هواوی میت 10

بررسی گوشی های هواوی میت 10 و میت 10 پرو به بهانه کمپین نوروزی هواوی

با خرید گوشی های هواوی میت 10 یا هواوی میت 10 پرو در جشنواره عید دیدنی با هواوی، از هدایا و جوایز ارزشمندی بهره‌مند خواهید شد. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات، تصاویر، ویدیو و قیمت گوشی های پرچمدار سری Mate 10 می‌پردازیم.

مهرماه 1396، شرکت هواوی با برگزاری یک رویداد بزرگ در مونیخ آلمان از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی مدل‌های میت 10 (Huawei Mate 10) و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) رونمایی کرد. این گوشی‌ها با برخورداری از ویژگی‌هایی چون چیپست کایرین 970 با قابلیت هوش مصنوعی، دوربین اصلی دوگانه و صفحه نمایش کم حاشیه و Fullview مورد استقبال کاربران و منتقدان قرار گرفت و توانست علاوه بر فروش مناسب در بازار، جوایز زیادی را از رسانه‌های مختلف نیز به خود اختصاص دهد.

هواوی میت 10

اگر در ایام نوروز 1397 به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار و بالارده با امکانات فوق‌العاده می‌گردید، حتما به خرید گوشی های هواوی میت 10 یا میت 10 فکر کنید. کمپین عید دیدنی با هواوی، فرصت مناسبی برای خرید این گوشی‌هاست و به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم مشخصات، امکانات، قیمت و تمام ویژگی‌های Mate 10 را بررسی کنیم.

ویدیوی جعبه‌گشایی میت 10

در ابتدا بهتر است مشخصات این دو گوشی را بررسی و مقایسه کنیم:

هواوی میت 10 پرو

مشخصات هواوی میت 10 و میت 10 پرو

میت 10میت 10 پرو
سیستم عاملاندروید 8.0 اوریواندروید 8.0 اوریو
رابط کاربریEMUI 8.0EMUI 8.0
ابعاد150.5 در 77.8 در 8.2 میلی‌متر154.2 در 74.5 در 7.9 میلی‌متر
وزن186 گرم176 گرم
جنس بدنهآلومینیوم، پلاستیک و شیشهآلومینیوم، پلاستیک و شیشه
مقاومت در برابر آب و گرد و غباراستاندارد IP53 (مقاومت در حالت پاشش)استاندارد IP67 (مقاومت در آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت)
صفحه نمایش5.9 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، نمایش 16 میلیون رنگ، تراکم 499 پیکسل در هر اینچ، نسبت تصویر 16:96.0 اینچی آمولد با وضوح 2160 در 1080 پیکسل، نمایش 16 میلیون رنگ، تراکم 402 پیکسل بر هر اینچ، نسبت تصویر 18:9
پوشش محافظتی
گوریلا گلسگوریلا گلس
نسبت صفحه به پنل جلویی81.6 درصد80.9 درصد
تراشه و پردازندههای سیلیکون کایرین 970، هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتزهای سیلیکون کایرین 970، هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
پردازشگر گرافیکیMali-G72 MP12Mali-G72 MP12
رم4 گیگابایت4 یا 6 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت (امکان افزایش تا 265 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی)64 یا 128 گیگابایت (امکان افزایش تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی)
دوربین اصلی20 (تک رنگ) + 12 (رنگی) مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فوکوس لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال، فلش LED دوگانه، حالت مخصوص پرتره، فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری صحنه آهسته با رزولوشن فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه، امکان تغییر گشودگی دریچه دیافراگم هنگام عکاسی20 (تک رنگ)+ 12 (رنگی) مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، فوکوس لیزری، لرزش‌گیر اپتیکال، فلش LED دوگانه، حالت مخصوص پرتره، امکان تغییر گشودگی دیافراگم هنگام عکاسی، فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری صحنه آهسته با رزولوشن فول اچ دی و نرخ 120 فریم بر ثانیه،‌عکاسی پانوراما، اچ دی آر
دوربین سلفی8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0، حالت مخصوص پرتره8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0، حالت مخصوص پرتره، افکت بوکه
باتری4 هزار میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری، شارژر 22 واتی با قابلیت شارژ سریع (58 درصد شارژ در نیم ساعت)4 هزار میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری، شارژر 22 واتی با قابلیت شارژ سریع (58 درصد شارژ در نیم ساعت)
رنگ‌بندیمشکی، قهوه‌ای، طلایی، رز گلدقهوه‌ای، آبی، خاکستری، پینک گلد
سنسورها و سایر قابلیت‌هاسنسور اثر انگشت، یو اس بی 3.1 تایپ C ریورسیبل، هوش مصنوعی (واحد پردازش عصبی NPU)، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دو سیم کارت همزمان، سنسور تشخیص مجاورتسنسور اثر انگشت، یو اس بی 3.1 تایپ C ریورسیبل، هوش مصنوعی (واحد پردازش عصبی NPU)، تبدیل یو اس بی تایپ سی به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، سنسور تشخیص مجاورت، دو سیم کارت همزمان
امکانات صوتیاسپیکرهای استریو، چیپ های فای برای پخش صدای شفاف 32 بیتی، تکنولوژی حذف نیوز با میکروفون اختصاصی، هواوی هیسناسپیکرهای استریو، چیپ های فای برای پخش صدای شفاف 32 بیتی، تکنولوژی حذف نویز با میکروفون اختصاصی، هواوی هیسن
امکانات ارتباطی4G LTE، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، وای فای دایرکت، هات اسپات، NFC4G LTE، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، وای فای دایرکت، هات اسپات، NFC
بلوتوث4.2 با پشتیبانی از فناوری aptX HD4.2 با پشتیبانی از فناوری aptX HD

