تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ

تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی شد

سامسونگ رسما از تراشه اگزینوس 9610 (Exynos 9610) مختص گوشی های میان رده خود پرده برداری کرد. این تراشه اگزینوس سری 7 امکانات گوشی های بالارده را به میان رده می‌آورد.

سامسونگ ساعاتی پیش رسما از تراشه اگزینوس سری 7 جدید خود با نام اگزینوس 9610 پرده برداری کرد. این تراشه مختص گوشی های میان رده است و می‌تواند قدرت عکاسی با کمک هوش مصنوعی و کیفیت تصاویر خارق العاده را به این رده از محصولات بیاورد.

Ben Hur، معاون بخش بازاریابی سیستم LSI در سامسونگ الکترونیکس در مورد این تراشه چنین می‌گوید:

اگزینوس 9610 سری 7 آخرین تراشه موبایلی ما است که قدرت و سرعت بیشتری را ارائه می‌کند. اما مهم‌تر از همه، آن استاندارد جدیدی از عملکرد را برای گوشی های باکیفیت همراه پردازش تصویر یادگیری عمیق و ظرفیت‌های فیلمبرداری اسلوموشن به ارمغان می‌آورد.

حالا سامسونگ تراشه های موبایلی میان رده خودش را همراه با قابلیت‌های تشخیص چهره پیشرفته بهبود بخشیده است که می‌تواند یک چهره را حتی اگر در پشت یک شی پنهان شده باشد تشخیص دهد. این تراشه همچنین از ترفندهای هوشمندانه و قابلیت هوشمند عمق سنجی بهره می‌برند که حنی گوشی های مجهز به دوربین تک لنزی را قادر می‌سازد تا تصاویر پرتره‌ای با افکت بوکه گرفته که مشابه آن را در گوشی های بالارده گوگل پیکسل می‌توانیم ببینیم.

تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ

این چیپست متعهد می‌شود که با افزایش شفافیت و ادغام فریم‌های چندگانه در یک فریم جهت به حداقل رساندن نویز دیجیتالی، عملکرد عکاسی در شرایط نوری کم را به حد بسیار خوبی بهبود می‌بخشد. اگرچه تمامی این قابلیت‌هایی که در گوشی های تک لنزی قابل استفاده هستند، توسط گوشی هایی با دوربین دوگانه که امروزها تعداد آن‌ها افزایش پیدا کرده است نیز پشتیبانی می‌شوند. این تراشه از یک دوربین 24 مگاپیکسلی یا 2 دوربین حداکثر 16 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

تراشه جدید اگزینوس 9610 سامسونگ همچنین از واحد پردازش عصبی برخوردار است که با پردازنده تصویر سازگار بوده و ویژگی‌های عکاسی و فیلمبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته را ارائه می‌کند. این می‌تواند افکت‌های هوش مصنوعی جذاب دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نیز در بر گیرد. سرانجام، این چیپست می‌تواند قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن 480 فریم بر ساعت و نرخ Full HD را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار این، شما می‌توانید با گوشی هایی که به تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ مجهز هستند ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه و با کدگذاری ویدیویی H.265 ضبط کنید.

مشخصات فنی اگزینوس 9610 سامسونگ

تراشه جدید سری اگزینوس 7 سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته‌ای نسل دوم بهره می‌برد. این تراشه توسط تکنولوژی پردازش 10 نانومتری 2.3 گیگاهرتزی با یک خوشه 4 هسته‌ای Cortex-A73 و یک خوشه 4 هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت کلاک حداکثری 1.6 گیگاهرتزی به تولید می‌رسد. واحد گرافیکی داخلی آن Mali-G72 MP3 ‌نام دارد و از اتصال LTE با سرعت دانلود حداکثری 600 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 150 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

تراشه اگزینوس 9610 سامسونگ

سامسونگ می‌گوید تولید این تراشه جدید را از نیمه دوم سال 2018 آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*