گوشی مجهز به نمایشگر رولی سامسونگ

پتنت‌های گوشی مجهز به نمایشگر رولی سامسونگ منتشر شد

سامسونگ پتنت‌هایی از یک گوشی مجهز به نمایشگر رولی را به ثبت رسانده که اخیرا منتشر شده است. این گوشی متشکل از سه پنل است که با ادغام یکدیگر می‌توانند نمایشگر یکپارچه‌ای را شکل دهند.

سامسونگ درست همانند بسیاری از همکاران خود در صنعت،‌ علاقه‌مند به ثبت پتنت‌های مختلف است که معمولا تکنولوژی‌های در دست توسعه و یا از لحاظ تکنولوژیکی سخت امکان پذیر را به تصویر می‌کشد. چندین مورد از آخرین پتنت‌های به ثبت رسیده توسط دفتر ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده (USPTO) دیوایسی را نشان می‌دهند که به یک نمایشگر رولی تجهیز شده است.

گوشی مجهز به نمایشگر رولی سامسونگ

در واقع در کنار یک نمایشگر معمولی، این گجت از دو پنل صفحه نمایش که به سمت داخل تا خورده‌اند نیز برخوردار است تا هر زمانی که کاربر نیازمند نمایشگر بزرگتری بود، با خارج کردن آن از رول بدان دست یابد.

نمایشگر رولی سامسونگ بدون حاشیه است

با قضاوت از روی عکس‌های منتشر شده از پتنت گوشی مجهز به نمایشگر رولی سامسونگ ، باید گفت این شرکت در نظر دارد با استفاده از مکانیزم حرکتی به پنل‌ها اجازه دهد تا در مواقع لزوم بتواند گسترش پیدا کرده و بزرگ‌تر شود. در حالی که این قطعات متحرک با هدف استفاده روزمره کاربران به تولید خواهند رسید، کار سامسونگ در تولید این محصول سخت خواهد بود. بدیهی است که این پنل‌ها دارای قاب به اندازه کافی باریک بوده و در حالت پیشرفته، هر سه پنل نمایشگر رولی سامسونگ به یکدیگر متصل خواهند شد تا نمایشگری یکپارچه را به وجود آورند. گرچه توهم استفاده از این نمایشگر در یک نمایشگر بزرگ یا یک تبلت دور از ذهن به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*