بر این یک نسخه 128 گیگابایتی خاص از گوشی ویوو X21 با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش (به صورت یکپارچه) تولید شده است. این شرکت یک مدل اولیه از محصول خود را با چنین قابلیتی در مراسم MWC امسال رونمایی کرده بود و همچنین این تکنولوژی را در گوشی ویو ایکس 20 خود نیز قرار داده است. شایان ذکر است که نسخه‌های معمولی سری ایکس 21 ویوو از حسگر اثر انگشت در بخش پشتی بهره می‌برند.

ویوو ایکس 21

این گوشی جدید از باتری 3200 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع استفاده می‌کند. اندروید 8.1 اوریو گوگل به همراه رابط کاربری اختصاصی فون‌تاچ نسخه 4.0 به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب شده‌اند. قیمت مدل 64 گیگابایتی محصول 458 دلار است و قیمت نسخه 128 گیگابایتی نیز 505 دلار اعلام شد. این دو نسخه در رنگ‌بندی سفید، قرمز و مشکی به فروش خواهند رسید. پیش‌فروش محصول نیز از 4 فروردین ماه سال 97 آغاز می‌شود.

اما گوشی X21 UD تنها در نسخه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و 568 دلار قیمت خواهد داشت. این محصول در رنگ‌بندی مشکی و قرمز تولید شده است و از تاریخ 8 فروردین ماه به فروش خواهد رسید.

حالا با معرفی پرچمداران دو شرکت اوپو و ویوو تمامی توجهات به شرکت وان‌ پلاس جلب شده است. شرکت ویوو نیز احتمالا در تاریخ 2 فروردین ماه از گوشی میان‌رده V9 رونمایی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این مدل چینی ها چهقدر شکل دخترن

  2. از آیفون خوشگل تره بخدا