اینترنت رایگان

آمریکا مجوز ارائه اینترنت رایگان به مردم ایران را صادر کرد

مجوز ارائه اینترنت رایگان برای مردم ایران توسط آمریکا صادر شد. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه، به شرکت‌ها مجوز داد تا در ایران، اینترنت رایگان دایر کنند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) که تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران وضع کرده، به تازگی در اقدامی مداخله‌جویانه به شرکت‌ها مجوز داد تا به مردم ایران اینترنت رایگان ارائه کنند.

اطلاعیه وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد اینترنت رایگان

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این اقدام در جهت تعهد دولت آمریکا برای پشتیبانی از حق آزادی بیان مردم ایران انجام می‌شود. همچنین در این اطلاعیه، علاوه بر ارائه راهنمایی‌ها و مجوزهای صادر شده برای شرکت‌ها، نوشته شده که آمریکا به برقراری جریان آزاد اطلاعات که دولت ایران آن را از مردم خود سلب کرده است، تاکید دارد.

باید دید ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر ارائه اینترنت آزاد در ایران تا چه حد صحت دارد و آیا مسئولان ما در صورت عملی شدن این اتفاق، راهکاری برای جلوگیری و مقابله با این پدیده دارند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

80 دیدگاه

  1. اینترنت آمریکا در ایران ؟؟؟ حتما سرعتش از 2 مگ بیشتر نیست

  2. هیچ وقتی حتی میلیاردها سال دیگه هم در این نقطه از منظومه شمسی( ایران) اینترنت که رایگان نمیشود هیچ بلکه لحظه به لحظه گرونتر هم میشود.حتی اگه در همه جای کرات هستی رایگان باشه این نقطه پولیه

  3. بابا همدیگرو جر ندید یه کسایی هستن مثل آمریکا که به ظاهر دنبال منافع برای ما هستن یه کسایی هم هستن مثل این مملکت خودمون که تمام نظامش به صورت آشکارا دنبال گرفتن منافع از مردم هستن این مردم هستن که صداشون در نمیاد وگرنه اگه صداشون در مومد آمریکا هیچ وقت نمیومد تو رسانه ها مانور بده همین مملکت ما انقدر ما رو با این حرفای امام و پیامبر و این چیزا پر کردن خود اماما دراومدن میگن از ما بکشید بیرون تا کی می خوایم برای به کرسی نشوندن حرفمون از اماما و پیامبرو دین حرف بزنیم اگه تواناییشو دارید استدلال منطقی بیارید که پذیرفته بشه نه امام و پیامبر

  4. حتی اگر از سیاره پروین هم اینترنت رایگان ارسال شود باز هم مردمانی از سرزمین پارس آن را فیل تر خواهند کرد

  5. آیا مسئولان ما در صورت عملی شدن این اتفاق، راهکاری برای جلوگیری و مقابله با این پدیده دارند یا خیر؟
    پدیده؟!
    واقعا که باید یه راهکاری پیدا کنن و جلوی این پدیده ی ویرانگر تبادل اطلاعات رو بگیرن که حتما ام این کارو میکنن حتی اگه بشه دمو دستگاهی بسازن که تیلیارها خرج داشته باشه و ضررو خرابیه محیط زیستی و انسانی داشته باشه اون سیستمو میسازن در مقابله با این حمله ی دشمن.
    کاش صد سال پیش بدنیا میومدم

  6. قضیه بخشیدن گوسفند معاویه رو شنیدید وای چقدر شبیه به بخشیدن ترامپه آخر سر هم میخاد بشیم مثل مردم 1400سال پیش که یه جایی بگیم،(بغضا لابییک) خوش بحال هرکی که فهمید.

  7. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
    اینترنت مثل رادیوست، اگر بهرمندی از رادیو مستلزم پرداخت هزینه است، اینترنت هم باشد؛ ولی میدانیم که از ابتدا سنگ بنای اینترنت را کج نهاده‌اند، اینترنت میتوانست برپایه برق/لوله‌کشی آب/گاز یا ماهواره باشد، برای دوشیدن ملّتها پولکی‌اش کردند؛ حالا دیگر گوشهای اقتصاددانها تیزشده، میدانند با جهانی‌مجّانی کردن نسل پنجمش، فواید بسیار بیشتر و گسترده‌تری عاید میشود …
    این مسیر ناگزیر تمدّن است؛ دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد، ربطی هم به بود و نبودِ امثالِ اینها/اونها ندارد؛ الکی بحث را ملّی/سیاسی نکنید.
    وایفای جهانی G5 رایگان، حقّ مسلم همگان بوده که تا کنون بایستی التماسش میکردند؛ ولی برای آیندگان شبه جُکی خواهدبود.

