تجهیز هواوی پی 20 پرو مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی

تجهیز هواوی پی 20 پرو به دوربین 40 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی

جزئیات تازه‌ای از دوربین سه گانه گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به بیرون درز پیدا کرده است که خبر از حضور یک سنسور 40 مگاپیکسلی و قابلیت زوم هیبریدی در آن می‌دهد. در ادامه جزئیات بیشتری از دوربین پرچمدار جدید هواوی را بخوانید.

در این شکی نیست که دوربین سه گانه اصلی‌ترین مورد برای بازاریابی گوشی هواوی پی 20 پرو است،‌ اما تا به امروز جزئیات زیادی از آن در دست نبوده است. این دوربین جدید که بار دیگر توسط شرکت لایکا به تنظیم رسیده احتمالا از یک سنسور 40 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید گوشی قدیمی لومیا PureView نیز از سنسور 40 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این سنسور 20 مگاپیکسلی، به عنوان دوربین اصلی گوشی هواوی پی 20 پرو ایفای نقش خواهد کرد که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو همراه با زوم هیبریدی نیز جای خوش خواهد کرد. با توجه به اطلاعات تایید نشده، این دوربین زوم اپتیکال 3 برابری را به ارمغان میاورد که حالا سنسور 40 مگاپیکسلی می‌تواند به آن کمک کند تا بزرگ‌نمایی 5 برابری بدون کاهش کیفیت را ارائه کند.

تجهیز هواوی پی 20 پرو مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی

سومین سنسور دارای وضوح 20 مگاپیکسل است و به احتمال زیاد وظیفه‌ی ثبت تصاویر سیاه و سفید را بر عهده داشته و در پرداختن به افکت بوکه ایفای نقش خواهد کرد. دوربین سوم گوشی هواوی پی 20 پرو از فوکوس خودکار لیزری و یک سنسور IR-RGB بهره‌مند است. همچنین در این گزارش آمده است که پرچمدار جدید هواوی همانند گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ، قادر به ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن 960fps با وضوح 720p است.

سایر مشخصات هواوی پی 20 پرو

گوشی مدل پرو خانواده Huawei P20 از یک نمایشگر با نسبت 19:9 سبک بریده ناچ و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی خود میزبانی می‌کند. این نمایشگر می‌تواند دارای اندازه 6.1 اینچی با وضوح 1080×2240 پیکسل و از نوع OLED باشد. گفته می‌شود بدنه‌ی این گوشی از ضخامت بسیار مناسب 7.65 میلی‌متری و وزن 175 گرمی برخوردار خواهد بود و یه باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نمایشگر این گوشی را روشن نگه خواهد داشت. این باتری به لطف تکنولوژی SuperCharge، در مدت زمان کمی شارژ خواهد شد.

تجهیز هواوی پی 20 پرو مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی

این باتری توسط یک درگاه USB نوع C شارژ می‌شود. این خوب است که شاهد حضور چنین درگاه مدرنی بر روی گوشی جدید هواوی هستیم، اما خبر بد اینکه غول گوشی ساز چینی قید استفاده از یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون را بر روی این پرچمدار جدید زده است. مدل اروپایی هواوی پی 20 پرو از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است و با قیمت حدود 900 یورو روانه بازار خواهد شد. البته به جز این، نسخه‌های 64 و 256 گیگابایتی پی 20 پرو نیز برای سایر بازارهای جهانی به تولید خواهند رسید. ما انتظار داریم این گوشی از تراشه کایرین 970 قدرت گرفته و به اندروید 8.1 مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. هیچ کیفتی دوربینی اندازه دوربین های سونی قوی نیست مگه دیگه هواوی یه ربطی به سونی داشته باشه

  2. اینا همش شایعه س تا معرفی زمان زیادی هست

  3. با این گوشی دیگر نیازی به دوربین حرفه ای نخواهید داشت

  4. با این مشخصات نباید اسکور کمی نسبن به s9 plus گوگل پیکسل هواوی میت 10 اپل x اپل 9 پلاس و نوت 8 سام بیاره دوربینش خصوصیات خوبی داره واقعا

  5. امتیاز دوربینش توش dxomark تا 1هفته دیگه معلوم میشه