طراحی

گوشی های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند. استفاده از شیشه در کنار فلز به عنوان المان‌های اصلی این طراحی، جلوه بسیار خوبی را به این گوشی های پرچمدار داده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم شده و در سمت چپ و راست بدنه گوشی تقریبا هیچ حاشیه‌ای به چشم نمی‌خورد.

هواوی میت 10

در گوشی میت 10، دکمه فیزیکی هوم در پایین دیوایس جای گرفته که نقش سنسور اثر انگشت را نیز بازی می‌کند. اما در گوشی میت 10 پرو، یک لوگوی هواوی جای این دکمه فیزیکی را گرفته و دوربین سلفی و بلندگوی تماس نیز در بالای صفحه دیده می‌شوند. در عوض سنسور اثر انگشت در میت 10 پرو به قاب پشتی گوشی رفته و در زیر دوربین‌های دوگانه جای گرفته است. سنسور اثر انگشت در این گوشی‌ها از دقت و سرعت بسیار بالایی بهره می‌برد و به محض این که انگشت خود را بر روی آن بگذارید، قفل صفحه باز می‌شود.

در لبه‌های چپ و راست گوشی، دکمه‌ی پاور، دکمه‌های تغییر ولوم و خشاب سیم کارت دیده می‌شوند. میکروفون دوم و سنسور فرستنده نور مادون قرمز بر روی لبه بالایی و پورت یو اس بی تایپ سی، اسپیکر تکی و میکروفون‌های اصلی نیز بر روی لبه پایین گوشی قرار دارند. گوشی میت 10 دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون بر روی لبه پایینی است، اما میت 10 پرو نیز به جمع گوشی‌هایی پیوسته که جک 3.5 میلی‌متری هدفون از روی آن‌ها حذف شده است.

هواوی میت 10 پرو

پنل پشتی هر دو گوشی، طراحی لوکسی دارد. لنزهای دوربین دوگانه با آرایشی عمودی به همراه یک فریم فلزی بسیار نازک در دور آن‌ها، مهم‌ترین بخش طراحی پشتی را تشکیل می‌دهند. فلش LED دوگانه با دو رنگ سرد و گرم در یک سمت و سنسور لیزر برای فوکوس خودکار در سمت دیگر این لنزها قرار گرفته‌اند. همان‌طور که گفته شد، سنسور اثر انگشت در هواوی میت 10 پرو به قاب پشتی منتقل شده و در زیر لنزهای دوربین، با رنگ هماهنگ با بدنه دیده می‌شود. این سنسور اثر انگشت از نوع همیشه فعال است و برای استفاده از آن نیازی نیست صفحه را روشن کنید و حتی در حالت خاموش بودن صفحه نیز می‌توانید به راحتی قفل گوشی را باز کنید.

صفحه نمایش

هواوی میت 10 به نمایشگر 5.9 اینچی IPS LCD با نسبت تصویر 16:9 و میت 10 پرو به نمایشگر 6 اینچی آمولد با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده‌اند. حداکثر روشنایی 700 نیت، رزولوشون 2560 در 1440 پیکسل، تراکم فوق‌العاده 499 پیکسل بر هر اینچ، نرخ کنتراست 1382 و استاندارد HDR10 از جمله ویژگی‌های نمایشگر میت 10 است و در صفحه نمایش میت 10 پرو نیز ویژگی‌هایی چون رزولوشن 2160 در 1080، تراکم 402 پیکسل بر هر اینچ، استاندارد HDR10 و حداکثر روشنایی 422 نیت وجود دارد. قابلیت Eye Comfort نیز برای کار در شب در هر دو گوشی قرار گرفته که با فعال کردن آن، فیلتر نور آبی حذف شده و جلوی آسیب رسیدن به چشمان شما در هنگام کار با گوشی در محیط‌های تاریک گرفته می‌شود.