  8. احمقا امریکا با مردم ایران دشمن نیست با دولت دشمنی داره

  9. یه سریا به اینترنت معتادن اونم بیش از حد،
    این یه ادم معتاد، مگه ادم معتاد براش فرقی میکنه که کی بهش مواد برسونه؟
    فقط میخواد مصرف کنه، دست طرفم ماچ میکنه.
    این ادمای معتاد به اینترنت کشورمون، که طرف امریکان اونم فقط برای اینترنت.

    #فهم_زیر_خط_فقر

    • برادر عزیز کسی طرفدار آمریکا نیس ، مشکل از خودمونه و سیاست های اشتباهه ، مشکل اصلی نبود اینترنت باکیفیت و مقرون به صرفه هس که باعث میشه قشر فقیر (اکثر ملت) به سمت چنین اینترنتی برن همچنین مشکل دیگه سانسور شدید هس که تا چند نفر میان بیرون واسه اعتراض عمدا اینترنت رو کند میکنن واسه همین دلایل هس که بهانه دست آمریکا داده تا اینترنت رایگان بده حالا با هر نیتی ، حالا اگه دولت یه اینترنت رایگان و خوب برا ما بزنه بنده به شخصه اینترنت خودی رو به خارجی ترجیح میدم ، راستی دلیل اصلی پیشرفت نکردن نظر مردم نیس چون نظر مردم در اولویت های سیاست مدارها نیس (متاسفانه) چون هر کی نظر و انتقادی بکنه یا آمریکایی میشه یا دشمن یا غربی یا نادان یا …!!! (اندکی اندیشه)

    • “یه سریا به اینترنت معتادن” ج: مثل خودت.
      “مگه آدم معتاد براش فرقی میکنه که کی بهش مواد برسونه؟” ج: مگه برات فرق میکنه کی بهت … برسونه؟
      “اینترنت کشورمون” ج: کشورتون؟ اینترنت، ملّی نیس؛ یعنی مال هیچ کشوری نیست؛ اونی که ملّیه اینترانته که فقط در حدّ شایعه‌س؛ راستی، چرا همان اینترانت ملّی، حرفی از مجانی بودنش زده نشده؟
      “طرف امریکان اونم فقط برای اینترنت” ج: امریکا را نمیدانم کیلویی چنده؟ ولی آنقدر میدانم که اینترنت جهانی است، یعنی بود و نبود ایران/امریکا در اینترنت خللی ایجاد نمیکند.
      مشکل اینه که بجای سوارشدن بر ارابۀ تمدّن میخوام، چوب لای چرخش بگذارم، که نمیشه، فقط چوب میشکنه؛ ولی اگر ایمانم را قرص کرده، با خداترسی طوری مستحکم شوم تا هوس پورنوگرافی نکنم، بقیه‌ درست میشن، اگر هم نشدن، بنده دربرابر اعمال خودم مسئولم و پاسخگوی کردار دیگران نیستم؛ بله، امر به معروف و نهی منکر واجبه، ولی اوّل از خودم و به خودم! بنده اگر کاره‌ای بودم -که هرگز نبوده و نخواهم شد- سایتهای مستهجن/مواد مخدر/آشوبگر و امثالهم را کلاً از اینترنت جهانی حذف میکردم ولی حتماً نسل پنجمش را جهانی رایگان میکردم. اینترنت مثل یک دستگاه پخش هر نواری که بگذاری میخواند، این تویی که میتوانی با استفاده از آن دروس مدرسه/دانشگاه را مرور کنی یا به هوسرانی، وقتِ گرانتر از طلا را هدر دهی!

    • کسی امریکا رو دوست نداره عقب مونده شرکتهای داخلی پدر مردم دراوردن با حجمهای بادکنکی و گرون تازه اسکول تو روستا اینترنت لازم هست تو تو کدوم قبرستون زندگی میکنی که اینترنت نمیخوای عقب مونده عصر حجری

  10. طرف امریکارو میگیرن 40 تا لایک میخوره حرفشون،
    این مشخص میکنه چقد ادم کوته فکر و احمق داریم توی کشور،
    دلیل پیشرفت نکردن ما همین ادمایی هستن که از لحاظ عقل و فهم زیر خط فقرن

    • مشخص نمی کنه چقد ادم کوته فکر و احمق داریم توی کشور، میزان رو مشخص می کنه!

