اچ تی سی یو 12 پلاس

رندرهای جدید اچ تی سی یو 12 پلاس منتشر شدند

رندرهای جذاب و متنوعی از گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) در فضای مجازی منتشر شدند که حالا به لطف این تصاویر از طراحی نهایی محصول آگاهی بیشتری پیدا کردیم.

امروز با انتشار چند رندر جدید و با کیفیت از گوشی +HTC U12 از طراحی نهایی این محصول مطلع شدیم. حدود یک هفته پیش بود که تصویری با کیفیت نه چندان خوب از گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس با دوربین دوگانه در فضای مجازی منتشر شد؛ اما به نظر می‌رسد حالا با این رندرهای جدید دیگر ابهام خاصی در زمینه طراحی پرچمدار تایوانی در ذهن ما وجود ندارد.

اچ تی سی یو 12 پلاس ، جذاب تایوانی

اچ تی سی یو 12 پلاس

یکی از هنرمندان طراحی سه‌بعدی در ConceptCreator پس از انتشار رندر اولیه از گوشی جدید اچ تی سی، مسئولیت طراحی این رندرهای جذاب و نزدیک به واقعیت را بر عهده گرفته است. گوشی‌‌هایی که در این تصاویر می‌بینیم طبق اطلاعات همان رندر قدیمی طراحی شده‌اند و به نظر می‌رسد شباهت زیادی به پرچمدار نهایی اچ تی سی داشته باشند. این گوشی ها با حاشیه‌های کناری بسیار کم، پنل شیشه‌ای در پشت، دوربین دوگانه و طراحی منحصر به فرد، هر کاربری را با هر سلیقه‌ای به خود جذب می‌کنند.

دقت این هنرمند در طراحی رندرها بسیار بالا بوده است و حتی شاهد زبان طراحی جدید Liquid Glass اچ تی سی در آنها هستیم؛ بدین صورت که پنل پشتی محصول از جنس شیشه بوده و به شکل خاصی از گوشی متمایز جلوه می‌کند.

اچ تی سی یو 12 پلاس

نمایی از طراحی منحصر به فرد پنل پشتی پرچمدار جدید اچ تی سی در این تصویر مشخص شده است.

همچنین امیدوار هستیم که این دکمه‌های ولوم و پاور رنگارنگ و متمایز در نسخه نهایی اچ تی سی یو 12 پلاس نیز قرار داشته باشند.

اما در زمینه مشخصات باید بگوییم که گفته می‌شود گوشی +HTC U12 با صفحه نمایش 6 اینچی و نسبت صفحه 18:9، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، 6 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی تا 128 گیگابایت و باتری 3420 میلی‌آمپری همراه خواهد بود. انتظار می‌رود از دو لنز 16 و 12 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه محصول در پشت استفاده شود و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت سلفی در پنل جلوی گوشی تعبیه گردد. یکی از لنزهای دوربین دوگانه با زاویه گسترده جهت ثبت تصاویر همراه است و لنز دیگر معمولی خواهد بود. با این حال در زمینه نحوه کارکرد دوربین دوگانه این پرچمدار باید منتظر توضیحات بیشتر HTC باشیم.

در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر مربوط به این محصول جلب می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این یه مورد خیلی خوشگله به دل منم نشست

  2. بعدش دوربین سلفیش هم که دوگانست؟

  3. خیلی خوشگله.ولی هم حسگر اثر انگشت توی صفحه نمایش داره هم پشتش؟

  4. بسیار زیبا . دوستش میدارم 🙂