هواوی نوا 3 ای

هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e)؛ سوپر استاری با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی

هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) به تازگی با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و نمایشگر بدون حاشیه Fullview در چین معرفی شد. در این مطلب با ویژگی‌های شاخص نوا 3E آشنا می‌شویم.

گوشی جدید هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) اخیرا در چین معرفی شده است. شرکت هواوی، گوشی نوا 3 ای را در کشورهای آسیایی و خاورمیانه عرضه خواهد کرد و گوشی مشابهی با نام پی 20 لایت، مخصوص عرضه در کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی در نظر گرفته شده است. اکنون در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های شاخص نوا 3e را معرفی کنیم.

ویدیوی تبلیغاتی هواوی نوا 3 ای

بهتر و بهتر شدن

هواوی در گوشی جدید خود از نسل جدید نمایشگر FullView استفاده کرده که برای یک زندگی بدون وقفه طراحی شده است. هواوی نوا 3 ای از یک قاب کاملا کامپکت و جمع و جور بهره می‌برد که تقریبا به طور کامل به صفحه نمایش 5.84 اینچی اختصاص یافته است.

صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس در هواوی نوا 3 ای ، لبه‌های گردی با گوشه‌های بدنه دارد و تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر دیده نمی‌شود.

هواوی نوا 3 ای

رنگ‌بندی

این گوشی در چهار رنگ متنوع شامل آبی (Klein Blue)، مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Platinum Gold) و Cherry Powder در بازار عرضه می‌شود.

هواوی نوا 3 ای

آنچه را که می‌بینید باور کنید

هواوی نوا 3 ای از یک نمایشگر با وضوح فول اچ دی پلاس برابر با 2280 در 1080 پیکسل و پشتیبانی از طیف رنگی 96 درصدی NTSC برخوردار است. این بدان معناست که هرچیزی در نمایشگر می‌بینید کاملا غنی بوده و جزئیات تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی به خوبی نمایان هستند.

هواوی نوا 3 ای

دوربین سلفی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نوا 3e دوربین سلفی قدرتمند آن است. این گوشی از دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی عریض با اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر و زاویه گسترده 78 درجه بهره می‌برد که برای ثبت عکس‌های دسته جمعی نیز مناسب خواهد بود. این گوشی از سنسور IMX578 سونی با دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی استفاده کرده و از ویژگی‌هایی چون تشخیص هوشمند و نقشه‌برداری چهره برای تنظیم نور و سایه برخوردار است. بنابراین، شما می‌توانید پرتره‌های بسیار زیبایی نیز با این دوربین سلفی ثبت کنید.

هواوی نوا 3 ای هواوی نوا 3 ای

 

عکاسی در محیط‌های کم‌نور

همواره یکی از مشکلات عکاسی با گوشی های هوشمند، تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور است. گوشی جدید هواوی نوا 3 ای با فناوری نور هوشمند LCD خود به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنید. این فناوری با 11 درجه رنگی مختلف برای متعادل‌سازی نور هوشمند در حالت‌های روشنایی گوناگون باعث می‌شود تا در هر محیطی با هر میزان نوری که وجود داشته باشد بتوانید عکس‌های شفاف و واضحی را به دست بیاورید.

هواوی نوا 3 ای

دوربین دوگانه

دوربین پشتی و اصلی هواوی نوا 3 ای از لنزهای دوگانه تشکیل شده است. لنز 16 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر و دیافراگم f/2.2 کار اصلی تصویربرداری را انجام می‌دهد و با سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات عمق میدان و حالت بوکه همکاری می‌کند تا عکس‌هایی خیره‌کننده و باکیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

هواوی نوا 3 ای

 

رابط کاربری EMUI 8.0

رابط کاربری انحصاری و جدید هواوی موسوم به EMUI 8.0، یک رابط کاربری زیبا و دقیق است که از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی سرعت و عملکرد بهره می‌برد و هواوی نوا 3 ای را برای مدت طولانی‌تری، سریع و روان نگه می‌دارد.

فناوری تشخیص چهره (Face Unlock)

قفل صفحه‌ی نوا 3e تنها با یک نگاه شما باز می‌شود. شما می‌توانید با نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی خود برای کمتر از یک ثانیه، قفل صفحه‌ی گوشی را باز کرده و به سرعت و با امنیت بالا به تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید. فناوری تشخیص چهره یا Face Unlock هواوی بر اساس الگوریتم‌های پیچیده و داده‌های مقایسه چهره‌ها، امنیت بسیار بالایی را برای گوشی شما تضمین می‌کند. در واقع، وقتی شما خواب باشید، قفل تلفن همراهتان به هیچ وجه باز نخواهد شد و حتی یک عکس از شما نیز نمی‌تواند به باز شدن قفل صفحه کمک کند.

