قیمت و جزئیات تازه‌ای از گوشی OnePlus 6

جزئیاتی تازه و قیمت گوشی OnePlus 6 به بیرون درز پیدا کرد

اطلاعاتی تازه و قیمت گوشی OnePlus 6 به بیرون درز پیدا کرد. به نظر می‌رسد پرچمدار جدید وان پلاس که از طراحی شبیه به آیفون ایکس برخوردار است، گران قیمت‌ترین گوشی ساخته شده توسط این شرکت خواهد بود.

اگر عملکرد شرکت وان پلاس همچون سالیان اخیر آن باشد، بی‌تردید گوشی OnePlus 6 یکی از بهترین پرچمداران سال 2018 خواهد بود. بنابراین طبیعی است که تا پیش از معرفی رسمی آن شاهد درز شایعات و اطلاعات زیادی از آن باشیم. ماه گذشته، اوج ترافیک درز شایعات مربوط به این گوشی بود که در آن بین تصاویری از یک نسخه نمونه تولیدی منتشر شد و خبر از نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 و طراحی نمایشگر به سبک ناچ می‌داد.

با این حال ما نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که تصاویر زیر، مربوط به نسخه نهایی گوشی OnePlus 6 هستند. در واقع اگر بخواهیم بدانیم طراحی این گوشی به چه شکل است، باید به اوپو R15 نگاه کنیم. وان پلاس و اوپو هر دو شرکت‌های زیرمجموعه شرکتی به نام BBK هستند. اگر بخواهیم عملکرد چند سال اخیر این دو شرکت را نگاه کنیم، نباید تعجب کرد اگر وان پلاس 6 از طراحی کاملا مشابه با گوشی جدید شرکت اوپو برخوردار باشد.

قیمت و جزئیات تازه‌ای از گوشی OnePlus 6

اما حالا آخرین شایعاتی که در مورد ششمین نسل قاتل پرچمداران شنیده می‌شود، از سوی سومین عضو خانواده BBK‌ یعنی شرکت ویوو درز کرده است. این شرکت که حالا با گوشی مفهومی ویوو اپسک موفق شده توجه همگان را در جهان به خود جلب کند، اخیرا از گوشی های ویوو ایکس 21 و ویوو ایکس 21 UD پرده برداری کرده است که مدل دوم همچون نسل پیش خود یعنی مدل X20 UD‌ به یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر تجهیز شده است.

اگر توجه کرده باشید بسیاری از المان‌های ویوو ایکس 21 یو دی با اوپو آر 15 مشابه است. حال به نقل از شایعات گوشی OnePlus 6 نه تنها مشابه همتای خود از طراحی تاچ برخوردار است، بلکه به یک اسکنر اثر انگشت سه بعدی که در زیر نمایشگر قرار دارد نیز تجهیز شده است.

قیمت گوشی OnePlus 6

و اما یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای مشتریان، قیمت گوشی است. همگان می‌دانیم کمپانی وان پلاس همواره محصولاتی ارزشمند، اما با قیمت کمتر از رقبای بزرگ خود یعنی اپل و سامسونگ را روانه بازار می‌کند. بنابراین نباید انتظاری به جز این داشت که گوشی وان پلاس 6 نیز با قیمتی خیلی بیشتر از نسل گذشته خود به فروش برسد. وان پلاس 5 تی زمانی که معرفی شد با قیمت 499 و 559 دلار (بسته به مدل 64 و 128 گیگابایتی خود) عرضه شد. حال نسل جدید آن تراشه اسنپدراگون 845 را به خدمت گرفته و همراه با دوربین بهبود یافته‌تر و نمایشگری با حاشیه صفحه کمتر باعث می‌شوند تا این گوشی به طبع گران‌تر از نسل پیشین خود باشد.

شنیده می‌شود که گوشی OnePlus 6 قرار است با قیمت 749 دلاری روانه بازار شود. اگرچه حالا قیمت پرچمدار آن‌ها 200 الی 300 دلار نسبت به نسل پیش افزایش پیدا کرده است، اما همچنان با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، به مراتب ارزان‌تر از رقبایش خواهد بود.