هواوی میت 10 پرو

دوربین

دوربین دوگانه پرچمداران جدید هواوی از سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین گوشی‌های هواوی سری Mate 10 از یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌توانند تصاویری با جزئیات بسیار بالا و زیبا را به ثبت برسانند. واحد پردازش هوشمند نیز به کمک عکاسی شما می‌آید و در نهایت، نتیجه تصاویر ثبت شده توسط این دوربین‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

هواوی میت 10

هر دو دوربین با همکاری برند مطرح لایکا ساخته شده‌اند و از گشودگی دریچه دیافراگم به میزان f/1.6 بهره می‌برند. سنسور 12 مگاپیکسلی به قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر مجهز شده و سنسور 20 مگاپیکسلی نیز با برخورداری از حساسیت بالاتر در هنگام ثبت تصاویر، تار شدن و افت کیفیت تصویر را به حداقل می‌رساند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین از ساختار چهارگانه‌ای شامل فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه، تشخیص کنتراست، تشخیص عمق میدان و فوکوس خودکار لیزری تشکیل شده است.

چیزی که دوربین گوشی های هواوی میت 10 و میت 10 پرو را از سایر رقبا متمایز می‌کند، برخورداری از فناوری هوش مصنوعی به لطف پردازنده کایرین 970 است. واحد پردازش تصاویر در این دوربین وارد مرحله جدیدی شده و موجب کاهش نویز در محیط‌های کم‌نور، افزایش کنتراست، وضوح تصاویر، تصحیح اعوجاج لنزها و حفظ جزئیات در نقاط سایه‌روشن عکس‌ها می‌شود. هوش مصنوعی برگرفته شده از واحد پردازش عصبی (NPU) قادر است نوع سوژه مورد نظر و محیطی که در آن در حال عکاسی هستید را تشخیص دهد و تمامی تنظیمات را با توجه به آن‌ها اعمال کند.

هواوی میت 10 پرو

بی جهت نیست که بسیاری از سایت‌های تخصصی در این حوزه و کارشناسان و منتقدان حوزه تلفن همراه، دوربین هواوی میت 10 و میت 10 پرو را بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند معرفی کرده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به وب سایت DxO اشاره کرد که بالاترین امتیاز خود را به دوربین میت 10 اعطا کرده است.

دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 برخوردار است. فناوری تشخیص چهره، حالت عکاسی پرتره، حالت‌های زیباسازی خودکار، عکاسی پانوراما، فیلمبرداری تایم لپس و پانورامای سه بعدی از جمله ویژگی‌هایی هستند که در دوربین سلفی میت 10 و میت 10 پرو قرار گرفته‌اند.

هواوی میت 10

در بخش فیلمبرداری، گوشی های میت 10 و میت 10 پرو به شما اجازه می‌دهند که با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه یا فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. قابلیت HDR در زمان فیلمبرداری نیز به کمک شما می‌آید و کیفیت کلیپ‌های ضبط شده را تا حدود زیادی بالا می‌برد.

باتری و شارژدهی

هواوی میت 10 و میت 10 پرو دارای باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم پلیمری هستند که از فناوری شارژ سریع انحصاری هواوی (SuperCharge) نیز پشتیبانی می‌کنند. این فناوری، جریان برق را با شدت جریان 4.5 آمپر و ولتاژ 5 ولت به باتری می‌رساند و به دلیل این ولتاژ پایین، بدنه گوشی و باتری در جریان شارژ شدن داغ نخواهد شد. شارژ سریع هواوی، امکان شارژ شدن 58 درصد ظرفیت باتری در مدت 30 دقیقه را فراهم می‌کند.

سیستم ایمنی متشکل از 15 لایه نظارتی مختلف، امنیت این سیستم شارژدهی را تضمین می‌کند. موسسه TUV Rheinland نیز این سیستم 15 لایه را تایید کرده تا گوشی های هواوی میت 10 به اولین اسمارت فون‌های جهان تبدیل شوند که استاندارد شارژ ایمن را از این موسسه معتبر دریافت کرده‌اند.

