هزینه تولید آیفون ایکس

هزینه تولید آیفون ایکس بیشتر از گلسی اس 9 پلاس است

آیا می‌دانید هزینه تولید آیفون ایکس چقدر است؟ شرکت TechInsight با کالبدشکافی گوشی های پرچمدار اپل و سامسونگ، هزینه تولید آن‌ها را برآورد کرده است. نکته جالب قیمت 3 برابری فروش آیفون 10 نسبت به هزینه ساخت آن است.

گوشی جدید گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود، از یک دوربین دوگانه بهره‌مند است، در بدنه آن از فریم آلومینیومی از نوع سری 7 استفاده شده و محافظ گوریلا گلس 5 ضخیم‌تری نیز روی نمایشگر را پوشانده است. بنابراین طییعی‌تر است که همین قضیه اس 9 پلاس را گران‌تر از اس 8 پلاس بسازد.

متخصصان شرکت تحقیقاتی الکترونیکی TechInsight، جدیدترین گل سرسبرد شرکت سامسونگ را کالبدشکافی کرده‌اند و دریافته‌اند که هزینه‌ی تولید این گوشی از گلکسی اس 8 پلاس بیشتر است، بلکه حتی از فبلت نوت 8 که از قلم هوشمن و دوربین دوگانه برخوردار است نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه تولید آیفون ایکس سه برابر کمتر از قیمت آن

بهره‌گیری از ماژول‌های دوربین مجهز به دیافراگم متغیر و سنسورهای اپتیک جدید که می‌توانند فشار خون شما را نیز بسنجند نمی‌تواند ارزان تمام شود، اما وقتی متریال‌های قابل استفاده در این گوشی را کنار آیفون ایکس قرار می‌دهیم،‌ پرچمدار کمپانی اپل پرهزینه‌تر به نظر می‌رسد. در زیر می‌توانید جدول مربوط به هزینه‌های تولید آیفون 10 در برابر گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را مشاهده کنید که خود نشان از هزینه بیشتر اپل در پرچمدار خود نسبت به سامسونگ دارد. اپل برای تولید آیفون ایکس خود 389.50 دلار هزینه می‌کند، در حالی که هزینه تولید گلکسی اس 9 پلاس از سوی شرکت تحقیقاتی TechInsight چیزی در حدود 379 دلار برآورد شده است.

هزینه تولید آیفون ایکس

در سمتی دیگر آیفون 8 پلاس برای تولید هزینه‌ی خیلی زیادی روی دست اپل نمی‌گذارد، با این حال بالاترین حد سود با تولید آیفون ایکس به دست خواهد آمد که حدود 3 برابر قیمت به فروش می‌رسد. گوشی های گلکسی سامسونگ نیز با دو برابر قیمت هزینه تولیدشان به فروش می‌رسند. البته حاشیه سود در بازارهای اروپایی نسبت به آسیایی و آمریکایی متفاوت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سام‌هنگ شاه دزده!! این همه میگن آیفون مفت خوره ولی هیچی نیست در مقابل اپل

  2. آیفون تا مشتریهای گوش بلند داره بایدم سود کنه

  3. جفتشون از هم بدترن آخه چرا باید پولمونو بریزیم تو جیب اینا

  4. مرگ بر اپل مفت خور بدرد نخور

  5. خوراک داره برادر من مردم احمقن میخرن ده برابرم باشه میخرن

  6. “هزینه تولید آیفون ایکس بیشتر از گلسی اس 9 پلاس” = 2روغ
    “هزینه تولید آیفون ایکس سه برابر کمتر از قیمت” = 1راست

  7. به قوله سیعد شرف و منزلت نداره

  8. ” گوشی جدید گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود، از یک دوربین دوگانه بهره‌مند است، در بدنه آن از فریم آلومینیومی استفاده شده و محافظ گوریلا گلس 5 نیز روی نمایشگر را پوشانده است. بنابراین طییعی‌تر است که همین قضیه اس 9 پلاس را گران‌تر از اس 8 پلاس بسازد. …………”

    تا جایی که میدونم خانواده ی S8 هم فریم آلمنیومی دارند و هم گوریلاگلاس 5 !!!!!!!!!!!!!!!!