      میزان رای ملت است!

      مشروعیت ها رو مشخص می کنه

      نشون میده که مردم چه می خواهند و چه نمی خواهند

      مشخص می کنه که چه کسانی پول مفت می گیرند

      دلیل پیشرفت نکردن ما شماهایی هستید که سمتی دارید که مردم کشور آن سمت را نمی خواهند و ریال کشور رو برای خودتون تقسیم می کنید.

      برای خود دکان باز کردید

      باید گریست

      با تشکر

      • وقتی امام اومد یک نفر بود بین اون همه ادم بت پرست. و حرفشم درست بود و تمام مردم در اشتباه بودن.
        رای میگرفتی تمام مردم به بت پرستی رای میدادن نه پرستیدن خدای ما.
        تعداد رای بیشتر مردم حتما دلیل بر درست بودن اون چیز نیست اقای جواد.
        طرز فکرای داغون کم نیست
        شماهم بشو یکیش

        • مرگ بر امریکا خوبه بابا اینترنت رایگان کجا بود بعدشم چرا هرچی میشه سیاسیش میکنید هرکی میخواد بگیره هرکی نمیخواد نگیره چرا داستانش میکنید ول کنید بابا ادم مگه چقدر عمر میکنه اینقدر حرص بخوره باید با شرایط وقف بدی خودت رو حالا چه سخت چه اسون من که دیگه خسته شدم از بس از دست اینترنت مخابرات حرص خوردم

    • وقتی اومد تو از اینترنت ایران استفاده کن

  11. کشور های دیگه بیشتر از کشور خودمون برامون دل میسوزونن!

  12. خیلی ساده هم فکر کنیم هیشکه چیز مفت به کسی نمیده .مشخصه در قبال اینترنت مجانی اطلاعات ماهم مجانی در اختیارشان قرار میگیرد که یکی از هدف ها همینه بدون شک

  13. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
    اینترنت مثل رادیوست، اگر بهرمندی از رادیو مستلزم پرداخت هزینه است، اینترنت هم باشد؛ ولی میدانیم که از ابتدا سنگ بنای اینترنت را کج نهاده‌اند، اینترنت میتوانست برپایه برق/لوله‌کشی آب/گاز یا ماهواره باشد، برای دوشیدن ملّتها پولکی‌اش کردند؛ حالا دیگر گوشهای اقتصاددانها تیزشده، میدانند با جهانی‌مجّانی کردن نسل پنجمش، فواید بسیار بیشتر و گسترده‌تری عاید میشود …
    این مسیر ناگزیر تمدّن است؛ دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد، ربطی هم به بود و نبودِ امثالِ اینها/اونها ندارد؛ الکی بحث را ملّی/سیاسی نکنید.
    وایفای جهانی G5 رایگان، حقّ مسلم همگان بوده که تا کنون بایستی التماسش میکردند؛ ولی برای آیندگان شبه جُکی خواهدبود.

  14. جالبه بیشتر شبیه جوکه ، یک حقیقت وجود داره که میگه هیچی تو این دنیا مفت نیست حتی نفس کشیدن

  15. این کار گوشه ای از عیب گیری و اعتراض امریکا بر علیه دولت ایرانه که میخواد بگه ما بیشتر از خود دولت به فکر مردم ایرانیم
    یه صدایی از دور برای مردم که بفهمونه کسی به فکرشون نیست خوب به دور و برشون نگاه کنن
    البته استدلال منه شاید هدف دیگه ای پشتش باشه
    من خودم موافق اینترنت رایگانم و برام فرقی نمیکنه از جانب کی و چی باشه
    چون حق طبیعی همه ست تا حداقل ها رو بصورت رایگان استفاده کنن
    اینترنت یکی از حداقل چیزایی که الان بحثش شده خیلی چیزای دیگه هم هست
    کلا من موافق اینترنت رایگانم ولی چه خوب میشد از جانب دولت خودمون بود

  16. ببین چقد اینترنت ارزونه که اونا میخوام رایگان بدن اونوقت اینا دارن دولا سه لا حساب میکنن

  17. در اینکه هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره شکی نیست. اما از اون بدتر اینکه که چرا ما با خودمون اینکار رو میکنیم که یکی از خارج بهونه دلسوزی از ما اینکار رو کنه.
    چقدر اوضامون بده که از کسی که محبوبیت زیادی تو دنیا نداره انتظار کار خیر داریم.

