هواوی پی 20 در گیک بنچ

حضور دوباره هواوی پی 20 در گیک بنچ یک هفته پیش از معرفی

هواوی پی 20 در گیک بنچ ظاهر شد. اگرچه هواوی P20 را پیشتر نیز در Geekbench رویت کرده بودیم، اما این مرتبه امتیازات بهتری در این بنچمارک به دست آورده است.

هواوی پی 20 را یک هفته دیگر و در روز بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) رونمایی خواهد کرد، به همین دلیل این روزها بازار اخبار و شایعات پیرامون آن بسیار زیاد است. این گوشی با اسم کد Charlotte، دارای تراشه کایرین 970 بوده و به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه خواهد شد. این موارد بر اساس اطلاعات به دست آمده از Geekbench لو رفته‌ است.

عملکرد خوب هواوی پی 20 در گیک بنچ

هواوی پی 20 در گیک بنچ به همراه 6 گیگابایت حافظه رم ظاهر شد و توانست عملکرد بهتری در مقایسه با حضور قبلی خود در این بنچمارک داشته باشد. امتیاز این گوشی در حالت پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 1921 و 6729 بوده است. در بالای سر آن گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 قرار دارند.

عملکرد خوب هواوی پی 20 در گیک بنچ

با وجود قدرتمند بودن این گوشی، همه نگاه‌‌ها به مدل پرو پرچمدار جدید هواوی از سری P دوخته شده است. مجهز شدن به دوربین سه گانه، اصلی‌ترین ویژگی هواوی پی 20 پرو محسوب می‌شود. با وجود مجهز شدن هر دو مدل به تراشه کایرین 970، انتظار داریم مدل پرو عملکرد بهتری داشته باشد.