هواوی P20

هواوی P20 به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی رویت شد

هواوی P20 به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی دیده شد. به این ترتیب باید به کلیدی‌ترین ویژگی‌های هواوی پی 20 (Huawei P20)، داشتن 512 گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی را نیز اضافه کنیم.

هواوی پی 20 لایت چند روز پیش معرفی شد، اما دو مدل پرچمدار این خانواده جدید یعنی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو هفتم فروردین رونمایی خواهند شد. بازار شایعات پیرامون این دو گوشی از آنجایی که تنها یک هفته تا زمان رونمایی‌شان باقی مانده شدیدا داغ است.

ظرفیت داخلی فوق‌العاده هواوی P20

در جدیدترین اخبار منتشر شده پیرامون هواوی P20 ، شاهد نام آن به همراه یک نسخه دارای 512 گیگابایت ظرفیت داخلی هستیم! این گوشی با نام NEO-AL00 ظاهر شده و و حافظه رم و ظرفیت ذخیر‌ه‌سازی داخلی آن به ترتیب 6 گیگابایت و 512 گیگابایت است. البته میزان حافظه‌ها بسته به بازاری که گوشی در آن عرضه شده متغیر خواهد بود.

هواوی P20 پرو

با وجود خاص بودن تراشه کایرین 970، که به عنوان اصلی‌ترین ویژگی محصولات خانواده Mate 10 شناخته می‌شود، به نظر هواوی پی 20 علاوه بر آن، دارای چند ویژگی منحصربه‌فرد دیگر نیز خواهد بود. از طرفی دیگر می‌دانیم مدل پرو، از همه نظر نسبت به مدل پایه برتری دارد، پس بدون شک نسخه‌ 512 گیگابایتی آن نیز در راه است.

 

این گوشی به یک دوربین سه گانه مجهز خواهد شد که بر اساس جدیدترین شایعات، رزولوشن تصاویر ثبت شده به وسیله آن 40 مگاپیکسل است. به نظر باید بعد از دوربین و همچنین چیپست مجهز به واحد پردازش شبکه عصبی، اصلی‌ترین ویژگی هواوی پی 20 پرو را داشتن نسخه‌ای به همراه 512 گیگابایت ظرفیت داخلی بدانیم. این موارد روی هم رفته، پرچمداران جدید هواوی را تبدیل به رقیبی خطرناک برای محصولات بالارده سال 2018 می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تنها 5 روز تا معرفی رسمیش…

  2. تا ببینیمو تعریف نکنیم چون مطمعنم یه موردی داره این پی 20

  3. چخبره دیگه واقعا یه چیزی پشتش هست بخدا

  4. ببین کی باشه گند این برندم در بیاد

  5. مگع نمیگفتم دوترا بایت هست؟؟