  18. نظرم راجب این اینترنت رایگان اینه که خب حالا شابد کاسه ای زیر نیم کاسه باشه چون که اکثر کشور ها نت دارن و اگر هم ساین مورد نظرشون فیلتر باشه با وی پی ان راحت بازش میکنن اما بحث الان رایگان بودنه که خب این خیلی مهمه هرچن بعضیا نت ها رو با هک وای فای برا خودشون رایگان میکنن از جمله ماهاD; کار درستی نیس, ولی هر احتمالی رو میشه داد که آقا شاید این برای دسترسی سایبری باشه یا میتونه خیر خواهانه باشه یا می تونه بر هم شکستن حکومت باشه و….(درکل میگم چون احتماله همش) ولی چه خوبه که این نت رایگان برا همه باشه چون ما ادما بیشترمون کسب درامدمون رو از اینترنت درمیاریم بنابراین اگر سرعتشم بالا باشه بسیار عالی و از نظر من بهتر مسثولین دست وردارنو بزارن که مردم از این نت استفاده کنن و استفاده ی هر کسی هم به خودش مربوطه و این عمومیه. این دسترسی الان که چندین کشور ارائه شده و ما امیدواریم که بیاد. هممون که نمیخایم بریم اطلاعات مهم رو بگیریم بعضیا هستن که با این نت رایگان و بدون فیلتر استفاده ی بسیار مفیدی رو میکنن خوده همین یوتیوب فیلم های آموزشی یا سایتای علمی ک فیلتر هستنو….

    به امید رایگانی اینترنت سرعت بالا 😉

  19. جالبه خوشحالی بعضی ها رو می بینم خندم میگره
    خب در این صورت حتی اونایی که توی دولت ایران مخالف فیلترینگند هم مجبور میشند کوتاه بیاند و رو به اینترانت بیارند که دیگه اون موقع آمریکا نمی تونه کاری کنه
    اینترنت ماهواره ای هم که از لحاظ نظری امکان نداره بتونه توی ایران پیاده بشه

    • اطلاعات شما اندک هست

      جالبه اگر حکومت ایران، دسترسی مردمش رو به اینترنت جهان که از طریق کابل های فیبر نوری در خلیج فارس هست رو ببنده، اینترنت ماهواره ای در دسترس مردم قرار نمی گیره!

      حرف شما مثل اینه که صدا و سیما رو قطع کنند و دیگه مردم نتونن شبکه های ماهواره ای رو نگاه کنند!

      جالبه که اینترنت ماهواره ای از لحاظ نظری هم امکان نداره!

      وقتی ۲۰ ساله در عمل انجام میشه، از نظر شما در تئوری هم ممکن نیست!

      جالبه که خوشحالی بعضی ها رو می بینی خندت میگره!

      برای کم سوادی خودت گریه کن، نمی خواد به خوشحالی بعضی ها بخندی

      با تشکر

  20. واقعا. واسه عده ای متأسفم. جهان سومی. هستن. هنوز نمیدون. اشک تمساح. یعنی چی. فکر میکنید. اونا دلشون بحال مردم ایران می سوزه. ساده اندیشی تا کی.

  21. در اقدامی مداخله جویانه؟ چرا مردم ایران نباید اینترنت آزاد و رایگان داشته باشن؟ چرا چشم ندارین ببینین؟

  22. خداخیرشون بده

  23. بدون شرح :

    https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DB%8C_(%D9%88%D8%A8%DA%AF%D8%A7%D9%87)

    طبق کامنت های شخصی به نام «ک»، در تحقیقات خودم راجع به وبسایت نارنجی (تا حالا نشنیده بودم) ، یک لحظه از مردم کشورم متنفر شدم.

