وان پلاس 6

رندرهای جدید گوشی وان پلاس 6 با ظاهر نزدیک به واقعیت از راه رسیدند

امروز شاهد انتشار رندرهای جدیدی از گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) بودیم که طراحی این گجت در آنها به نظر واقعی و نزدیک به واقعیت است. در ادامه ضمن بررسی این تصاویر به مشخصات احتمالی وان پلاس 6 اشاره خواهیم کرد.

ساعاتی قبل شاهد انتشار چند تصویر جدید از ظاهر احتمالی گوشی وان پلاس 6 در فضای مجازی بودیم. اگر به خاطر داشته باشید، مدیرعامل شرکت OnePlus اوایل سال جاری اعلام کرد که نسل ششم از گوشی هوشمند این شرکت در سه ماهه دوم سال 2018 رونمایی می‌شود. از آن زمان تاکنون شایعات و گزارشات متعددی پیرامون گوشی وان پلاس 6 و مشخصات احتمالی آن در فضای مجازی منتشر شده که یکی از آنها مربوط به بریدگی صفحه نمایش محصول بوده است.

وان پلاس 6 یا آیفون X؟ مسئله این است

اما حالا رندرهای جدید گوشی OnePlus 6 علاوه بر تایید گزارشات قبلی، ظاهر نهایی این پرچمدار را نیز به شکل جذابی به تصویر کشیده‌اند؛ و اما باز هم رد پای آیفون ایکس اپل پیداست.

وان پلاس 6

این رندرها همه در قالب یک ویدیو در فضای مجازی منتشر شده‌اند. این ویدیو ابتدا سه نسخه قرمز، بنفش و مشکی از گوشی وان پلاس 6 را به تصویر می‌کشد. از جمله مشخصات احتمالی که در ویدیو پیرامون گوشی OP6 ذکر شده است می‌توان به بدنه تمام آلومینیومی، صفحه نمایش 6.28 اینچی با پنل آمولد و بریدگی صفحه نمایش دستگاه اشاره کرد. دو گوشی اوپو R15 و نسخه Dream Mirror آن نیز که به تازگی رونمایی شده‌اند با صفحه نمایش مشابهی همراه بوده‌اند.

وان پلاس 6

در ویدیو مربوط به رندرهای وان پلاس 6 آمده است که صفحه نمایش دستگاه از رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل +FHD و تنوع رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. سیستم‌ عامل اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب بوده و رابط کاربری اختصاصی اکسیژن 6 وان پلاس با آن همراه شده است. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام نیز در بخش پردازنده محصول به کار گرفته شده است. دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی گوشی وان پلاس 6 احتمالا با حافظه رم 8 گیگابایتی همراه خواهند بود.

وان پلاس 6

یکی دیگر از مشخصات گوشی که می‌توان در ویدیو متوجه آن شد، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت یک‌پارچه با صفحه نمایش، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. در نهایت یک باتری 3400 میلی‌آمپری با پشتیبانی از جریان 5 ولت و 4 آمپری این مجموعه را روشن نگه می‌دارد. در ادامه توجه شما را به این ویدیو جدید جلب می‌کنیم:

گذشته از مشخصاتی که در این ویدیو ذکر شده‌اند، گفته می‌شود قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز به وان پلاس 6 رسیده است، اما قدرت و پیچیدگی سیستم تشخیص چهره آیفون ایکس اپل (فیس آی‌دی) را ندارد. همچنین گفته می‌شود OnePlus 6 با پشتیبانی از اتصال فوق سریع LTE همراه شده است. گفته می‌شود نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 که 8 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت احتمالا با قیمت 749 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه خوشگله

    وان پلاس رشد سریعی داشته و واقعا گوشی های شایسته ای هستن

  2. اگه اینجوری باشه زیبا هستن

  3. معلومه ایفون ایکس
    مسئله رو حل کردم