هواوی نوا 3 ای

شارژ فوق سریع

شارژ فوق سریع با ایمنی بالا، یکی از ویژگی‌های برجسته هواوی نوا 3 ای محسوب می‌شود. فناوری شارژ سریع با ولتاژ بالای 9 ولت و شدت جریان 2 آمپر به شما اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتر و امنیت بالاتر در مدت‌زمان کمتر، باتری گوشی خود را شارژ کنید. همچنین تکنولوژی انحصاری هواوی برای تخصیص منابع کمک می‌کند تا هدر رفت انرژی به حداقل و عمر باتری به حداکثر برسد.

هواوی نوا 3 ای

بلوتوث دوگانه

هواوی نوا 3 ای از بلوتوث دوگانه بهره می‌برد که قابلیتی واجب برای کاربران حرفه‌ای است. به لطف این تکنولوژی شما می‌توانید در طول رژیم ورزشی خود، یک دستبند هوشمند به همراه یک هدفون را نیز به صورت همزمان به گوشی متصل کنید. و یا در داخل خودرو زمانی که از ناوبری بلوتوثی گوشی استفاده می‌کنید، هندزفری بی‌سیمتان نیز به گوشی متصل باشد.

هواوی نوا 3 ای

مهندسی هوشمند

هواوی نوا 3 ای مهندسی شده تا برای مدت طولانی در قله‌های رقابت گوشی های هوشمند باقی بماند. فناوری یادگیری ماشینی هواوی به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 می‌تواند رفتار گوشی هوشمند شما را درک کند. نوا 3e بر اساس این که چگونه شما با دیوایس خود تعامل می‌کند، حالت کارآمدتری را پیش‌بینی می‌کند که در نهایت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در مصرف باتری، بهینه‌سازی عملکرد و کاربری روان‌تر و سریع‌تر شود.

هواوی نوا 3 ای

 

مشخصات هواوی نوا 3 ای

ابعاد148.6 در 71.2 در 7.4 میلی‌متر
وزن145 گرم
صفحه نمایش5.8 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل، تراکم 432 پیکسل در هر اینچ، نمایش 16.7 میلیون رنگ، نسبت تصویر 19:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه79.45 درصد
چیپستکایرین 659، هشت هسته‌ای شامل 4 هسته 2.36 گیگاهرتزی Cortex-A53 و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A53
پردازشگر گرافیکیMali-T830 MP2
سیستم عاملاندروید 8 اوریو
رابط کاربریEMUI 8.0
رم4 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت، قابل افزایش تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی
شبکهدو سیم کارت، 4G LTE/3G WCDMA/ 2G GSM
جی پی اسGPS / AGPS / GLONASS
ارتباطاتوای فای 802.11 b/g/n/ac
بلوتوث4.2، فناوری aptX
یو اس بییو اس بی تایپ C
سنسورهاسنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص مجاورت، حسگر نور محیط، قطب‌نمای دیجیتال، سنسور جاذبه، ژیروسکوپ
دوربین اصلی16 + 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2
دوربین سلفی24 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0
باتری3 هزار میلی‌آمپرساعتی
NFCدارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. با سلام من یه گوشی هواوی نوا 3e دارم فقط یه مشکل داره اونم اینکه امکان برقراری لایو تو لایو اینستاگرامو نداره یعنی چ من چ شخصی ک لایو میزاریم میخایم بریم تو لایو هم دیگه تصویر شخص برای من نمیاد ولی برای اون میاد میشه مشکلشو بگید ممنون

  2. هواوی تا 3 سال آینده بزرگترین شرکت تولیدی اسمارت فون خواهد شد

  3. مثل همیش عالی
    خوش به حال اونایی که پولشو دارن

  4. دوربین سلفیش بالاخره از هشت تغیر کرد

  5. سپاس بابت قرار دادن این بررسی

    مهم ترین ویژگی این گوشی دوربین سلفی کم نظیرش هست، اگر از عاشقان عکس گرفتن هستید توی خریدش شک نداشته باشید

    در کنار دوربین های خیلی خوب، رم مناسب، صفه نمایش خوب و اندروید 8 هم به شما داده میشه که با در نظر گرفتن قیمتش خرید مناسبی به نظر میرسه اگر زیاد سلفی میگیرید

  6. با این قیمت گوشی های بهتری هم میشه خرید

    سری به گوشی های مشابه ش بزنید، شاید از حیث دوربین عملکرد بهتری داشته باشه ولی سخت افزار هیچی نیست در مقابل رقیباش