راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان (ویژه نوروز 97)

راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان (ویژه نوروز 97)

در بازه قیمتی بیشتر از 3 میلیون تومان، گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرند و رقابت بسیار سنگین‌تر از سایر بازه‌هاست. با ما و راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان در نوروز 97 همراه باشید.

همه گوشی‌های بالای سه میلیون تومان از سخت افزار بسیار قدرتمند و نرم افزاری به روز و پیشرفته بهره می‌برند و هر یک در جهتی، از دیگری برتر است. گرچه در بازه‌های قیمتی پایین‌تر، میزان کیفیت دیوایس با میزان مبلغ پرداختی رابطه مستقیمی داشت، اما در این رنج قیمت بایستی به نوع کاربردتان از تلفن هوشمند دقت کنید. با این وجود تمامی گوشی‌های معرفی شده در راهنمای خرید گوشی بالای سه میلیون تومان تا سه الی چهار سال می‌توانند اپلیکیشن‌های روز را به راحتی اجرا کنند، آپدیت‌های سیستم عامل را دریافت کنند و همراه خوبی برایتان باشند.

پیش از معرفی گوشی‌ها، بهتر است موارد زیر را در خاطر داشته باشید.

  • کشور تولیدکننده دستگاه اهمیت چندانی ندارد، چرا که بسیاری از کمپانی‌ها به منظور کاهش هزینه تولید محصولاتشان، کارخانه‌های خود را در چین بر پا می‌کنند. آنچه اهمیت دارد، اعتبار شرکت گارانتی کننده و تاریخ انقضای گارانتی دیوایس شماست.
  • حتما از فروشگاه‌های مورد اعتماد و یا از نمایندگی‌های رسمی برند مدنظرتان خرید کنید. بدین ترتیب احتمال تقلبی بودن دستگاه و قطعات آن به صفر می‌رسد و همچنین نگرانی بابت طرح رجیستری نیز وجود نخواهد داشت.
  • قیمت‌های اعلام شده برای هر موبایل تقریبی و مربوط به زمان انتشار این مقاله بوده و ممکن است براساس تنوع رنگ، حافظه داخلی متفاوت، شرکت گارانتی کننده دستگاه و شهر شما قیمت متفاوت باشد. بنابراین پیش از تصمیم نهایی و اقدام به خرید، حتما از جدیدترین قیمت موبایل مورد نظرتان با خبر شوید.

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان

سامسونگ گلکسی اس 8 – Samsung Galaxy S8

قیمت تقریبی: سه میلیون و 120 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان5.8 اینچ

1440×2960 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناگزینوس 8895
چهار هسته 1.7 + چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 3000 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – فناوری شارژ سریع

در نگاه اول به اس 8، ظاهر بسیار زیبای آن توجه هرکسی را جلب می‌کند و بیشتر قاب جلویی را نمایشگر با کیفیت دستگاه پوشانده است. رنگ‌ها در این نمایشگر جلوه خاصی دارند و دقت فوق‌العاده بالای نمایشگر OLED دیوایس، باعث می‌شود نگاه کردن به اس 8 لذت‌بخش‌تر از هر گوشی دیگری باشد. سامسونگ صفحه نمایش اس 8 را با نسبت 2 به 1 ساخته و در کناره‌ها نیز شاهد خمیدگی هستیم که حاصل تجارب کره‌ای‌ها در زمینه نمایشگرهای خمیده است. زیر نمایشگر با کیفیت اس 8 چیپست پر قدرتی از خانواده اگزینوس قرار گرفته که اجرای هر برنامه‌ای را در کسری از ثانیه ممکن می‌کند. این پردازنده 10 نانومتری مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارد و شارژدهی باتری را تا یک روز و نیم تضمین می‌کند. کره‌ای‌ها در بخش دوربین تغییرات زیادی اعمال نکرده‌اند و همان فرمول موفقیتشان در اس 7 را تکرار کرده‌اند. پیکسل‌های دوربین‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند و تصاویر آن شفاف و کاملا پر نور هستند. دوربین سلفی نیز تصاویر وایدتری نسبت به اس 7 ثبت می‌کند و از سنسور ساخت سونی برخوردار است. همانند همه گوشی‌های سری اس، اس 8 نیز در دو نسخه کوچک و بزرگ عرضه می‌شود. اس 8 پلاس به سخت افزاری کاملا مشابه با اس 8 مجهز شده و شاید تنها تفاوتش اندازه نمایشگر آن باشد. اگر به فبلت‌ها علاقه‌مندید و نمایشگر 5.8 اینچی اس 8 برایتان کوچک است، می‌توانید به سراغ گلکسی اس 8 پلاس با قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان بروید.