هواوی میت 10

طبق اعلام شرکت هواوی، شما می‌توانید با یک بار شارژ کامل باتری میت 10 و میت 10 پرو، به مدت 2 روز از این گوشی‌ها استفاده کنید. در واقع عملکرد باتری و شارژدهی این سری از گوشی‌های پرچمدار هواوی، یکی از بهترین‌ها در میان گوشی های پرچمدار اندویدی به شمار می‌رود که حدود 22 ساعت مکالمه، بیش از 15 ساعت مرور وب و بیش از 15 ساعت پخش ویدیو را با یک بار شارژ کامل در اختیار شما قرار خواهد داد.

هوش مصنوعی در بخش باتری و شارژدهی نیز به کمک کاربران می‌آید. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی در این گوشی‌ها با آنالیز رفتار کاربر، منابع را به طور ویژه بر روی قسمت‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند متمرکز می‌کند و به این ترتیب بهینه‌ترین شکل توزیع انرژی به کاربران ارائه می‌شود.

قدرت سخت افزاری

توان سخت افزاری گوشی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن محسوب می‌شود. چیپست قدرتمند کایرین 970 (Kirin 970) تحت فرایند لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده و در گوشی های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو به کار رفته است. از جمله توان‌مندی‌های این پردازده می‌توان به 25 درصد عملکرد سریع‌تر و 50 درصد افزایش بهره‌وری نسبت به مدل‌های قبلی، پردازشگر گرافیکی 12 هسته‌ای Mali-G72 MP12 و واحد پردازش عصبی NPU اشاره کرد. NPU برای اولین بار است که در چیپست یک گوشی هوشمند به کار می‌رود.

هواوی میت 10

این واحد پردازشی باعث شده تا هوش مصنوعی در تمامی قسمت‌های گوشی از جمله دوربین، امکانات صوتی، باتری، رابط کاربری، تشخیص سوژه، پردازش زبان و حروف، پردازش تصاویر، تشخیص لغات و تحلیل داده‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. هواوی میت 10 با الگوریتم یادگیری ماشینی، به گوشی هوشمندی تبدیل شده که همواره می‌تواند بهتر و سریع‌تر از قبل شود.

کایرین 970 از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای فعالیت‌های سنگین و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی برای فعالیت‌های معمولی و روزمره تشکیل شده است. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین گوشی میت 10 پرو دارای نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد. بلوتوث 4.2، چیپ NFC و مودم فوق سریع LTE-A Pro Cat 18 نیز گوشی های سری Mate 10 هواوی را به پرچمدارانی بی‌رقیب در میان گوشی های اندرویدی تبدیل کرده است. امتیازهای بنچمارک این دیوایس نیز نشان می‌دهند که میت 10 و میت 10 پرو، هیچ کم و کسری برای اجرای بدون نقص سنگین‌ترین فعالیت‌ها ندارند.

هواوی میت 10 پرو

امکانات صوتی

هواوی راهکار جالبی برای پخش صدای استریو در گوشی میت 10 و میت 10 پرو ارائه داده است. علاوه بر اسپیکری که بر روی لبه پایینی قرار گرفته، بلندگوی مخصوص تماس در بالای نمایشگر نیز در هنگام پخش موسیقی به کمک کاربر می‌آید و یک سیستم پخش صوتی استریو را ایجاد می‌کنند. کیفیت و شدت صدا بسیار مناسب است و قطعا شما را راضی خواهد کرد. هواوی میت 10 به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز شده، اما در میت 10 پرو خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست و هدفون داخل جعبه به پورت یو اس بی تایپ سی متصل می‌شود. یک تبدیل پورت یو اس بی تایپ سی به جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در داخل جعبه میت 10 پرو وجود دارد که اگر قصد دارید همچنان از هدفون‌های قدیمی‌تر خود استفاده کنید، می‌توانید از آن بهره ببرید.

الگوریتم انحصاری هواوی هیسن (Huawei Histen) که برای اولین بار در نوا 2 پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود، در گوشی های سری Mate 10 نیز به کار رفته است. هواوی هیسن از 10 الگوریتم متفاوت تشکیل شده که قابلیت‌هایی چون پردازش صدا و پخش صدای سه بعدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما پس از اتصال هدفون و با فعال کردن حالت صدای سه بعدی، صدایی فراگیر را خواهید شنید و حس حضور در سالن کنسرت را تجربه می‌کنید.

