فناوری شارژ بی سیم هواوی

احتمال معرفی فناوری شارژ بی سیم هواوی در آینده نزدیک

منابع چینی از احتمال معرفی و استفاده از فناوری شارژ بی سیم هواوی در محصولات آینده این شرکت خبر دادند. آیا ممکن است گوشی های جدید P20 هم از این فناوری محبوب پشتیبانی کنند؟

این روزها تعداد گوشی های هوشمندی که از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند در حال افزایش است. هرچند، روند توسعه این تکنولوژی کند شده و همین موضوع را می‌توان یکی از دلایل روی آوردن تعداد کمی از سازندگان به آن در نظر گرفت. با گوشی هایی همچون آیفون ایکس و آیفون 8 که از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند، حالا توجه بسیاری از سازندگان حوزه موبایل به این فناوری جلب شده و گوشی هایی همچون شیائومی می میکس 2 اس، شیائومی می 7، لنوو موتو زد، سونی اکسپریا ایکس زد 2، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8 سیروکو، ال جی وی 30 و ال جی جی 6 با پشتیبانی از آن تولید می‌شوند.

به تازگی گزارش‌های جدیدی از فناوری شارژ بی سیم هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی بزرگ چینی نیز قصد ورود به این حوزه را دارد. هواوی یکی از اعضای “AirFuel Wireless Power Consortium” و “WPC Wireless Charging Alliance” بوده و “Watt Lab” هم زیر نظر آن فعالیت دارد.

احتمال استفاده از فناوری شارژ بی سیم هواوی در P20

در کنفرانس “AirFuel Wireless Charging Conference and Developer Forum” که اخیرا شاهد برگزاری آن در شنژن بودیم، هواوی پیشنهاداتی در مورد بهبود بهره‌وری فناوری شارژ بی سیم AirFuel به روش تشدید مغناطیسی ارائه کرد که نشان می‌دهد این شرکت در آینده، از استاندارد Qi و تکنولوژی شارژ وایرلس AirFuel بهره خواهد برد.

در همین زمان، هواوی هم‌چنان روی فناوری شارژ بی سیم هم‌زمان چند دستگاه، مشابه سیستم AirPower اپل کار می‌کند. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر بهره‌گیری هواوی پی 20 پورشه دیزاین از این تکنولوژی منتشر شده بود که در حال حاضر، محقق شدن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شش سال پیش، هواوی روی این فناوری محبوب کار کرد، اما توسعه آن در سطح به‌کارگیری نبود. بعد از گذشت چندین سال و تغییر شراط، حالا مدیران نمی‌توانند نسبت به این موضوع مشتاق نباشند. همراه با تلاش بسیاری از سازندگان مختلف، انتظار می‌رود فناوری شارژ وایرلس با افزایش کارایی و رفع مشکلاتی همچون فاصله، مورد استفاده سازندگان بیشتری قرار گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چه میکنه این هواوی

  2. اسکی از سامسونگ جلوی چشم ما

  3. شارژر بیسیم بنظم بیمعنیه با این که طرفدار هواویم

  4. خاک تو سرش فقط زبونش درازه هنوز بیسیم عرضه نکرده