اپل آیفون 7 – Apple iPhone 7

قیمت تقریبی: سه میلیون و 300 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان4.7 اینچ

1334×750 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
7 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون تومانApple A10 Fusion
چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 1960 میلی آمپر
حافظه: 32 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – نمایشگر حساس به فشار

آیفون‌ها همیشه محصولاتی خاص در میان مردم به خصوص جوانان بوده‌اند. آیفون 7 در ظاهر شباهت بسیاری به سری 6 گوشی‌های اپل دارد اما سخت افزار آن دچار تحول اساسی شده است. گرچه نمی‌توان روی کاغذ درباره قدرت پردازشی آیفون سخن به میان آورد، اما نتایج بنچمارک‌ها حکایت از این دارد که این آیفون همانند سایر آیفون‌ها عملکردی سریع، روان و بدون لگ دارد، دقیقا همانطور که از یک آیفون انتظار می‌رود. حذف سنسور 3.5 میلی متری هدفون از همین آیفون استارت زده شد و حالا شاهد آنیم که بسیاری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نیز این جک را حذف کرده‌اند. اپل در جعبه این گوشی هدفون سازگار با درگاه لایتنینگ را عرضه می‌کند اما با این وجود، می‌توانید به وسیله تبدیل پورت لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری، همچنان از هدفون‌های قدیمی‌تان استفاده کنید. نمایشگر آیفون 7 از جمله بهترین‌های بازار است که کیفیت رنگ‌ها و میزان روشنایی آن در حد بسیار خوبی قرار دارد. دوربین این گوشی نسبت به سری ششم آیفون بیرون‌زدگی بیشتری دارد اما کیفیت تصاویر آن با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده است. تصاویر کاملا پر نور، شفاف و با جزییات بالا ثبت می‌شوند و هیچ‌گونه کاستی در آن‌ها دیده نمی‌شود. باتری آیفون 7 در صورت استفاده معمولی، حدود یک روز دوام خواهد داشت. نسخه پلاس این آیفون با دوربین دوگانه عرضه می‌‌شود که تصاویری با فوکوس عالی و کیفیت فوق‌العاده ثبت می‌کند، اما در سایر زمینه‌ها تفاوتی با آیفون 7 ندارد. آیفون 7 پلاس با قیمت سه میلیون و 950 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هواوی میت 10 پرو – Huawei Mate 10 Pro

قیمت تقریبی: سه میلیون و 330 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان6.0 اینچ

2160×1080 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
20 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون تومانHiSilicon Kirin 970
چهار هسته 1.8 + چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی
رم: 6 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 4000 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – اندروید اوریو – فناوری شارژ سریع – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت

میت 10 پرو، جدیدترین عضو خانواده میت محسوب می‌شود که هواوی در تولید آن سنگ تمام گذاشته است. چینی‌ها در این گوشی از چیپست اختصاصی خودشان استفاده کرده‌اند و ادعا می‌کنند کایرین 970 اولین چیپست مجهز به بخش پردازش هوش مصنوعی است و بدین ترتیب، می‌توان به میت 10 پرو قابلیت‌های جذاب بسیاری اضافه کرد. در کنار این چیپست 6 گیگابایت رم نیز گمارده شده تا سیستم عامل در روان‌ترین حالتش اجرا شود. آنچه کمی ما را ناامید می‌کند، فقدان جک 3.5 میلی‌متری صداست و به جای هدفون‌های سنتی، باید از هدفون اصلی گوشی استفاده کنید. متاسفانه هدفون‌های اصلی دستگاه نیز کیفیت مناسبی ندارند و به احتمال زیاد باید به خرید یک تبدیل یا هدست بلوتوثی روی بیاورید. باتری 4000 میلی آمپری دستگاه نسبت به نسل پیشین تفاوتی به خود ندیده و با توجه به کاهش رزولوشن نمایشگر و مصرف بهینه چیپست از انرژی، شارژدهی میت 10 پرو از برادر بزرگترش بیشتر خواهد بود. پرچمدار جدید هواوی از نسخه هشتم سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و همچنین نسخه هشتم از رابط کاربری هواوی نیز روی آن نصب شده است. چینی‌ها دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی برای میت 10 پرو در نظر گرفته‌اند و می‌توان به راحتی وظیفه عکاسی از جمع را برعهده گرفت. تصاویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی کاملا شفاف، روشن و شارپ هستند و به لطف هوش مصنوعی‌اش، می‌تواند تراز سفیدی تصویر را نیز به صورت خودکار تنظیم کند. دوربین سلفی برخلاف دوربین اصلی، پیشرفت چندانی به خود ندیده و در شرایط نوری نامساعد، تصاویر روشنایی مطلوبی ندارند.

