گوشی ویوو وی 9

گوشی ویوو وی 9 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ویوو وی 9 (Vivo V9) با دوربین سلفی قدرتمند طی کنفرانسی در پکن رونمایی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت گوشی ویوو وی 9 خواهیم داشت.

گوشی جدید ویوو با اقتباس از آیفون ایکس اما نمایشگر بزرگ‌تر 6.3 اینچی IPS LCD تولید شده و حاشیه‌های صفحه تا حد امکان کاهش پیدا کرده است. سازندگان در طراحی بخش جلویی از شیشه منحنی 2.5 بعدی و بریدگی بالای صفحه بهره برده‌اند و دوربین سلفی با قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی موسوم به “AI Face Access” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بخش پشتی دستگاه نیز تا حد زیادی مشابه آیفون 10 بوده و البته میزبان حسگر اثر انگشت نیز هست. دوربین دوگانه پشتی از یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با توانایی دریافت اطلاعات عمق و بلور کردن پس‌زمینه تشکیل شده است تا کاربران بتوانند محتوای مختلف را با کیفیتی قابل قبول ثبت کنند.

گوشی ویوو وی 9

اما شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی موبایل جدید ویوو را دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی آن با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 عنوان کرد. قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی گوشی ویوو وی 9 که با نام “AI Face Access” شناخته می‌شود، نسخه پیشرفته “Face Recognition” سیستم عامل اندروید است که نگاه یا عدم نگاه کاربران به صفحه را هم تشخیص می‌دهد. این دوربین با قابلیت زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی “AI Face Beauty” همراه شده که به سیستم یادگیری ماشینی برای شناسایی سن، رنگ پوست، جنسیت و بافت صورت کاربران وابسته است تا زیبایی آنها را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. به واسطه “AI Smart Engine” نیز مدیریت حافظه ذخیره‌سازی و اپلیکیشن مطابق با رفتار کاربر انجام می‌شود.

گوشی ویوو V9 از 23 مارس (3 فروردین) در دو رنگ طلایی و مشکی در بازار هند به فروش می‌رسد. فعلا اطلاعاتی از قیمت و عرضه آن در بازار سایر کشورها در دست نیست. در ادامه می‌توانید مشخصات موبایل جدید Vivo را مطالعه کنید.

مشخصات فنی گوشی ویوو وی 9

  • صفحه نمایش: 6.3 اینچی 19:9 با وضوح 1080×2280،
  • تراشه: اسنپدراگون 626
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • دوربین پشتی: 16+5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: 24 مگاپیکسلی
  • سیستم نرم افزاری: اندروید 8.1 اوریو و Funtouch OS 4.0
  • باتری: 3260 میلی‌آمپر ساعتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ولی نمیدونم چرا کیفیت دوربین ها باهم فرق داره

  2. چقدر دوربینا پیشرفته شدن