    چه می توان گفت

    درود بر امریکا جمله ایست که هزاران حرف ناگفته درون خود دارد. پس درود بر امریکا

    باید گریست

    با تشکر

  24. درود بر آمریکا و ترامپ

    • اقای بهنام اینکه اینترنت رایگان بدن خیلی خوبه
      اما اینم بگی درود بر امریکا یکم عجیبه و نشون میده فهمت زیر خط فقره،
      امریکا با ما ایرانیا هیچوقت خوب نبود
      امریکا همونیه که یه عمر مردم تورو و کشورتو تحریم کرده و کلی بدبختی اورد براشون
      شما همونایین که هلپ ایران نوشتید
      و جز دردسر برای ایران چیزی درست نکردید ، جز اینکه اعلام کرد حمایت میکنم و تحریمارو بیشتر میکنم!!! خنده داره واقعا، ادم کوته فکری هستی
      از اونایی که اگه یه ادم بهش یه عمر ظلم کنه بعد یه اب نبات دستش بده میگی وای چه ادم خوبی
      متاسفم برات اقای بهنام

  25. موضوع تلخ اما جالب اینه توی قرن 21، چقدر بیچاره و مظلومیم که یه کشور دیگه باید برای اینترنت به صورت آزاد برای مملکت ما تصمیم بگیره… انصافا اینترنت آزاد، آزادی بیان و نوشتار و… حق طبیعی هر کسیه!
    این اینترنت آزاد به جای خودش می تونه خوب و مفید باشه و من یکی راضی ام اگه عملی بشه! نکته تلخش عمق بدبختی ماست…

    سپاس بابت پوشش این خبر گجت نیوز

  26. ترامپ نجات دهنده ایرانه اما مردم ایران قدرشو نمیدونن اینو جدی میگم . خودمون که هیچ خاصیتی نداریم . فقط نگا به تلوزیون جی اس ام میکنیم و حرف دزدان و غارتگرانمونو باور میکنیم . پوتین روس ایرانو داره غارت میکنه خوبه اما ترامپ که نجات دهنده ایرانه بَده . این حقیقت محضه .

    • امریکا هر کاری هم بکنه باز هم خوب نمیشه برای ما !
      اینطوری که شما میگید پس شمر هم کربلایی بوده …..پس ادم خوبی بوده
      ی ذره از جنایات امریکا به ایران رو مطالعه کنید !ْ

  27. چه دانلودی بزنم من 😂

  28. درود به آمریکا و ترامپ خدا رو شکر منکه با هک کردن اینترنت تونستم حقم رو از این اپراتورهاى دزد بگیرم
    🙂

  29. والا اگر هدفشون جاسوسی هم بوده من که تو سیستمم چیزی برا مخفی کردن ندارم بسم الله

  30. این طرح خوبه ولی بهش بد بینم! البته اطلاعات خاصی ندارم من نوعی که بدزدنش D: ولی در کل حس خوبی بهم نمیده

  31. این حرکت اگر عملی بشه و جمهوری اسلامی هم نتونه جلوش رو بگیره

    به شدت شرکت های دزد اینترنتی و صدا سیما و مطبوعات و . . .

    رو نابود میکنه

    با اینترنت مفت پرسرعت یو تیوب و نت فلیکس و تویتر و فیسبوک و کلی iptv و سرویس بین المللی داری

    اونوقت کی زلال احکام نیگاه میکنه

    ولی بعید میدونم بی این سادگی ها باشه

    خیلی جیگر دارید که این خبرو زدید

  32. چه شود اینترنت با این سرعت XD

  33. مگه که اونا به داد ما برسن

  34. نه بابا ترامپ از این کارا هم بلد بود

  35. زنده باد مرد عمل ترام

  36. ایول کاش از همون اول شهر وند آمریکا بودم من

  37. این ترامپ همونیه که اون بچه کوچیک ایرانی رو به آمریکا راه نداد حالا دلسوز مردم ما شده ؟ هه

  38. به هر حال اگه امریکا نت رایگان هم نده ما چه بخوایم چه نه ، خرج اینترنت مون رو باید بدیم ، تو این وضع بی پولی و اقتصاد واپاشیده خیلی هم خوبه امریکا گوشه ای از هزینه رو کم کنه

  39. اینکه ما تحریمیم تقصیر خود ماست الکی گنده میایم با دنیا جنگ داریم

  40. باز دم امریکا گرم که به فکر ماست

  41. من پنجاه هزار تومن ماهانه میدم بابت اینترنت اگه بشه خیلی خوب میشه

  42. والا من فقط این میدونم که این ماجرا یه بویی داره . به هر حال من فقط این میدونم آمریکا هیچ کاری رایگان انجام نمیده حتما یه چیزی توشه.