گوگل پیکسل 2 – Google Pixel 2

قیمت تقریبی: سه میلیون و 900 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان5.0 اینچ

1920×1080 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12.2 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناسنپدراگون 835
چهار هسته 1.9 + چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 2700 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – اندروید اوریو – دوربین با کیفیت

از ابتدای زمان پیدایش سیستم عامل اندروید، گوگل در زمینه تولید گوشی فعال بوده است، اما اخیرا تولید سخت افزار را جدی‌تر گرفته و بدون همکاری با کمپانی‌های دیگر، به طور مستقل سری پیکسل را به تولید می‌رساند. این گوشی‌ها از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برند و پیکسل 2 نیز از این قاعده مستثنا نیست. پیکسل 2 به نمایشگری با کیفیت و رزولوشن فول اچ دی مجهز شده که حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی خودش را حفظ می‌کند. اسنپدراگون 835 قلب تپنده این گوشی است که در حال حاضر از قدرتمندترین چیپست‌های اندرویدی بازار است و شانه به شانه با پرچمداران سامسونگ و هواوی حرکت می‌کند. با وجود اینکه چیپست مورد استفاده در این گوشی توان پردازشی زیادی دارد، اما در عین حال مصرف انرژی‌اش پایین بوده و امکان شارژدهی باتری را تا یک روز کامل فراهم می‌کند. گوگل در قاب پشتی پیکسل 2 از دوربین تک لنزی استفاده کرده که دریچه دیافراگمش عریض بوده و این بدین معناست که روشنایی تصاویری که با آن ثبت می‌شوند در سطح عالی قرار دارند. اوضاع در دوربین سلفی کمی متفاوت بوده و محدوده تصاویر بسیار کوچک‌تر از دوربین اصلی است. گوگل پیکسل‌های بزرگی در دوربین سلفی تعبیه کرده و سعی داشته با افزایش روشنایی تصاویر، عرض نامناسب دریچه دیافراگم دوربین سلفی را جبران کند. اهالی مانتین ویو برای گوشی های پیکسل جدیدشان دو نسخه در نظر گرفته‌اند، یکی 5 اینچی و دیگری 6 اینچی. هردوی این گوشی‌ها از سخت افزاری کاملا مشابه بهره می‌برند و شاید تنها تفاوت میان آن‌ها مربوط به گنجایش باتری و رزولوشن بیشتر نمایشگر در پیکسل 2 ایکس ال باشد. اگر فکر می‌کنید یک گوشی 5 اینچی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد و دارایی حساب بانکی‌تان سر به فلک می‌کشد، می‌توانید پیکسل 2 ایکس ال را با قیمت پنج میلیون و 150 هزار تومان خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی نوت 8 – Samsung Galaxy Note 8

قیمت تقریبی: چهار میلیون تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان6.3 اینچ

1440×2960 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناگزینوس 8895
چهار هسته 1.7 + چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 6 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 3300 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – فناوری شارژ سریع – قلم اس پن

