ویدیوی تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس

ویدیوی تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس روی قابلیت تشخیص چهره متمرکز است

ویدیوی تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) که اخیرا شاهد انتشار آن هستیم، روی توانایی‌های تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارد.

چند روز پیش شیائومی با انتشار رندرهای رسمی از پرچمدار آینده خود، بسیاری از ابهامات مربوط به طراحی بخش جلویی آن را برطرف کرد. حال ویدیویی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد قابلیت تشخیص چهره “Face Unlcok” می میکس 2S با هوش مصنوعی همراه خواهد شد. اما این سیستم چگونه عمل می‌کند؟

ویدیوی تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس نشان می‌دهد که این دستگاه به اندازه‌ای هوشمند خواهد بود که بدون در نظر گرفتن موها و یا ریش، تنها خطوط صورت را شناسایی کند. به علاوه، قابلیت “Face Unlock” در صورت استفاده فرد مورد نظر از موی مصنوعی، عینک و کلاه و یا حتی پیر شدن او هم تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

البته انتشار این ویدیو به آن معنی نیست که تنها روش باز کردن قفل دستگاه در پرچمدار جدید چینی‌ها، تشخیص چهره خواهد بود. به علاوه، امکان خطا در این سیستم هم‌چنان وجود دارد، اما به واسطه هوش مصنوعی می‌توان گفت درصد این اشتباه تا حد قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. به هر صورت، انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی همراه با اسکنر اثر انگشت پشتی و سیستم‌های معمول همچون ثبت الگو یا پین کد در اختیار کاربران قرار گیرد.

ویدیوی تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وقتی اپل 3D تچ رو ساخت و وقتی face ID رو ساخت کی بود که بگی این چه بدرد میخوره همه سایت رو به گند کشیده بودین هالا این بیچاره با هوش مصنوعی ساخته میگین کیلوی چند

  2. قابلیت تشخیص چهره کیلویی چند
    فقط یه بهونه ست برای افزایش قیمت محصولات

  3. قابلیت تشخصی چهره به چه دردی میخوره وقتی ته تهش میخوایم باهاش یه قفل صفحه باز کنیم؟!