قرار دادن پست ها در استوری

قرار دادن پست ها در استوری اینستاگرام بدون نیاز به اپلیکیشن جانبی

امکان قرار دادن پست ها در استوری بدون نیاز به استفاده از ابزارهای جانبی به زودی در اینستاگرام فراهم می‌شود. به این ترتیب برای قرار دادن عکس های اینستاگرامی بر روی استوری خود، لمس یک دکمه کافی است.

تعداد کمی از کاربران اینستاگرام مشغول تست ویژگی جدیدی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد پستی را از روی فید خود برداشته و سپس بر روی استوری قرار بدهند و در این بین تغییرات مورد نظرشان را نیز بر روی آن اعمال کنند.

کاربران این شبکه اجتماعی همچنین به زودی خواهند توانست به وسیله قرار دادن دکمه “See Post” در یک استوری، پست‌های اینستاگرامی خود را ارتقا بخشیده و به تعداد بازدیدکنندگان آن‌ها بیفزایند. پیش از این هر استفاده از دو ویژگی جدید ذکر شده به وسیله گرفتن اسکرین شات از پست‌های دیگران و یا پست‌‌های خود و سپس بارگذاری آن‌ها بر روی قسمت استوری امکان‌پذیر بود.

روش‌های قرار دادن پست ها در استوری

برخی کاربران ترجیح می‌دهند برای قرار دادن پست ها در استوری از اپلیکیشن‌های جانبی کمک بگیرند. با وجود تعدد این دسته از ابزارها، به عنوان معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Regram و همچنین Media Repost for Instagram و Repost for Instagram اشاره کرد. اما با اضافه شدن امکان قرار دادن پست ها در استوری به صورت پیش‌فرض، کاربران از استفاده از برنامه‌های جانبی بی‌نیاز خواهند شد.

قرار دادن پست ها در استوری

ویژگی دوم بیشتر برای صفحه‌های تجاری مربوط به کسب و کارها کاربرد خواهد داشت. از آنجایی که امروز کاربران بیشتر در استوری فعالیت می‌کنند، با تبلیغ پست‌های اصلی و دائمی خود در این بخش می‌توان مطمئن شد تعداد بیشتری از آن‌ها بازدید کرده‌اند. یکی از سخنگوهای اینستاگرام درباره ویژگی‌های جدید گفت این شبکه اجتماعی همواره در پی یافتن روش‌هایی به منظور تسهیل اشتراک‌‌گذاری لحظات برای کاربران بوده است.

به منظور قرار دادن پست ها در استوری یکی از پست‌های فیدتان را انتخاب کنید. این پست باید حتما در صفحه‌ای که در حالت عمومی قرار دارد بارگذاری شده باشد و امکان استفاده از تصاویر صفحاتی که خصوصی بوده اما شما جزو فالوورهای آن‌ها هستید وجود ندارد. با لمس یک دکمه آن را در استوری خود خواهید دید. از جمله امکانات فراهم شده به منظور قرار دادن پست ها در استوری می‌توان به پررنگ کردن نام انتشاردهنده، تغییر اندازه پست اورجینال، اضافه کردن نظر خود درباره عکس و بهره بردن از ابزارهای پیش‌فرض اینستاگرام به منظور ویرایش تصویر اشاره کرد.

قرار دادن پست ها در استوری

دکمه‌ای تحت عنوان “See Post” نیز بر روی استوری دیده خواهد شد. هر کاربری که آن را لمس کند، به پست اصلی ارجاع داده می‌شود. کاربرانی که دوست ندارند پست‌های آن‌ها به این صورت در استوری دیگران قرار بگیرد، می‌توانند این ویژگی را غیر فعال کنند، هر چند همچنان امکان گرفتن اسکرین شات از عکس‌هایشان وجود دارد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام من پیج اینستاگرامم قسمت گذاشتن پست در استوری نداره ، اینستاگرامم هم بروزه ولی نداره چکار کنم؟

  2. بلد بودم ولی خسته نباشید بابت مطلب

    فقط عکسای مطلبو عشقه

  3. اصلا استوری گرفتنن خیلی چرته

  4. چرا اینقدر بزرگه این عکس پاینیی
    خخخ