پس از فاجعه‌ای که نوت 7 به بار آمد، بعید به نظر می‌رسید که سری نوت بتواند به حایگاه قبلی‌اش بازگردد، اما کره‌ای‌ها نشان دادند توانایی انجام هرکاری را دارند و نوت 8 را با قدرت هرچه تمام‌تر معرفی کردند. این گوشی همانند اس 8 از نمایشگری با حداقل حاشیه و با نسبت 2 به 1 برخوردار است و از زبان طراحی جدید سامسونگ تبعیت می‌کند. نوت 8 به همان چیپست اس 8 و اس 8 پلاس مجهز شده اما این بدین معنا نیست که توان پردازشی آن ناکافی باشد. کار با گوشی با کمترین مکث و لگ انجام می‌شود و سنگین‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز در کسری از ثانیه اجرا می‌شوند. گرچه نمایشگر این موبایل نسبت به فشار از خودش حساسیتی نشان نمی‌دهد، اما قلم اس پن به گونه‌ای طراحی شده که بتواند میزان فشار وارده را درک و روی صفحه اعمال کند. اس پن همانند نوت‌های پیشین، امکانات نرم افزاری ویژه‌ای با خود به همراه دارد که کار با قلم را بسیار راحت‌تر می‌سازد. سامسونگ در نوت 8 برای اولین بار در پرچمدارانش از دوربین دوگانه برای دوربین اصلی استفاده کرده و در نتیجه، تصاویر پرتره و افکت بوکه با کیفیت بسیار بالایی ثبت و اعمال می‌شوند. در جلو نیز دوربین سلفی با کیفیتی قرار دارد که تصاویر آن شفاف و پر نور هستند. کنار دوربین سلفی نیز حسگر تشخیص عنبیه چشم قرار دارد که از جدیدترین سنسورهای بیومتریکی برشمرده می‌شود که پا به دنیای موبایل گذاشته است. دقت این سنسور نیز بالا بوده و گرچه ممکن است سایرین بتوانند قفل دستگاه را به وسیله عکس صاحبش باز کنند، اما سامسونگ راهکارهایی برای جلوگیری از سواستفاده از عکس اشخاص نیز در نوت 8 تعبیه کرده است.

ال جی وی 30 پلاس – LG V30 Plus

قیمت تقریبی: چهار میلیون و 50 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان6.0 اینچ

1440×2880 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
16 مگاپیکسل
5 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناسنپدراگون 835
چهار هسته 1.9 + چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 3300 میلی آمپر
حافظه: 128 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – گواهینامه نظامی MIL STD 810G – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – فناوری شارژ سریع

سری وی گوشی‌های ال جی همواره از سخت افزار قدرتمند در کنار بدنه‌ای بسیار مستحکم و مقاوم بهره می‌برند و وی 30 پلاس نیز آمده تا ادامه‌دهنده این روال باشد. این گوشی موفق به دریافت گواهینامه نظامی شده و نسبت به سایر پرچمداران مقاومت بیشتری از خود در برابر سقوط از ارتفاع و قرار گرفتن تحت فشار نشان می‌دهد. برخلاف وی 20، ال جی در وی 30 نمایشگر دوم را فدای زبان طراحی جدیدش کرده و اینک شاهد نمایشگری یک دست، با کیفیت و حاشیه‌های بسیار باریک هستیم. کره‌ای‌ها اشتباهشان را در جی 6 تکرار نکرده‌اند و جدیدترین چیپست پردازشی کوالکام را در وی 30 پلاس تعبیه کرده‌اند که قدرت بسیار زیادی دارد و تا چند سال می‌تواند پاسخگوی نیازهای سنگین کاربر باشد. در قاب پشتی دو دوربین قرار گرفته و به وسیله آن‌ها می‌توان تصاویری شارپ، شفاف و روشن گرفت. اما نقطه ضعف اصلی وی 30 پلاس، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی آن است که در جی 6 نیز شاهد آن بودیم و ال جی ترجیح داده تا تغییری در این دوربین ایجاد نکند. با این وجود تصاویر ثبت شده توسط آن کیفیت متوسطی دارند و می‌توان روی آن حساب باز کرد.