  43. های جماعت! چطوریه که یه دندانپزشک ایرانی قصد وارد کردن صندلی دندانپزشکی بعد از توافق هسته ای رو داشت آمریکایی ها مانع شدند و به این دندانپزشک ایرانی گفته بودند شما تحریم هستید و نمی توانید صندلی دندانپزشکی بخرید یا هواپیمای مسافر بری که به مردم مربوط است نمی دهند تا هر روز احتمال سقوط یک هواپیمای مسافر بری باشد آنوقت به فکر اینترنت رایگان برای ما هستند؟ مگر ما به قول این بوزینه موقرمز و انگشت خپل با عنوان مردم تروریست از ما یاد نکرد،محمد رضاه شاه پهلوی ساده دل و رفیق آمریکایی ها هنگام خروج از ایران تازه دوزاریش افتاد و در وصیت نامه اش گفت: حواستان به این روباههای مکار حیله گر و چشم آبی باشد و هر کس در هر جایی هست فقط به ایران فکر کند، اینها دلشون با ایرانی جماعت از قدیم نبوده و تظاهر به دوستی میکردند و دلشان با اعراب هست آنهم تا زمانی که به قول خودشان آنها را بدوشند که علناً گفتند،ما بدجور سرگرم و معتاد فضای مجازی شدیم به قیمت از هم پاشیدن کانون خانواده و زندگی انفرادی و محو شدن زیر شیشه های لمسی مثل یک شبه و سایه که وجود خارجی ندارد

    • چه طور یک نفر با پول رایگان درس می خونه و میره دندون پزشک میشه و ماهی 200 میلیون درآمد داره؟

      من و خانوادم تا حالا سوار هواپیما نشدیم؟

      مقامات به هواپیمایی ها از بیت المالی که حق من هستش، سوبسیت میدن!

      اتفاقا چون امریکا به فکر مردم ما هستش، اجازه ورود هواپیما نمیده. کی سوار هواپیما میشه؟ کسی که داره پول یامفت می گیره.

      محمد رضاه شاه پهلوی، به مردم ایران چه ربطی داره؟ هر کس می تونه هر حرفی بزنه! اینجا ما داریم اقداماتی رو می بینیم که یک سری افراد پول مفت می گیرن تا برای ما محدودیت ایجاد کنند.

      متاسفانه، افرادی مثل شما فکر می کنند، که از کشور ایران منفعت می برند!
      میشه بفرمایید شغل شما چیه؟ منظورم شغلی هست که برای خودتون ایجاد کردید و هیچ یک از مردم ایران راضی به وجود چنین شغل هایی نیستند.

      معلوم حقوق مفت بگیری میای میگی اینترنت آزاد خوب نیست.

      با تشکر

      • ببخشید شما از همون افراد سایت نارنجی نیستید که در قالب اخبار تکنولوژی غلطای دیگری میکردند و در آخر درشو گِل مالیدند؟

        • اگه اونطور باشه که دستگیرشون میکنه ٣پا پاسداران

        • من عضو هیچ سایت و گروهی نیستم

          شغل شما چیه؟!

          عزیز جان به نظرات مردم توجه کن

          برو نظرات مردم رو تو تابناک ببین که میاد IP رو قفل می کنه و به نظرات به صورت رندوم + و – میشه داد

          اون وقت می فهمی اوضاع از چه قراره

          نظرات + و – مردم رو ببین : اگه همه مردم جز سایت نارنجی هستند پس تو این وسط چه کاره ای؟

          معلومه تا اسم رفراندوم میاد، از ترس به خودت می پیچی!

          یک رفراندوم بزارن “شما با فیلتر کردن اینترنت موافقی؟ بله، خیر. شما موافقی؟

          با تشکر

    • ” هر روز احتمال سقوط یک هواپیمای مسافر بری باشد”
      همون هواپیمارو میخواستن بخرن ها ما نفروختیم
      طنز تلخ.

  44. من کاری با این چیزا ندارم این اقدام هم خوبه هم بد و بستگی داره ما چی کنیم
    ولی در کل اینو بگم رسما دارن کاری میکنن که این چند ساعتی که برای ما باقی مونده و ما اقدام به خواب و استراحت میکنیم دارن کاری میکنن که اونم سرمون تو نت باشه و این یکی دیگر از اقدامات جنگ نرمه
    ولی باز میگم باز به خودمون بستگی داره

  45. درود به شرفت ترامپ

    عشق منی ترامپی – بت شکنی ترامپی

    خداوند ترامپ را به بهشت می برد

    به زودی دموکراسی، در ایران طنین انداز میشه

    ماجرا تمومه

    با تشکر