قاب های جدید گلکسی اس 9

آشنایی با قاب های جدید گلکسی اس 9 در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ

قاب های جدید گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید نشان داده شدند. آیا حاضر به خرید این کاورهای مجهز به LED هستید؟

همراه با معرفی پرچمداران سری گلکسی S9، قاب‌های محافظ سری “Hyperknit” با لامپ‌های ال ای دی هم در اختیار کاربران قرار گرفتند. حالا سامسونگ در یک ویدیوی جدید با نام “case selection”، این محصولات را معرفی کرده است. بی‌شک استفاده از گوشی های نفیس و گران‌قیمت سری گلکسی اس 9 بدون استفاده از قاب محافظ، بهترین تجربه را برای کاربران رقم می‌زند. با این حال، کاورهای جدید و البته جذاب این شرکت می‌توانند شما را نسبت به ایمنی بیشتر موبایل مطمئن کنند.

پوشش گوریلا گلس 5 حالا 20 درصد ضخامت بیشتری در مقایسه با نسل قبلی دارد. به علاوه، سامسونگ از آلیاژ آلومینیوم سری 7000 بهره برده است. به هر صورت خرید قاب محافظ، تصمیمی هوشمندانه است تا مقاومت موبایل شما در برابر عناصر بیرونی افزایش پیدا کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

معرفی قاب های جدید گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این رو قابو که من برای اس 8 پالاس امده بود خریدم چیز جدیدی نیست میتونی اسامیه مخاطبینو تو برنامش سیو کنی هرکی زنگ میزنه اسمش میادفقط یخورده گرونه ای240 هزارتا من دادم الان 260فکرکنم شده