سامسونگ گلکسی اس 9 – Samsung Galaxy S9

قیمت تقریبی: چهار میلیون و 100 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان5.8 اینچ

2960×1440 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
8 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون توماناگزینوس 9810
چهار هسته 1.7 + چهار هسته 2.8 گیگاهرتزی
رم: 4 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 3000 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – اندروید اوریو – فناوری شارژ سریع – دوربین با کیفیت – مقاوم در برابر نفوذ آب

در نگاه اول به اس 9، تفاوت خاصی در ظاهر گوشی با نسل پیشینش مشاهده نمی‌کنیم، اما این موضوع نشان‌دهنده آن است که سامسونگ از زبان طراحی جدیدش راضی بوده و اس 9 را نیز با همان طراحی اس 8 اما با تغییرات اندکی روانه بازار کرده است. اگر با دقت به گوشی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد حاشیه‌های نمایشگر کمتر شده‌اند و همچنین در پشت نیز سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر دوربین منتقل شده و دیگر خبری از لمس اشتباه دوربین به جای سنسور نخواهد بود. نمایشگر مورد استفاده در جدیدترین گلکسی اس رزولوشن بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها در آن جلوه خاصی دارند. کره‌ای‌ها از لنزهای بسیار وایدی در پرچمدار جدیدشان بهره گرفته‌اند که روشنایی تصویر را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهند. امکانات نرم افزاری بسیاری در دوربین اس 9 گنجانده شده‌اند، از قبیل ARMoji و تشخیص اشیا در تصاویر که کار با دوربین را لذت‌بخش‌تر از سابق می‌کند. دوربین جلویی اس 9 دقیقا همان دوربین به کار رفته در اس 8 است اما پیشرفت‌های نرم افزاری زیادی به خود دیده و تصاویر آن با کیفیت بیشتری ثبت می‌شوند. همانند نوت 8، در اس 9 نیز سنسور تشخیص عنبیه چشم تعبیه شده تا جدیدترین پرچمدار کره‌ای به تمامی امکانات مجهز باشد. جدیدترین چیپ خانواده اگزینوس روی اس 9 قرار گرفته که سرعت پردازش بسیار بالایی ارائه می‌کند. این چیپ گرچه قدرت بسیار بالایی دارد اما به واسطه نوع طراحی‌اش، مصرف انرژی کمی دارد و سامسونگ از باتری 3000 میلی آمپری برای شارژدهی دیوایس استفاده کرده است. نسخه‌ای بزرگتر از اس 9 موسوم به اس 9 پلاس نیز در بازار به فروش می‌رسد که گرچه سخت افزار پردازشی مشابهی دارد، اما دوربین اصلی آن عملکرد بهتری دارد و مجهز به دو لنز شده است. در صورتی که به فبلت‌ها علاقه‌مندید و می‌خواهید از جدیدترین امکانات تکنولوژی لذت ببرید، می‌توانید اس 9 پلاس را با قیمت چهار میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید.

اپل آیفون 8 – Apple iPhone 8

قیمت تقریبی: چهار میلیون و 200 هزار تومان

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان4.7 اینچ

1334×750 پیکسل

خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
12 مگاپیکسل
7 مگاپیکسل (جلو)
خرید گوشی بالای سه میلیون تومانApple A11 Bionic
چهار هسته 1.9 + چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی
رم: 2 گیگابایت خرید گوشی بالای سه میلیون تومان
باتری: 1821 میلی آمپر
حافظه: 64 گیگابایت
قابلیت خاصحسگر تشخیص اثر انگشت – مقاوم در برابر نفوذ آب – دوربین با کیفیت – نمایشگر حساس به فشار – فناوری شارژ سریع

اپل پس از آیفون 7 و نسخه بزرگترش، ناگهانی به آیفون 8 و آیفون 10 جهش کرد و تقریبا هیچ‌کس از دلیل این اقدام عجیبش خبر ندارد! انتظار داشتیم همزمان با این جهش، انقلابی در زمینه پردازش، طراحی و کارایی گوشی‌های اپل ایجاد شود اما آن‌ها را آنطور که باید در آیفون 8 ندیدیم. با این وجود این گوشی از بهترین گزینه‌های بازار محسوب می‌شود که توان پردازشی بسیار بالایی دارد. اپل از جدیدترین چیپ‌هایش در آیفون 8 و 8 پلاس استفاده کرده و در برابر چیپ‌های سامسونگ، هواوی و کوالکام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حالا به واسطه بدنه شیشه‌ای دیوایس، امکان شارژ بی‌سیم نیز فراهم شده و می‌توان با راحتی بیشتری آیفون 8 را شارژ کرد. رزولوشن نمایشگر آیفون 8 اصلا قابل مقایسه با رقیبانش نیست، اما بنا بر استدلال کمپانی اپل، همین میزان رزولوشن کافی است و چشم انسان توانایی تشخیص رزولوشنی بالاتر از این را ندارد. صفحه نمایش روشنایی مطلوبی دارد و زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی‌اش را تا حدود زیادی حفظ می‌کند. کوپرتینویی‌ها در آیفون 8 از دوربین تکی با لنز عریض استفاده کرده که کیفیت تصاویر آن عالی هستند. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 7 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند و می‌توان حساب ویژه‌ای روی تصاویر آن باز کرد. اما در آیفون 8 پلاس، شاهد دوربین دوگانه هستیم که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و تصاویری دقیق، شفاف و پر نور ثبت می‌کند. به واسطه دوگانه بون دوربین اصلی، تصاویری که با افکت بوکه ثبت می‌شوند کیفیت مثال‌زدنی دارند و به سختی می‌توان موبایلی را یافت که توان رقابت با آیفون را داشته باشد. شما می‌توانید نسخه بزرگتر آیفون 8 را با قیمت چهار میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید.

