گوشی هواوی پی 20

گوشی هواوی پی 20 قادر به ضبط ویدیوهای صحنه آهسته خواهد بود (ویدیو)

تیزر جدید گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20)، توانایی پرچمداران آینده هواوی در ضبط ویدیوهای صحنه آهسته را نشان می‌دهد. آیا هواوی توانایی غلبه بر سونی و سامسونگ را خواهد داشت؟

پیش‌تر سونی قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته را به دنیای گوشی های هوشمند آورد و در نمایشگاه MWC 2018، سامسونگ نیز با معرفی محصولات سری گلکسی اس 9 به سونی ملحق شد. حال به نظر می‌رسد هواوی هم قرار است این قابلیت جذاب را به محصولات جدید خود اضافه کند.

در این تیزر، هم‌زمان با انجام حرکت بک فلیپ توسط یک ورزشکار شاهد آهسته شدن ویدیو و نمایش شعار “SEE MOOORE WITH AI” به معنی «با هوش مصنوعی بیشتر ببینید» هستیم که یادآور دوربین سه گانه و البته قابلیت‌های AI در این تلفن هوشمند است.

متاسفانه تیزر فاقد جزئیات مربوط به وضوح یا نرخ فریم ویدیوهای صحنه آهسته بوده و ما هم نمی‌توانیم در مورد آن حدس بزنیم. با تنها می‌گوییم میت 10 (که چیپ به‌کاررفته در آن با هواوی پی 20 یکسان است) قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه است.

به یاد داشته باشید که تنها P20 Pro به دوربین سه گانه تجهیز می‌شود. از نظر فنی، این قابلیت ارتباطی با تعداد دوربین‌ها ندارد، ولی این به معنی نیست که هواوی آن را به صورت انحصاری برای پی 20 پرو در نظر نگیرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

تیزر جدید گوشی هواوی پی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ینی اسکی از این واضخ ترر
    از روی اس9

  2. میخواد دوربینو مال خودش کنه

  3. یه سوال واسم پیش اومده گجت نیوز چرا توی لیست ابشاری گوشی های موبایل همه رو جدا نوشتی ولی هواوی رو توی یه لیست به اسم گوشی های چینی زدی؟ میشه خواهشن اونم جدا بنویسی و این اسم چینی بودن رو ضعف ندونی؟ اگه شما نمیدونین حداقل بقیه با دیدنش فک میکنن چیز بدیه متاسفم