هواوی میت 10 پرو

چیپ های فای با مبدل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی و حداکثر فرکانس نمونه‌برداری 384 کیلوهرتز به همراه فناوری aptX HD که موجب کاهش تاخیر صدا و بهبود کیفیت صوتی می‌شود را می‌توان از دیگر قابلیت‌های قابل توجه هواوی میت 10 و میت 10 پرو دانست.

سیستم عامل و رابط کاربری

هواوی میت 10 و میت 10 پرو از نسخه جدید رابط کاربری انحصاری EMUI 8.0 استفاده می‌کنند. این رابط کاربری در کنار اندروید 8 اوریو، بستر نرم افزاری سری میت 10 را تشکیل می‌دهند و با وجود آن‌ها، شاهد تجربه کاربری بهبود یافته و بخش‌های بهینه‌سازی شده‌ای در این گوشی‌ها هستیم. این پلتفرم نرم افزاری با وجود ساده‌تر شدن ظاهر رابط کاربری، به یکی از بهترین‌ها در دنیای گوشی های هوشمند اندرویدی تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های جذاب این رابط کاربری می‌توان به قابلیت جستجوی سریع اشاره کرد که می‌توانید با استفاده از آن، همه چیز را در گوشی خود به سرعت و آسانی پیدا کنید.

هواوی میت 10

همان‌طور که پیش از این گفتیم، پردازنده کایرین 970 و واحد پردازش عصبی NPU و هوش مصنوعی در آن، در بخش رابط کاربری نیز ایفای نقش می‌کنند. بر خلاف بسیاری از گوشی‌ها که با مرور زمان، کندتر می‌شوند، در گوشی‌های هواوی میت 10 و میت 10 پرو، رابط کاربری EMUI 8 با کمک هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری ماشینی قادر است قسمت‌های مختلف خود را بهینه‌سازی کند. همچنین هواوی وعده داده که با عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه و متعدد، امنیت این گوشی های پرچمدار را تضمین خواهد کرد.

بررسی ویدیویی رابط کاربری میت 10

رنگ‌بندی و قیمت

گوشی های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو از آذرماه 1396 وارد بازار ایران شدند. گوشی میت 10 فقط در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موکا و میت 10 پرو در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و قهوه‌ای موکا وارد بازار ایران شده‌اند. هم‌اکنون میت 10 در بازار ایران با قیمت 2 میلیون و 250 هزار تا 2 میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد و میت 10 پرو نیز با قیمت 3 میلیون و 350 هزار تا 3 میلیون و 450 هزار تومان عرضه می‌شود.

هواوی میت 10 پرو

جمع‌بندی

جدیدترین پرچمداران هواوی، گوشی های فوق‌العاده و تمام عیاری هستند که ایراد گرفتن از آن‌ها کار بسیار سختی است. از جمله مزایای این گوشی‌ها می‌توان به بهترین دوربین موبایل، اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض، باتری پرظرفیت و بادوام، اولین پردازنده موبایل دارای واحد پردازش عصبی و هوش مصنوعی، امکانات صوتی بی‌نظیر، طراحی لوکس و زیبا و نمایشگر باکیفیت اشاره کرد.

بررسی ویدیویی هواوی میت 10

گالری عکس های هواوی میت 10 و میت 10 پرو

ویدیوی تبلیغاتی رسمی سری میت 10 هواوی

هواوی میت 10 و میت 10 پرو در کمپین عید دیدنی با هواوی

جشنواره نوروزی هواوی با عنوان عید دیدنی با هواوی از بهمن‌ماه 1396 آغاز شد و تا پایان تعطیلات ابتدای سال 1397 ادامه دارد. در این جشنواره، شما می‌توانید با خرید گوشی هواوی میت 10 یا میت 10 پرو از فروشگاه‌های منتخب این برند، یک هدیه از جمله کارت هدیه نقدی، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هواوی به طور رایگان دریافت کنید. همچنین شما با وارد کردن اطلاعات خود در فرم قرعه‌کشی موجود در سایت http://huaweidi.com در قرعه‌کشی هفتگی هزاران جایزه شامل 77 دستگاه گوشی میت 10 پورشه دیزاین، هدست JBL، بلندگوی JBL Clip2 و کارت خدمات VIP شرکت خواهید کرد. مراسم قرعه‌کشی را پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi دنبال کنید.

عید دیدنی با هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دیگه درسشونو پیش ما پس دادن حرف ندارن

  2. حس نمیکنید زیادی پهن و بزرگهه

  3. بهترین گوشی های 2017 که دست من ازشون کوتاهه

    سپاس بابت این مطلب

  4. گجت نیوز جون مگه این گوشیا قبلا هم بررسی نکردی؟؟