خرید گوشی سه میلیون به بالا

اپل در مراسم معارفه آیفون 8 و 8 پلاس، از آیفون ایکس نیز پرده برداشت که از لحاظ سخت افزار پردازشی، کاملا مشابه با سری 8 است، اما تفاوت‌هایی در طراحی و سنسور FaceID دارد و همچنین سنسسور تشخیص اثر انگشت روی آن حذف شده است. نمایشگر آیفون ایکس از جمله با کیفیت‌ترین‌ها در میان تمامی موبایل‌هاست و روشنایی و کیفیت بی‌نظیری دارد. سنسور تشخیص چهره اپل نیز گرچه از مکانیسم‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کند اما گاهی به سادگی گول می‌خورد و تنها با عکس صاحب گوشی، قفل دستگاه را می‌گشاید. اگر به دنبال یک گوشی متفاوت، زیبا و قدرتمند هستید و برایتان فرقی نمی‌کند که چه پولی برای یک تلفن هوشمند بپردازید، می توانید نسخه 128 گیگابایتی آیفون ایکس را با قیمتی معادل شش میلیون تومان خریداری کنید.

انتخاب شما کدام است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. بنظرم یهترین گوشی میت 10 پرو و میت 10 (با دو میلیون هم جمع و جور میشه )هستش همه چی هم داره :))

  2. الان زیر سه تومن نزاشتین ک سونی نباشه؟😑(xz2)

  3. بهترینشون که عقلانی باشه میت 10 پرو بعدش اس 8 بقیشون قیمتاشون هم الکی بالا هست هم تو ایران دوباره روش کشیدن

  4. آیفون x که حافظه 128 گیگ نداره

  5. فقط سونی. اس9هم که هنوز نرسیده دسته مشتریاش مشکل داره اپل هم که ایفون هاشو کند میکنه تا برید دستگاه جدیدشو بخرید اون وقت هی سامسونگ واپل کنی. اخی تا کی میخواید جن های بنجل کره ای هارد بخرید ی سری به فرهنگ و تکنولوژی‌های نو بزنید ببینید ژاپنی ها جزو اولین ها بودن. سنسور دروبین اس 9و خیلی از گوشی جهان رو هم سونی میزنه. در بیاد از این جهل

  6. سه میلون که نداریم ولی اگه داشتم حتما پی بیست میخریدم که هنوز نیومده

  7. دیگه بالای دو تومن خدایی فقط آیفون یا سامسونگ باید خرید

  8. سلام خسته نباشید ایفون7 حافظه 64 گیگ نداره

  9. نوت ۸ و هواوی میت ۱۰ پرو بهترین های بازار هستن من چند ساله پیگیر اخبار و اطلاعات اسمارت فون ها هستم و تمام نمایندگی های معتبر رو رفتم و با همه گوشی های ذکر شده از نزدیک کار کردم حسی که گوشی سامسونگ نوت ۸ به کاربر میده وصف نشدنیه و بهترین دوربین و صفحه نمایش رو داره و هواوی میت ۱۰ پرو هم یکی از بهترین ها برا اونایی هست که شارژ باطری براشون تو الویته چون باتری و سخت افزار فوق العاده ای داره

  10. بهترین انتخاب گلگسی اس 8 هست، با این قیمت عالیه